• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Als er iets is, bel me dan.' zei ik nogmaals, doelend op Rachel. Daarna draaide ik me om en liep ik nog met een betraand gezicht naar het parkeerplaats. Ik liep naar mijn auto toe en zocht zonder op te kijken naar mijn sleutel. Toen ik die gevonden had, keek ik naar mijn auto en werden mijn ogen groter. Mijn auto was helemaal kapot, mijn ramen en spiegels waren ingeslagen, er stonden overal woordjes zoals 'gay' en ook nog was mijn auto roze gespoten. De binnenkant hadden ze ook helemaal bespoten en ik voelde weer tranen in mijn ogen prikken, maar ik liet niets merken. Ik zuchtte en liet mezelf tegen mijn vernielde auto zakken totdat ik op de grond zat. Ik begon hartverscheurend te snikken en zette mijn handen in mijn gezicht. Ik kon dit echt allemaal niet meer aan. Ineens voelde ik woedde opkomen, ik moest mezelf toch niet zo laten behandelen?! Nu werd het tijd dat ik voor mezelf op kwam. Ik veegde mijn tranen weg en liep met snelle passen door de school. Uiteindelijk zag ik de twee daders, ik wist zeker dat zij het waren, aangezien ze ons al de hele dag lastig vielen. 'Waarom laten jullie me niet gewoon met rust?!' schreeuwde ik gefrustreerd naar ze. 'Wat heb ik jullie ooit aangedaan?' vroeg ik een tikje wanhopig aan ze, maar al snel liet ik die toon vallen. 'Laat me met rust!' riep ik deze keer weer.

    Logan Hudson

    Ik knikte naar Kurt en liep daarna achter Rachel aan, het kon me niks schelen dat ik de meisjestoiletten in liep, nu moest ik Rachel steunen. 'Rachel? Wat is er?' vroeg ik, toen ik gesnik hoorde werd ik nog bezorgder.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "helemaal niets behalve het fijt dat mijn dochter bang voor me is" roep ik snikkend en laat mijn gezicht weer in mijn handen vallen. Fack my life


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik knuffelde haar stevig terug, en toen ze me los liet ging ze eten. Wat mij in ieder geval deed dat mij goed. Ik pakte nu ook een broodje en begon te eten. Ik hield echt zoveel van Bella en dat mijn liefde voor haar was echt eindeloos. Ik hield echt zoveel van haar, en voor altijd zou ik bij haar blijven. Ze was mijn alles, en dat zou ze ook voor altijd blijven. Ik zal voor haar zorgen en haar beschermen. Niemand zou haar ooit nog pijn doen.

    Cooper Anderson

    Ik wreef nog steeds over Blaine's rug heen en voelde me echt schuldig. Sinds onze moeder overleden was, kon ik het gewoon niet opbrengen om nog aan onze band te werken. Ik stortte me volledig op mijn acteercarrière en ik keek niet meer om naar Blaine. Mijn vader sprak ik zo nu en dan wel over de telefoon. Maar hij was net zoals ik en stortte zich op zijn werk. We hadden Blaine gewoon alleen gelaten, en daar had ik spijt van. Ik wist zeker dat onze vader dat ook had. 'We gaan aan onze band werken, en iedere keer als ik weer over mezelf begin mag je me een klap verkopen, goed?' vroeg ik lachend, waarna ik hem plagend door zijn haren woelde. Ik had mijn broertje echt gemist en dat besefte ik nu pas.

    [Is goed!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    Ik grijns breed, en kijk hem aan.
    'How about.. No' grijns ik..


    El Diablo.

    jake
    lachend kijk ik naar kurt "tsja zo past het meer bij je. waarom draag je geen jurken?" vraag ik hem verbaasd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'En geen strikjes in je haar' lach ik en trek wat aan zijn haar.
    Ik grijns breed en lach..


    El Diablo.

    jake
    Ik lach even en pak uit Savans tas haar lippenstift. Met een snelle beweging pak ik zijn hoofd vast en smeer lippenstift op zijn lippen " wat prachtig"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Daar gaan we uitkomen, maar dat moet je stoppen met huilen. Daar raak je alleen nog maar overstuurder mee, en daar krijg je Emily niet mee terug. We gaan eraan werken, goed? Vroeg of laat leert ze je weer kennen.' zei ik.

    Kurt Hummel

    Ik plantte mijn handen in mijn zij en keek ze boos aan. 'Omdat ik een jongen ben. En misschien wist je het nog niet, maar het is not done voor een jongen om jurken te dragen. Ik accepteer het om een jongen te zijn, ook al ben ik anders. Ik ben er trots op dat ik anders ben dan anderen, dan hoef ik tenminste niet zo'n grijze muis te zijn zoals jullie.' kaatste ik terug naar ze. Savannah trok wat aan mijn haar en ineens pakte Jake me beet en smeerde hij lippenstift op mijn lippen. Vol afschuw murmelde ik me los en keek ik hem boos aan en veegde ik het er snel af. 'Laat me gewoon met rust, hebben jullie niets beters te doen?' zuchtte ik. Ik voelde me zo rot.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    Ik lach.
    'Rood is niet zijn kleur, en nu moet ik een nieuwe hebben' lach ik..


    El Diablo.

    Rachel
    IK begin weer te snikken, waarom was ik niet eerder gesprongen dan was ik er vanaf. Zacht snikte ik verder "ik snap je niet Logan waarom zou je mij willen. IK heb een dochter van je neef, en ben alleen maar een egoïstische iemand die zelfs te laf is om dood te gaan" roep ik hard en begin weer overstuur te huilen.

    Jake
    "de volgende keer bruin of roze Kurtje. Ow nee eigenlijk niet want de les is saai en jij bent leuk voor het vermaak" grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Jullie zijn zo,' Ik zuchtte, dit had geen zin. Hoe ging ik dit in hemelsnaam uitleggen aan mijn vader? Als hij mijn auto zou zien, dan zou hij meteen weer bezorgd raken en naar school gaan. Hij kon het gewoon niet hebben, hij had vorig jaar een hartaanval en kon dit er niet bijhebben. Maar hij had een autogarage dus dat moest wel. Ik had gewoon zoveel aan mijn hoofd. 'Kunnen jullie geen ander slachtoffer uitzoeken? Dat meisje uit de knutselclub keek je vanochtend heel verwaand aan.' probeerde ik tegen Savannah.


    Logan Hudson

    'Rachel,' zuchtte ik. 'Dit helpt echt niet, je maakt jezelf er alleen overstuurder mee.' zei ik zuchtend tegen haar. ''Kom alsjeblieft even het hokje uit.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    Ik grijns, en gooi de lippenstift tegen zijn hoofd.
    Ik lach en kijk die homo uitdagend aan...


    El Diablo.

    Rachel
    "laat me alleen Logan ik verdien jou niet. Ik verdien niemand.
    iedereen doe ik pijn" snik ik verder. Mijn handen trilde lichtjes en mijn ademhaling werd steeds ongelijker als ik adem haalde.

    Jake
    Lachend kijk ik hem aan "nice try homo, ga je nou ewer naar die slet toe??" ik zie Savan uitdagend kijken en grijns.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Rachel, dit helpt echt niet.' zuchtte ik. 'Stop hier nu mee, oké.' zei ik streng tegen haar. 'Dit helpt niet. .' zei ik tegen haar.

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte en smeet de lippenstift terug, waardoor die tegen Jake aankwam. Ik draaide me daarna om en liep weg. Ik kon nu wel verder blijven gaan, maar ik zou toch niet van ze winnen. Ik liep uiteindelijk maar terug naar mijn auto en zuchtte gekweld. Ik mistte Blaine, samen hadden we ze wel aangekund.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik wou schreeuwen, slaan, bijten en schoppen maar op wie? Ik dacht dat alles wel goed zou komen maar ik dacht niet na over niets. Ik voelde me gebroken, vroeg of laat zouden Kurt en Logan inzien dat ik geen steek veranderd was en allemaal weglopen. Mijn vaders zag ik nu al amper en waarschijnlijk lag het allemaal aan mij. Ik rolde me op tot een balletje en kreunde even zacht door mijn rug die p rotesteerde. Ik legde mijn hoofd op mijjn knieËn. Waarom had ik gedacht dat het goed kwam??

    Jake
    Ik krijg de lippenstift tegen me aan en zag Kurt weglopen. "je krijgt een nieuwe" beloofde ik Savan. Ik glimlach "we hebben hem genoeg gekweld." mompel ik. "omg je mascara!" riep ik verschrikt uit. En keek naar haar mascara.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan