• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "ik wist het wel" glimlach ik "let's go" mompel ik en pak mimjn tas terwijl ik naar het lokaal loop en daar wacht.

    Rachel
    Ik glimlach "nee hoor ik heb er eigenlijk ook wel zin in, en we hebben gelijk die nieuwe spaans docent" glimlach ik. Toen we er waren pakte ik snel wat boeken en liepen we naar het lokaal waar ik de twee van gister al zag staan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex

    grijnzend loop ik door de school
    na een lange tijd geworsteld te hebben door alles
    besloot ik om weer net zoals vroeher te worden
    ik heb toch niks of iemand om voor te veranderen
    ik zie kurt en kijk hem gemeen aan.
    'he ladyboy.' zeg ik..
    hij zou ook wel raar op kijken..


    Music is my life

    Logan Hudson

    Ik glimlachte om haar en liep samen met haar naar het lokaal. Ik koos een plekje uit en ging zitten. Er waren nog meer mensen, maar ik had alleen oog voor Rachel.

    Kurt Hummel

    Ik rolde mijn ogen toen ik weer een bijnaampje hoorde en draaide me om naar diegene. Ik keek stomverbaasd op toen ik zag dat het Alex was. Hij was een paar maanden geleden nog een hele goede vriend van mij geworden, totdat hij me ineens probeerde te vermoorden. Waarom noemde hij me zo? Ik dacht dat hij veranderd was. 'Ik ben nu niet in de stemming, en ik heb les. Dus als je me excuseert.' zuchtte ik waarna ik mijn kluisje weer op draaide.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    Ik grijns, en leun tegen de deur.
    Al snel komt de docent en ik plof op een plaatsje achteraan..

    Jayson

    Verveeld loop ik naar mijn lokaal, maar weet toch nog een kleine grijns op mijn gezicht te houden.
    'no quieren enseñar, pero bueno..*' zucht ik

    [*geen zin om les te geven, maargoed..]


    El Diablo.

    Rachel
    Logan zocht een plekje achteraan uit en ik grijnsde even.
    Hij staarde me heel de tijd aan en ik wou wat zeggen toen ik begon te geeuwen.
    Ik leg mijn hoofd even op zijn schouders en val langzaam in een lichte slaap

    Jake
    Lachend als ik Berry zie lopen we naar binnen. Ik grinnik even door de docent en loop achter Savan aan naar achter

    [als ik klaar ben kom ik op mobiel

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:57 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex

    'de volgende pauze dan' grijns ik en beuk hem tegen de lockers aan.

    {moet weer gaan}


    Music is my life

    Jayson

    Ik grijns en loop naar Rachel
    'Rachel, dormir muy poco?* ' grijns ik.

    [*Rachel, te weinig slaap gehad?]


    El Diablo.

    Logan Hudson

    Ik lachte even toen Rachel in slaap viel, en liet het maar gewoon zo. Zelf lette ik goed op de les, al kon ik eigenlijk niet zo goed concentreren waardoor ik meteen naar buiten keek. Jammer genoeg maakte de leraar haar wakker, maar ergens was het ook wel lachen.

    Kurt Hummel

    Hij beukte me tegen de kluisjes aan en liep weg. Ik keek hem boos na, maar had niet eens de tijd om mezelf hier druk om te maken. Ik deed snel mijn kleding goed en liep naar het Spaans lokaal. Ik was dik te laat, want ik wist dat iedereen al in de les zat. Zonder te kloppen viel ik zomaar de les binnen. 'Sorry, dat ik laat ben.' zuchtte ik, waarna ik ver weg van Rachel en Logan ging zitten en me de nieuwe Spaanse leraar tot me nam. Oké, Rachel had gelijk. Hij zag er zeker niet verkeerd uit.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 21:02 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schrik wakker als ik iemand tegen me hoor praten en schrik op "huh" ik knipper even met mijn ogen en kijk in het gezicht van Jayson. "ow hoi, ja slechte nacht gehad" Ik kreun even en schuif mijn stoel na logan toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayson

    Ik lach en laat haar nog maar even liggen.
    Daarna kijk ik naar de jongen die binnen kwam.
    'Geen probleem' zeg ik en plof op de stoel terwijl ik mijn benen op mijn bureau leg..


    El Diablo.

    Rachel
    Weetr kan ik een geeuw niet onderdrukken "maak je me optijd wakker" grinnik ik naar logan. De deur gaat open en Kurt komt binnen. Zonder mij een blik waardig te gunnen gaat hij zo ver mogelijk weg zitten. Ik zucht weer even.

    Jake
    Ik grinnik door alles "omg hoezo gay savan?" grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik lach en kijk naar de jongen voor me.
    'Inderdaad' grijns ik..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Een beetje verbaasd was ik wel, we zouden van Mr. Schue waarschijnlijk een briefje moeten halen, of een hele preek krijgen. Maar hij was wel makkelijk hierin. Wat mij goed uitkwam, ook al kwam ik nooit te laat. Ik haalde mijn boeken uit mijn tas en keek weer naar de nieuwe, knappe Spaanse leraar. Ik hoopte oprecht dat ik Blaine even kon vergeten, niet dat het ooit zou lukken. 'Welk hoofdstuk waren we ook alweer?' vroeg ik daarna. Ik was allang niet meer op school geweest en moest weer even inkomen. Ineens hoorde ik wat de mensen achter me zeiden over me. 'Hebben jullie daar last van?' vroeg ik meteen. Ik besloot om echt meteen van me af te bijten.

    Logan Hudson

    'Hij draait wel bij, Rach.' fluisterde ik zacht naar haar, zodat zij het alleen kon horen. Ik wreef troostend over haar arm heen en grijnsde naar haar. 'Waarom zei je niet dat je moe was? Dan hadden we vandaag in bed gebleven.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jayson

    Ik loop naar de jongen toe. Ik sla zijn boek dicht, 'geen boeken vandaag' zeg ik. Ik loop terug naar mijn bureau, en denk even na. 'Wat zal ik doen..' grijns ik. 'Spaanse film dan maar?' grijns ik..


    El Diablo.

    rachel
    ik grinnik "schat alsof ik nog niets gemist heb, bijna 4 maanden. ik had er wel zin in. misschien moet ik vanavond me niet zo piekeren" zeg ik zacht. ik gaf hem een kusje

    Jake
    lachend hoor ik zijn reactie. "nou eigenlijk wel ja"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan