• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zuchtte en zette Emily zolang even in de box, waarna ik naar Bella ging zitten en haar op mijn schoot plaatste en haar troostend over haar rug wreef. 'Ik weet niet wat we moeten doen, Bella.' zuchtte ik spijtig. 'Kurt is net als een meisje, en om eerlijk te zijn begrijp ik soms niks van meisjes.' zei ik naar waarheid, dus ik wist ook niet wat we konden doen. 'We zouden even langs school kunnen gaan, maar ik denk niet dat het een goed idee is voor jou, je hebt echt rust nodig, Bella. Ik maak me ook zorgen om jou.' zei ik bezorgd, waarna ik haar haren uit haar gezicht streek. Ik wist dat ze moe werd van alle drama, dat werden we allemaal. Maar voor haar was het nog dubbel erg, door wat ze had meegemaakt. Dus daarom maakte ik me vreselijke zorgen om haar. 'Ik weet dat je het nu somber inziet, maar uiteindelijk komt alles weer goed, Bella.' zuchtte ik. Het kwam niet echt overtuigend over, aangezien ik het nu zelf ook somber in zag. Maar ik wilde haar gewoon hoop geven, misschien werd het inderdaad beter. Ik hoopte het maar, want ik vroeg me af hoelang we dit allemaal zouden kunnen volhouden.

    Cooper Anderson

    Ik kwam nu binnen en ging ook bij Blaine zitten. Ik zag hoe moeilijk hij het had en het deed me pijn. Ik probeerde echt om goed te doen, maar dat pakte negen van de tien keer verkeerd uit. Ik bedoelde alles ook niet om hem naar beneden te halen. Ik wilde gewoon dat hij net zo succesvol werd als ik. En misschien was ik stiekem wel jaloers op hem, en deed ik het daarom. Ik zuchtte en wreef over Blaine's arm, om hem te troosten. 'Gisteren ben ik nog gebeld voor de auditie,' vertelde ik het algemeen, ik wist gewoon dat ze nu weer dachten dat ik weer over mezelf zou beginnen, maar het zou nu anders zijn. 'Ik heb de rol gekregen, maar ik heb geweigerd. Ik wil er nu een voor jou zijn, broertje.' zei ik zuchtend. Ik besloot om familie eens op de eerste plaats te zetten. Natuurlijk was die rol heel belangrijk voor me, maar mijn familie was toch net iets belangrijker.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ineens voelde ik hard de grond tegen mijn rug en voor ik iets kon zeggen of doen voelde ik een harde klap op mijn kaak en proefde bloed. Ik deed neits en bleef liggen in de hoop dat ze weggingen. IK kreunde even pijnlijk terwijl mijn rug een stekend gevoel over nam.

    Jake
    Ik grinnik even om Savan "good job girl" complimenteer ik haar. IK kijk lachend naar Rachel. "net echt teenmom"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik sla haar nog een paar keer in haar gezicht, en tuf dan recht in haar gezicht.
    'Kut hoer' sis ik, en sta weer recht..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Geschrokken keek ik naar de situatie, ik schoof snel mijn stoel aan de kant en knielde neer bij Rachel. 'Rachel, gaat het?' vroeg ik bezorgd. Ik keek even boos naar Savannah en Jake. Dit liep echt uit de hand en dit sloeg nergens op. Snel pakte ik mijn mobiel en sms'te ik Logan, dat hij ASAP naar de kantine moest komen.

    Logan Hudson

    Ik ontving een sms'je van Kurt en liep naar de kantine toe, waar ik Rachel zag liggen helemaal onder de milkshake, net als Kurt. 'Nu ben ik het zat, laat ze verdomme met rust.' siste ik boos naar de twee, en ging beschermend voor Rachel en Kurt staan.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 17:55 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik voel nog een paar harde klappen in mijn gezicht en zie en voel hoe ze tuft.
    Met een vies gezicht veeg ik het snel af en kreun even als ik overeind probeer te komen. Zwak knikkend knikte ik naar Kurt terwijl ik op mijn lip beet van de pijn. Enkele minuten later kwam Logan aangesneld

    Jake
    Lachend kijk ik goedkeurend naar Savan. "lesje geleerd?" vraag ik en ik zie dat ze overeind kom. Met een snelle beweging duw ik haar terug tegen de grond en hoor haar pijnlijk kreune Snel trok ik Savan mee toen ik het vriendje zag en grijnsde.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 17:56 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'Kijk maar uit, volgende keer zorg iki dat je niet meer kan lopen' sis ik kwaad.
    Ik trek Jake mee en loop de gangen door. Nog steeds fucking pissig...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik zag ze snel weggaan toen Logan kwam en hielp Rachel overeind. 'Kom, we wassen het eraf.' zuchtte ik. Snel pakte ik mijn spullen in en zuchtte ik. Ik ging nadat ik alles eraf had gehaald echt naar huis. Ik trok het nu echt niet om op school te zitten en de hele tijd lastig gevallen te worden. Ik hoopte hier te komen voor afleiding en voor mijn schoolresultaten. Maar het gepest was alleen nog maar erger geworden. Ik liep met Rachel naar de toiletten en Logan achtervolgde ons. We gingen naar de toiletten en voor de tweede keer vandaag waste ik mijn haren. Het ging er inderdaad lastig uit, maar uiteindelijk lukte het. Mijn kleding zou een ander verhaal worden, alles was al helemaal ingetrokken in het stof en kon ik waarschijnlijk weggooien. Ik voelde tranen in mijn ogen branden en zei niets.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rache3l
    Zwak knik ik en met pijn in mijn rug en gezicht stond ik op.
    Bijtend op mijn lip van de pijn liepen we naar de toiletten waar we ons begonnen te wasen. "dit gaat het niet worden" zucht ik.

    Jake
    Lachend loop ik haar achterna "eey wat is er nou?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik haal mijn schouders op.
    'Mensen zoals dat maken me pissig' zeg ik simpel..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Ik baal hier echt mee, mijn nieuwe kleren.' zuchtte ik uitgelaten. Dit was weer een outfit dat ik zelf in elkaar gefixt had, maar het was wel merk. Ik had er lang voor moeten sparen. Ik knoopte mijn sjaaltje al af en gooide het alvast weg. 'Ik ben het zo zat,' zei ik verstikt door tranen. 'Ik ga naar huis en ik kon nooit meer terug.' zei ik. Op dat moment meende ik het, maar natuurlijk wist ik diep in me, dat ik ooit weer naar school moest.

    Logan Hudson

    'Misschien moeten jullie voortaan een regenpak dragen naar school.' grapte ik, ik probeerde ze de humor in te laten zien, maar het hielp niet. 'Trek het jullie niet aan, als ze nog iets doen krijgen ze me mij te maken.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik even naar Kurt "het komt wel goed, blijf je ook niet voor Glee?" vragend kijk ik hem aan maar omhels hem wel even. "een vuilniszak is makkelijker en kost minder" mompel ik naar Logan.

    Jake
    "is ze dan een mens?" ik grinnik "ach misschien moet je een verassingsaanval doen als wraak"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik zuchtte zachtjes en glimlachte zwak door wat hij zei. 'Ze zeggen niets voor niets, na regen komt zonneschijn' zeg ik zwak glimlachend en gaf hem een kus op zijn wang. 'We moeten nog steeds positief blijven, Finn' zeg ik gemeend, maar het klonk niet overtuigend. 'Ik wil Kurt helpen en het is een ware kwelling om hem nu zo te zien' zeg ik verdrietig en nestel dichter tegen hem aan. 'Ik hou van je, Finn. Weet je waar ik wel blij om ben, dat ik jou heb. En dat je mij niet verlaat en dat je van mij houdt. Je bent alles voor me Finn en ik kan niet zonder je. Ik zal altijd bij je blijven, ook al zou je heel erg boos zijn op me' zeg ik gemeend en kijk naar mijn handen. Ik hield heel erg veel van Finn. Hij was mijn prins op het witte paard.

    Blaine Anderson:

    Cooper ging naast me zitten en wreef over mijn arm. Ik hoorde wat hij allemaal zei en wou bijna mijn ogen rollen, maar toen ik zijn andere woorden hoorden keek ik door mijn tranen hem verbaast aan. 'W-wat' stamel ik verbaast en kijk hem ontroerd aan. Hij gaf toch wel om mij en wou er voor mij zijn. Mijn vader keek hem ook ontroerd aan en legde een hand op zijn schouder, doelend dat hij trots is op zijn zoon dat hij dat gedaan heeft. Ikzelf knuffelde Cooper nu, dit was onze eerste echt knuffel in een hele lange tijd. Snikkend druk ik hem dichter tegen mij aan en liet hem nu niet meer los. Ik had mijn grote broer even nodig en gaf echt om hem. Ik wou Kurt terug en alleen hem wou ik terug. Ik hield zoveel van hem en kon echt niet meer zonder hem. Zoveel emoties ging er door me heen en ik kon niet meer stoppen met snikken, alles, echt alles kwam er nu uit. Ik was gewoon gebroken door alles en zo uitgeput. Ik wou hier weg samen met mijn familie, Kurt, Finn en Bella. Gewoon weg hier en een mooie toekomst maken met zijn allen. Ik was het gewoon zat en ik was gewoon een emotienelewrak zonder Kurt. Mijn angst werd werkelijkheid, Kurt had mij verlaten en ik hem. Ik kan niet zonder hem. Hij is mijn leven.


    One Who Travels A Higher Path.

    Savannah

    'heeft die homo een auto?' mompel ik.
    Ik grijns breed en kijk hem aan..


    El Diablo.

    Jake
    Lachend knik ik "jaaa die heeft ons homootje"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grijns en haal een tasje uit mijn kluisje.
    'Show me' grijns ik..


    El Diablo.