• Oké, show je toekomstige mannen/vrouwen, hotties, je denkbeeldige vriend(in) etc. hier :9~




    enjoy :Y)!


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    Nadat Audacity bijna in katzwijm viel toen ze mijn vriendje zag, heb ik besloten om hem maar niet verder op het internet te zetten. Zal hij vast niet zo leuk vinden, haha.
    En hij houdt toch alleen van mij, dus ja. ^^

    Dan kan je net zo goed een foto van hem op internet zetten, hij houdt toch alleen maar van jou. :Y)


    -

    Balance schreef:
    (...)
    Dan kan je net zo goed een foto van hem op internet zetten, hij houdt toch alleen maar van jou. :Y)

    Hmm. Ik weet niet of hij het zo leuk vindt om op een site te staan waar bijna alleen maar meiden op zitten. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hmm. Ik weet niet of hij het zo leuk vindt om op een site te staan waar bijna alleen maar meiden op zitten. XD

    Is goed voor zijn ego als allemaal meiden zeggen hoe knap hij is. Ik ben ook benieuwd :'D


    -




    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.





    Deze drie :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Khazix schreef:
    Mijn vriend, maar daar post ik geen foto van.


    You are beautiful, you are love.

    Khazix schreef:
    Mijn vriend, maar daar post ik geen foto van.


    Big girls cry when their hearts are breaking







    Hij is is zo knap...



    Maar ik heb al een lieve vriend... Aleen nog geen foto op me laptop staan :$


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hmm. Ik weet niet of hij het zo leuk vindt om op een site te staan waar bijna alleen maar meiden op zitten. XD



    NAAA'W BEN ZO BENIEUWD ;# *smeek smeek*


    Pretty is just a pretty word.



    En Scientia. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Nina Dobrev


    Megan Fox


    Doutzen Kroes

    Oh, en de rest van alle Victoria Angels
    En Novak (bloos) haahah


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    PercyWood schreef:





    Deze drie :Y)

    SPENCER. Die ga je delen (cat)

    En ik ga later met vijf katten en heel veel boeken in Londen wonen. Samen met internet is dat aaaalles wat ik nodig heb.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Als ik een foto post en m'n vriendinnen zien het ben ik dood :')


    If a writer falls in love with you, you can never die