• Het verhaal

    1597, Over heel de wereld worden mensen opgepakt die iets bovennatuurlijks met zich meedragen. Heksen en weerwolven worden verbrand, vampiers gestaakt en ontdaan van hun hoektanden. Geoffrey, een 19-jarige slaaf, probeert er angstvallig voor te zorgen dat niemand achter zijn geheim komt. Hij is namelijk niet echt menselijk te noemen met de grote witte vleugels die uit zijn rug steken. De jongen is de laatste van zijn soort, de laatste engel. Weerwolven, heksen, vampiers en zelfs een aantal mensen komen in opstand en zo begint te strijd tegen de mensheid.

    Wat heb ik nodig?

    Aangezien dit een volledig nieuw verhaal is heb ik wel wat nodig, zoals de meester/meesteres van Geoffrey, rebellen en mensen die tegen alles wat bovennatuurlijk is zijn. Hier onder staat alles wat fatsoenlijk op een rijtje.

    - Baron, meester van Geoffrey
    - Barones
    - Dochter van de baron
    - Rebellen
    - Mensen die hen haten
    - Als je nog iets anders kan toevoegen mag dat

    Le lijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort: Mens, Weerwolf, Vampier, nimf...
    Groep:Rebellen of de kant van de mensen
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Liefst met een foto
    Thuissituatie:Ouders, broers, zussen,...


    le story

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 12:53 ]


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Rol: Rebel
    Naam: Alyssa Elleonora Bingham-Jones
    Leeftijd: 16
    Soort: nimf
    Groep: Rebellen
    Innerlijk: Alyssa is een opstandig meisje. Ze is dwars en erg koppig. Ze heeft er een hekel aan om zich onderdanig te moeten gedragen. Alyssa is eigenweis en vindt het moeilijk om toe te geven dat ze fout zit. Ze is avontuurlijk en is gek op spanning. Ze is wel erg trouw naar haar vrienden toe. Naar hen is ze enorm lief en betrouwbaar. Ze heeft een goed gevoel voor humor en kan erg hyper en actief zijn, terwijl ze ook haar serieuze momenten kan hebben. Alyssa zal nooit een geheim door vertellen. Ze is erg eigenzinnig en gaat altijd haar eigen weg. Alyssa volgt altijd haar hart en zal zich nooit laten vertellen wat ze moet doen, ook niet voor haar vrienden.
    Uiterlijk:


    Lang zwart-bruin haar, licht getinte huid en bruine ogen. Ze is maar 1.62 m. Lang.
    Thuissituatie: Alyssa is een vondeling. Haar ouders, erg rijk en een vooraanstaande familie, konden geen kinderen krijgen en wilden dolgraag een dochter. Op een winterdag vonden ze een klein baby meisje die in een struik in het park lag. Ze namen haar mee en gaven haar de naam die in het kleine kettinkje stond gekerft, die om haar hals hing. Alyssa

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:30 ]


    They say I don't know when to give up

    Rol: Dochter van Baron
    Naam: Raven Mirabella Gray
    Leeftijd: 17
    Soort: Heks
    Groep: Rebellen
    Innerlijk: Raven is een opstandig meisje met een goed gevoel voor humor. Ze gaat voor wat ze wil en is daarmee een echte doorzetter. Het is een lief meisje dat voor haar vrienden door het vuur gaat en ze never nooit opgeeft. Raven is vastberaden en heeft ook amper angsten. De angsten die ze heeft weet niemand, ze zal ze ook nooit vertellen.
    Uiterlijk:


    Ze heeft knalrood geverfd haar, een bleke huid, groene ogen en een slank figuur.
    Thuissituatie: Ze woont bij haar ouders thuis, maar of dat lang goed gaat is ook maar de vraag.


    26 - 02 - '16

    ik wil ook wel een rol maken, maar dat gebeurd dan over een paar uur ;)


    Credendo Vides

    Rol: Barones
    Naam: Anastasia Joahanna Gonctrore
    Leeftijd: 28
    Soort:Vampier
    Groep:Rebellen
    Innerlijk: Anastasia is een vampier dat altijd heel aardig is tegen mensen. Maar als ze alleen is haat ze iedereen om haar heen ze heeft last van stemmingswisselingen en emotie's.
    Uiterlijk: Liefst met een foto


    Anastasia heeft blond haar en blauwe ogen de meeste mannen vallen op haar bij het zien van haar ogen.
    Thuissituatie:Anastasia is opgegroeid bij haar oma omdat haar ouders zijn omgekomen ze heeft geen broers of zussen
    Wil je nog iets weten laat het me weten


    Mijn geheim is geheim

    @Ahri

    wow onze rollen lijken nogal op elkaar qua karakter :$


    They say I don't know when to give up

    ik maak er nog eentje ^^

    Rol:
    Rebel
    Naam: Tony Merwin
    Leeftijd: 17
    Soort: Weerwolf
    Groep: Rebel
    Innerlijk: Tony is een rustig en wat teruggetrokken persoon. hij hoeft niet altijd omringt te zijn met mensen en vindt het wel fijn om wat tijd voor zichzelf te hebben. Hij kan ietwat verlegen zijn maar verliest dit als hij je wat langer kent. Tony is ook erg beschermend naar zijn dierbaren toe. Hij doet alles om hen te beschermen. Als iemand hen iets aan doet kan hij echt enorm (angstaanjagend) kwaad en agressief worden. Het is dan moeilijk om hem te kalmeren. Aan de andere kant is hij bang om mensen pijn te doen maar soms kan hij zich niet beheersen. Tony is erg lief en betrouwbaar. Hij is wel redelijk gesloten. Hij praat niet graag over wat hem dwars zit en er zijn veel dingen die hij liever voor zichzelf houdt. Hierdoor kan hij op sommige mensen wat mysterieus overkomen. Hij is voorzichtig en denkt alles vaak goed uit, in plaats van spontaan in het diepe te springen. Bij Tony kun je je echt veilig voelen. Hij is super beschermend en erg zorgzaam. Ook heeft hij veel verantwoordelijkheidsgevoel.
    Uiterlijk:


    Thuissituatie: Tony leeft op straat en trekt vaak wat rond. Zijn ouders waren altijd al arm dus een rijk leven heeft hij nooit gekend. Hij was de jongste van een gezin met drie kinderen. Zijn ouders zijn verbrand toen hij vijf was en zijn oudere broer (Damiën) en zus (Lise) zijn toen gevangen genomen. Damiën was toen 9 en Lise was 7. Tony had zich kunnen verstoppen en is toen alleen achter gebleven. Vanaf dat moment woonde hij al op straat. Zijn hele gezin bestond uit weerwolven.


    They say I don't know when to give up

    Rol: Baron
    Naam: Maurice Evan Aventis.
    Leeftijd: 37
    Soort: Tovenaar
    Groep:Rebellen
    Innerlijk: hij is zowel van binnen en van buiten een zakenman, als hij al sociale contacten heeft dan zijn het grotendeels allemaal miljonairs en andere zakenrelaties die hij allemaal aan het lijntje kan houden, hij is enorm goed in het doen alsof, hij vertrouwd mensen niet zo snel, soms heeft hij zelfs argwaan in zijn eigen vrouw en dochter.
    Hij kan heel arrogant en egoïstisch uit de hoek komen maar soms heeft hij zijn hart op de goede plek zitten, hij kan er niet tegen als mensen huilen, tenzij het door zijn toedoen is.
    Wat sommigen niet van hem weten is dat hij een criminele achtergrond heeft, waardoor hij al miljoenen achterover heeft gedrukt.
    Hij blijft in alle situaties kalm, maar als hij boos is, dan is hij ook echt boos en moet je soms zelfs al wel gaan vrezen voor je leven.
    Uiterlijk:


    Maurice is een lange man van 1.90, zijn postuur is sterk gebouw doordat hij regelmatig naar de sportschool gaat, hij heeft donkerbruin haar en grijze ogen.
    Verder heeft hij een aantal littekens op zijn rug, maar die laat hij nooit aan iemand zien, zelfs zijn vrouw weet er amper wat van af.
    Thuissituatie:
    Maurice is niet altijd zo harteloos in zijn voorkomen geweest, zelfs nu nog houd hij van zijn vrouw en dochter, hoewel het niet altijd even goed gaat thuis.

    Als er iets veranderd aan moet worden hoor ik het graag.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 17:07 ]


    Credendo Vides

    roomx schreef:
    @Ahri

    wow onze rollen lijken nogal op elkaar qua karakter :$


    Ik had jouw rol niet eens gezien hoor


    26 - 02 - '16

    Ik wil ook nog wel een rol invullen

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 17:50 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Rol: Mens die "hen" haat
    Naam: Diana Aletta Jefferson
    Leeftijd: 19
    Soort: Mens
    Groep: de kant van de mensen
    Innerlijk: Diana is een rijk en verwend meisje. Ze is behoorlijk vervelend en alles moet gaan zoals zij het wil. Dat kan veel mensen behoorlijke irritaties opleveren. Ze is arrogant en zelfsuchtig. Diana wil graag aanbeden worden en doet alles om dat zover te krijgen. Alles draait altijd om haar en ze kan zich niet goed inleven in een ander. Ze zegt dus ook altijd wat ze denkt. Diana hoort ook graag zichzelf praten en vindt dat ze altijd gelijk heeft. Ze is snel gerustreerd en dan gaat ze hard schreeuwen en gillen. Ze heeft niet veel echte vrienden aangezien ze niet bepaald fijn is om mee om te gaan.
    Uiterlijk:


    Thuissituatie: Diana is enig kind en haar ouders hebben haar ongelofelijk verwend. Nu hebben ze daar spijt van want hun dochter is volkomen verpest. Ze zijn overigens enorm rijk.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 18:02 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Wow, Thank ya voor de rollen n_n

    Ik ga ze zeker allemaal gebruiken al kan het zijn dat ik hier en daar een klein dingetje ga aanpassen als jullie dat niet erg vinden (a)
    De rollen die ik het meest nodig had zijn ingevuld, dus kan ik weer verder
    Nogmaals thanks <3

    Natuurlijk mogen er nog altijd rollen bijkomen x3


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Rol: Rebel
    Naam: Margaret "Mette" Mary Mublin
    Leeftijd: 18
    Soort: Vampier
    Groep: Rebellen
    Innerlijk: Mette is aardig en behulpzaam. Ze is graag alleen en houdt er daarom niet van als mensen of andere wezens zich teveel met haar bemoeien. Ze is heel erg eigenwijs en koppig. Als ze iets wil zal ze er alles voor doen om haar doel te behalen. Ze heeft ook sadistische/gemene trekjes die vooral tot uiting komen bij haar vijanden, ze vergeeft niet snel en wacht voor haar het goede moment af om wraak te nemen. Ze heeft een fotografisch geheugen.
    Uiterlijk:


    Mette heeft licht bruin haar en groene ogen. Ze is een beetje mollig, heeft een buikje maar vind dit zelf niet zo erg. Ze is blij met zichzelf.
    Thuissituatie: Haar ouders zijn gevangen genomen en ze zijn daarna vermoord. Mette is opgevoed door haar oma van moederskant, ze heeft wraak gezworen op de mensen die haar ouders hebben vermoord.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    Rol: Rebel
    Naam: Margaret "Mette" Mary Mublin
    Leeftijd: 18
    Soort: Vampier
    Groep: Rebellen
    Innerlijk: Mette is aardig en behulpzaam. Ze is graag alleen en houdt er daarom niet van als mensen of andere wezens zich teveel met haar bemoeien. Ze is heel erg eigenwijs en koppig. Als ze iets wil zal ze er alles voor doen om haar doel te behalen. Ze heeft ook sadistische/gemene trekjes die vooral tot uiting komen bij haar vijanden, ze vergeeft niet snel en wacht voor haar het goede moment af om wraak te nemen. Ze heeft een fotografisch geheugen.
    Uiterlijk:


    Mette heeft licht bruin haar en groene ogen. Ze is een beetje mollig, heeft een buikje maar vind dit zelf niet zo erg. Ze is blij met zichzelf.
    Thuissituatie: Haar ouders zijn gevangen genomen en ze zijn daarna vermoord. Mette is opgevoed door haar oma van moederskant, ze heeft wraak gezworen op de mensen die haar ouders hebben vermoord.



    Dankje, ik ga haar zeker gebruiken n_n


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~