• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'En met zo'n instelling denk je daar te komen?' vroeg ik spottend aan haar. Ik besloot om geen aandacht meer te geven aan het meisje en sloeg een arm om Rachel heen.

    Kurt Hummel

    'Tina.' mompelde ik, waarna ik me omdraaide naar haar. 'Het is onmogelijk,' zuchtte ik verslagen, doelend op mijn haren. Wat een rot dag was dit.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tina

    ik schud mijn hoofd en pak kurt's hand.
    'niks is onmogelijk.'
    ik trek hem mee naar mijn kluisje en haal een pot pindakaas eruit
    'volgens mijn oud tante gaat het er hiermee uit zonder twijfel.' zeg ik..


    Music is my life

    Savannah

    'Ik denk niet dat ik daar kom, ik wéét dat ik daar kom' grijns ik.
    Ik schud mijn haar naar achter en grijns breder..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Je bedoeld,' ik keek naar de pot pindakaas en daarna weer naar Tina. 'Ik ga echt niet meer rotzooi in mijn haren smeren.' zei ik snel en een beetje paniekerig. Mijn haar was geruïneerd. 'Waarom heb je eigenlijk een pot pindakaas in je kluisje?' vroeg ik verbaasd, waarna ik een wenkbrauw optrok en haar aankeek.

    Logan Hudson

    Ik lachte spottend om haar. 'Met die instelling kom je niet ver, dus alvast heel veel succes.' zei ik sarcastisch tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    tina

    'niet zoveel vragen stellen en vertrouw me.' zeg ik
    'wel stil blijven zitten.' zeg ik en smeer het in zijn haren en kan het niet laten om te lachen.
    Ik wacht even en daarna trek ik het kauwgom gemakkelijk uit zijn haar
    'tadaa. en nu gaan we je haren wassen'


    Music is my life

    Savannah

    'Ik kan goed acteren, ze hoeven niet te weten hoe ik echt ben' grijns ik.
    Ik kijk grijnzend naar Jake, en dan pas komt de leraar weer terug..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik besloot om Tina maar te vertrouwen, zoveel erger kon mijn haar toch niet worden. Ik trok een vies gezicht toen ze het in mijn haren smeerde. Maar toch ze de kauwgom eruit trok was ik heel opgelucht. 'Je wilt niet weten hoe dankbaar ik je ben.' zei ik, waarna ik haar om haar hals vloog. 'En je oudtante, ze is een genie.' zei ik.

    Logan Hudson

    'Ow, dus je geeft nog toe dat je laf bent?' zei ik lachend om haar. 'Je zegt nu wel dat hun niks durven, maar zij durven tenminste zichzelf te zijn en hoeven niet te acteren.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    tina

    ik schiet in de lach door hem
    'ik heb jouw aanwezigheid hier echt gemist' lach ik en trek hem mee naar de toiletten
    ik parkeer hem voor de wasbak en was zijn haren
    'hoe is het met blaine? is hij niet bij je?' vraag ik..


    Music is my life

    Savannah

    'Ik ben niet laf, ik weet gewoon wat mensen van je willen als je beroemd wil worden' grijns ik..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Ik heb mijn aanwezigheid hier niet gemist.' mompelde ik, doelend op het pesten. Ik liet me meetrekken door haar en liet haar mijn haren wassen. 'Kan het water iets warmer?' vroeg ik, waarna haar vraag door drong en ik mijn best deed om mijn tranen in te houden. 'Jawel, hij staat naast me, zie je hem niet?' vroeg ik sarcastisch, ik probeerde het als een grap over te laten komen, maar het kwam veel te sarcastisch over. 'Het is een lang verhaal, ik wil even niet over hem praten.' zuchtte ik.

    Logan Hudson

    'Waarom praat ik eigenlijk nog steeds tegen je?' vroeg ik mezelf af, waarna ik haar verder negeerde. Ze was gewoon laf omdat ze zichzelf niet durfde te zijn. Ze kon er wel mooie praatjes om heen verzinnen, maar ik wist gewoon dat ze laf was. Klaar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    'Whatever' mompel ik, en steek hem aan.
    Die Jayson heeft ook niks door, of hij wil niks doorhebben..


    El Diablo.

    tina

    ik draai het water iets warmer
    'als je dat wel wilt doen mag je altijd naar me toekomen' zeg ik
    zijn haren zijn weer helemaal schoon en ik kijk tevreden naar het resultaat
    'ooit zullen ze allemaal werken voor je.' zeg ik over de pesters en lach weer
    kurt heeft zoiets wel eens gezegd..

    {Ik moet nu ech gaab}

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 22:18 ]


    Music is my life

    Kurt Hummel

    'Dat is één ding wat zeker gaat gebeuren.' zei ik zwak glimlachend. Ik liep naar de handblazer en föhnte mijn haren ermee. Toen ze handdoek droog waren pakte ik mijn kam en kamde ik mijn haren weer perfect in model. Ik deed er zoals altijd weer veel haarspray in en omhelsde Tina. 'Je bent echt de beste.' zuchtte ik dankbaar. Ik moest mijn spullen nog ophalrn, en ergens durfde ik niets goed. Ik weet dat ik me nog nooit had laten kisten, maar toch. Ik had het makkelijk kunnen maken voor mezelf en Rachel kunnen sms'en om mijn tas en boeken mee laten nemen. Maar dat deed ik niet, ik gunde ze die plezier niet. Ik haalde diep adem en liep met een nerveuze gevoel naar binnen om mijn spullen in te pakken. 'Tina heeft mijn haar weer schoon gekregen.' zei ik zuchtend tegen Rachel en Logan. 'Ik ga dit uurtje skippen, ik maak mijn huiswerk wel in de kantine.' zei ik tegen Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    ik glimlach even naar Kurt "gelukig maar" ik glimlach even en kijk weer naar lgan die zich nonstpant. De rest negerend. "lieverd" mmel ik en geef hem een kus. Ik zie Jaysn weer terug komen en laat het maar z terwijl ik me tegen Logan aan plak

    jake"
    "jij heeft geen moeite te doen om in die wereld tre raken" grijns ik.
    Ik zucht even als ik berry en lgan zie kleffen

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 7:27 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Als er iets is, weer je waar we zijn.' zei ik tegen Kurt, waarna ik Rachel een kusje gaf op haar wang. Ik keek even naar het meisje, dat Savannah bleek te heten en keek weer naar Rachel en glimlachte lief naar haar.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte zwak en gaf na Logan, Rachel een kus op haar wang. Daarna draaide ik me om en liep ik naar de kantine. Ik legde daar mijn boeken neer en begon de opgaven zelfstandig te maken. Zolang ik maar niet aan Blaine hoefde te denken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.