• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    jake
    "i love itttttt" zing ik grijnzEnd en til haar weer open terwijl ik een rondje draai


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik had het sms'je nog niet gelezen of de bel ging al. 'Ik ga wel,' mompelde ik met een fikse ochtendhumeur. Ik ging overeind staan en liep naar de voordeur toe, waarna ik hem opende en zonder te begroeten weer terug liep en depressief naar de televisie staarde. Ik voelde me echt vreselijk, en dat was nog maar zacht uitgedrukt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Stomverbaasd en bezorgd kijk ik naar Kurt als hij open doet. Ik begroet de rest even en rustig naast Kurt zitten. "gaat het wel Kurt?" vraag ik hem zach.t Ik had zin om hem te omhelzen maar na alles dacht ik niet dat het een slim idee was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik concentreerde me helemaal op het weersbericht van vandaag, niet dat het me interesseerde, maar het leidde me af van andere gedachten. Rachel en Logan kwamen binnen en Rachel kwam naast me zitten en vroeg of het ging. Ik waardeerde het, dat ze het vroeg. Maar mijn hoofd stond er niet naar om er over te praten. 'Ik wil er niet over praten.' zei ik, terwijl ik nog steeds staarde naar de televisie.

    Logan Hudson

    Net zo stomverbaasd als Rachel keek ik ook naar Kurt. Ik wuifde het maar van me af en liep ook naar binnen, waar ik Bella en Finn begroette. Ergens vond ik het vreemd dat Blaine er niet was. Ze waren meestal met zijn vieren en anders was hij wel met Kurt. Dat was raar?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    Ik lach en loop met hem naar binnen.
    Snel loop ik naar mijn kamer, 'Zo terug' zeg ik en loop mijn inloopkast in..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knik even, waar was Blaine? Hun twee waren altijd samen of er was iets.
    Toen begon het belletje te rinkelen. Ik omhelsde Kurt toch even "Kurt het komt goed, hij houd van je" zeg ik zacht zodat alleen hij het hoort.

    Jake
    "teeering ik dacht dat ze altijd overdreven kwa kleding" lachend kijk ik even erna.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Blijkbaar had Rachel nu een vermoeden dat het over Blaine ging en omhelsde ze me. Ik liet het gewoon toe, ze bedoelde het immers goed. Door wat ze zei, rolde een traan over mijn wang, die ik snel weer wegveegde. 'Ik wil er niet over praten.' herhaalde ik nogmaals, maar deze keer was mijn toon trillerig. En wat Rachel zei was niet waar, want waarom zei hij gisteren dan dat hij me haatte? Hij vond dat het allemaal mijn schuld was en hij wilde dat we nooit iets hadden gekregen. Nu besefte ik me eigenlijk dat het mijn schuld was. Alles was mijn schuld. Alle drama was allemaal mijn schuld. Als ik er niet was geweest, dan voelde Alexys zich niet depressief en had ze nooit zelfmoord gepleegd. Als ik er niet was, was Blaine nooit vreemdgegaan en had ik nooit dat ongeluk gehad. Ik staarde nu diep in gedachten voor me uit. Het was allemaal mijn schuld.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    Ik lach en snel kleed ik me aan.
    Ik doe nog snel mijn make-up en haar en loop dan uit mijn kast.
    'Let's go.' grijns ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knik zacht en wrijf over zijn hand. "het spijt me van alles Kurt en ik hoop dat we het ooit kunnen uit praten" ze gik zacht met tranen in mijn ogen. "ik mis je" fluister ik er bjina onhoorbaar uit en bijt op mijn lippen terwijl ik strak naar voren kijk.

    jake
    Lachend knik ik en laat haar weer in stappen terwijl ik vervolgens naar school rijd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik knikte een beetje afwezig en keek weer naar de televisie. Ik was echt niet in een goede bui, dus ik was eigenlijk echt vreselijke gezelschap. Ik wilde gewoon Blaine, maar hij haatte me gewoon en ik voelde me zo rot. Gefocust keek ik weer naar de televisie.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    JIk merk dat Kurt zich echt niet goed voelde en zag Isa en Finn nog praten dus besloot ik bij Kurt nog even te blijven. Ik hoorde Em's gekir en voel weer tranen ni mijn ogen branden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik stap in en hij rijd weg.
    Na een tijdje komen we aan en ik sla mijn tas over mijn schouder..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik staarde nog zonder iets te zeggen naar de televisie, en probeerde om afleiding te zoeken. Ik had gewoon afleiding nodig om alles even te vergeten. 'Heb je je Wiskunde huiswerk al af?' vroeg ik maar, met een trillende stem. In het ziekenhuis bracht Finn al mijn huiswerk mee en had ik altijd keurig alles gemaakt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jake
    "wat heb ik er een szin in" mompel ik sarcastisch en pak snel mijn tas.
    "op naar mijn kluisje" grinnik ik en loop erheen om al mijn boeken erin te dumpen

    Rachel
    Ik kijk even naar Kurt "nee ik was gister op school om Logan alles te zien. We krijgen een nieuwe docent Spaans want Mr. Shue wilt meer op Glee richten" legdei k hem uit.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Is hij leuk?' vroeg ik emotieloos, natuurlijk was ik helemaal niet geïnteresseerd in die leraar. Maar afleiding is afleiding. En ik voelde me zo depressief dat het me niets meer kon schelen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.