• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grijns en kijk hem aan.
    'Jij toch ook niet' grijns ik.


    El Diablo.

    Rachel
    Ik glimlach even Kurt na "het gaat hem echt niet" zucht ik.
    Ik had medelijden met hem hij heeft zoveel mee moeten maken.
    "weet jij iets tussen Blaine en hem?" ik kijk hemk even aan.

    Jake
    Ik grinnik "ik ben de beste" lachend kijk ik rond.
    "klefbekken!" roep ik hard door het lkaal. "ow wanneer gaan we weer slushen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'Of shaken, met milkshakes' grijns ik. 'Plakt meer en zie je beter' grijns ik.
    'En krijg je moeilijker uit je kleren' lach ik..


    El Diablo.

    Jake
    Ik kijk haar aan "you;'re a genieus wie wordt de gelukkige. ik denk berrys lijmstift" grijnzend pak ik geld en st aik op terwijl ik haar mee trek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Ik weet het niet, ik wist uberhaupt niet eens dat ze verloofd waren. Dus ik denk dat als jij al iets wist, dat je meer zou weten dan ik.' zei ik zwak glimlachend, maar al gauw werd ik weer serieus. 'Misschien moeten we uiten dat we bezorgd zijn, wie weet laat hij dan iets los.' stelde ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik even "ik ga even kijken of het wel gaat" het zou wat zijn. straks zat hij helemaal te huilen en had ik niets door.
    Ik geef Logan snel een kusje en loop weg. De leraar lette toch amper op.
    ik liep snel naar de aula waa rik naar Kurt liep "gaat het Kurt?" vraag ik ietswat bezorgd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik lach en ren naar de kantine.
    Ik koop snel wat milkshakes en geef er ook 2 aan Jake.
    'Let's go' grijns ik, en loop verder.
    Al snel zie ik die homo en Berry en grijnzend kieper ik de 2 milkshakes over hun heen.
    'Oeps' zeeg ik gemeen..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik kon me helemaal niet concentreren op mijn schoolwerk, ik dacht zoals verwacht alleen maar aan Blaine. Ik zuchtte gekweld en smeet mijn pen tegen mijn boek. Op dat moment kwam Rachel en vroeg ze over er iets was. Op dat moment ontsnapte er een traan vanuit mijn ooghoek en veegde ik hem ruw weg. Net toen ik mijn mond wilde openen voelde ik iets over me heen gaan. Verbaasd proefde ik de smaak en kwam ik tot de ontdekking dat het geen slushie was, maar een milkshake. In een snelle beweging trok in mijn peperdure jasje aan dat helemaal onder zit. 'Weet je wel hoe lang ik hier voor gespaard heb?' vroeg ik boos aan het meisje. Ik wreef de milkshake uit mijn gezicht en deed hetzelfde met mijn doorweekte haren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    'Vast en zeker heel lang' lach ik.
    Ik buig naar hem toe, 'deal with it' grijns ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Kurt wou wat zeggen maar uit het niets voelde ik iets over me heen druipen.
    Het was niet de gewende ijzige kou maar milkshakes. Ik zag kurt snel zijn jasje uit deed. "Is het nou eens godverdomme afgelopen. Laat ons een een keer met rust ja." schreeuw ik boos naar ze uit het niets. "hij is misschien homo nou en laat hem dat dan zijn. Je hebt er geen last van dus kap ermee" bozig kijk ik van de jongen naar het meisje.

    Jake
    Lachend gooi ik de mijne ook over hun heen en ziede jongen snel zijn jasje uit trekken. "owjee toch" roep ik bekakt naar hem. Vervolgens begint het meisje naar ons te schreeuwen en trek ik mijn wenkbrauw op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik lach, 'How about.. No' grijns ik tegen Berry.
    Ik sla mijn armen over elkaar en kijk trots toe.
    'Hee homo, je weet dat je dat spul amper uit je haar en kleding krijgt' lach ik..

    [Savannah is het typische voorbeeld van bitchy cheerleader...]


    El Diablo.

    [valt best mee=)
    Rachel
    Toen ze dat zei kon ik me niet meer inhouden en sloeg hard metm ijn vlakke hand tegen haar wang. "Hij is misschien homo maar hij heeft gewoon een naam Kurt" sis ik boos naar haar.

    Jake

    Lachend kijk ik naar Savan. "bitch" grom ik terug als ze Savan slaat ik wacht even af op har ereactie

    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Verslagen legde ik mijn doorweekte jasje op tafel en voelde ik nog meer milkshakes. Het voordeel was, dat dit niet zo prikte. Ik werd hier zo gek van, ook al zei ik niets meer. Ik hoorde wat de jongen zei en wat Rachel daarna zei. 'Laat maar, Rachel.' zei ik zuchtend. Ze zouden toch nooit volwassen worden. Ik hoorde wat het meisje zei en rolde mijn ogen. Ik voelde me al ellendig, maar nu voelde ik me nog ellendiger. En nu kon ik wel de dramaqueen gaan uithangen, maar daar zouden ze alleen maar van genieten. Het beste was om ze te negeren, dan zouden ze vanzelf wel weggaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik veegde Emily's mondje af en pakte haar voorzichtig op om haar boertjes te laten maken. Zachtjes klop ik op haar rugje en er kwamen kleine boertjes eruit. Zo schattig was Emily en zo mooi was ze. Ik zette haar weer neer en ging staan. Vervolgens sloeg ik mijn armen om Finn heen, aangezien hij net ook de keuken in liep en nu boterhammen voor ons aan het maken was. Ik drukte mijn lippen op de zijne en zoen hem zachtjes. 'Heb je lekker geslapen?' vraag ik vrolijk en lief en kijk hem glimlachend aan. Ik hoorde wat Kurt zei en keek hem aan en hij ging zitten op de bank en keek tv. Vervolgens ging de deurbel en Kurt deed hem open en Rachel en Logan kwamen. Kurt en Rachel hadden een tijdje gepraat en ik hoorde aan Kurt dat hij zichzelf niet was en dat hij gebroken was. Toen ging Kurt naar school en even later gingen Rachel en Logan ook weg. Ik zuchtte bezorgd om Kurt. 'Het gaat niet goed met Kurt, Finn' zeg ik bezorgd en kijk hem aan. 'We moeten iets doen' zeg ik bedenkelijk, maar kon niets bedenken en kijk Finn afwachtend aan. Ik hoopte dat hij iets wist. Ik wou Kurt zo niet zien, ik vond het leuker als hij vrolijk en verliefd was. Blaine meende het echt niet, maar Kurt moest het altijd weer geloven. Er moest eens een einde komen na al die drama. Waarom werden we niet gelukkig, natuurlijk waren we gelukkig maar waarom gebeurden al die dingen ons? Ik was het zo spuugzat. Opeens sloeg mijn humeur helemaal over en liet Finn los en ging zitten. Ik was het gewoon zat.

    Blaine Anderson:

    Ik veegde ruw mijn tranen weg en keek met rode ogen mijn vader en Jordan aan. 'Blaine, je moet rusten' zegt mijn vader bezorgd en ik zag aan hem dat het hem kwelde. Ik zuchtte gekweld en voelde me machteloos. Ik wou naar Kurt toe gaan en hem smeken om me terug te nemen, ik had zo'n spijt wat ik zei. Ik meende het niet, ik was gewoon zo door de war. 'Ik hou van hem' zeg ik nu weer snikkend en mijn vader haalde hulpeloos zijn schouders op en Jordan die troostte me nu. Ik hoorde opeens iemand binnen komen en goedemorgen zeggen. Onze vader en Jordan zeiden ook goede morgen en keken ons aan. Ik keek Cooper aan die binnen kwam en zei niets. Ik hoorde wat hij daarna zei en zuchtte zachtjes. 'Ja' zeg ik mompelend en deed niet eens de moeite om mijn tranen weg te vegen. Ik was gewoon gebroken dat ik Kurt weer had gekwets. Het was gewoon voorbij tussen ons en het deed me niets dat Cooper er was. Hij was tenminste mijn broer en ik gaf natuurlijk om hem, maar elke keer kwetse hij me en gaf me slecht kritiek, wat nergens op sloeg. Hij deed ook altijd, dat hij beter was dan ik en dat ik niets kon bereiken. Ik zuchtte pijnlijk en staarde maar wat vooruit.


    One Who Travels A Higher Path.

    Savannnah

    Ik grom, en voor ik het weet heb ik Berry tegen de grond geduwd.
    'Slechte keuze, slet' sis ik, en sla met mijn vuist vol tegen haar kaak..


    El Diablo.