• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik knik "hij is 23 of 24 en ziet er leuk uit met humor" ik merkte dat kurt gewoon afleiding nodig had. "hoe gaat het met Emily?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grinnik en vervolgens loop ik naar mijn kluisje.
    'En nu?' lach ik..


    El Diablo.

    jake
    "en nu gaan we eten kopen want jake heeft honger" lachend pak ik haar hand en loop naar de kantine. "2 chocomelk en 2 stukken chocolade" snel reken ik af en ga aan het tafeltje zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik voelde ineens hoe mijn humeur helemaal omsloeg, ik was zo chagrijnig. 'Dat zou je weten als je er voor haar was.' zei ik simpel, meteen had ik weer spijt van mijn woorden. Maar op één of andere manier nam ik ze niet terug. 'Laat me gewoon met rust.' zuchtte ik. Ik wilde gewoon rust om me heen, en dat er even iemand tegen me praatte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    'Alweer' lach ik en plof op een stoeltje.
    Ik kijk hem aan en lach..


    El Diablo.

    Rachel
    Gekwetst keek ik hem aan.
    Ik schoof een stuk van hem vandaan en staarde naar voren terwijl ik me inhield om niet te huilen.

    jake
    ik grijns en ik knik "vrouwen vinden mij en chocolade onweerstaanbaar" lach ik en begin aan de chocolade

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:27 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grinnik en zak wat onderuit.
    'Dus..'


    El Diablo.

    Jake
    "zie je, je vind me onweerstaanbaar
    " roep ik lachend naar haar en por haar "welk vak hebben we??? owja kut spaans" mompel ik gelijk erachteraan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik voelde meteen tranen over mijn wangen rollen en stond op. Ik keek haar nog even spijtig aan, waarna ik weg liep. 'Ik ga naar school.' zei ik nog tegen Bella en Finn. Ik voelde me zo rot en mensen konden maar beter uit mijn buurt kwamen, voordat ik weer uit mijn vel schoot of sarcastisch reageerde. Ik liep naar mijn auto en veegde mijn tranen weg. Ik moest gewoon sterk zijn, natuurlijk was zoiets niet makkelijk. Maar ik moest me er gewoon overheen zetten. Ik reed richting school en liep naar mijn kluisje toe en haalde mijn boeken uit mijn kluisje. Met een zucht bekeek ik de foto die aan de binnenkant van het deurtje hing. Gekweld zuchtte ik en keek naar een andere foto van Blaine en mij. Waarom moest ik er overal aan herinnerd worden? Ik haalde de foto's eraf en stopte ze in mijn algebra boek, net zoals die met die van Rachel. Verder liet ik de foto's met mij en Bella hangen, die we na het shoppen hadden gemaakt en sloot ik mijn kluisje weer en ging ik er tegen aan leunen.

    Logan Hudson

    Ik had de situatie gezien tussen Rachel en Kurt en ging naar haar toe. 'Laat hem maar even.' stelde ik haar gerust, waarna ik haar troostend over haar rug wreef.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even als Logan naast me gaat zitten en ik nestel me tegen hem aan.
    "ik snap het niet meer Logan, hij wilt nergens over praten en dan begin ik over Em omdat hij daar meestal vrolijker van word en reageert hij zo. Hij geeft me niet eens de kans om het goed te maken" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga zo denk en ik kom nog op mobiel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik sloeg mijn armen om haar heen en keek haar lief aan. 'Hij zit vast ergens mee en wilt daar niet over praten. Iedereen verwerkt dingen op zijn eigen manier en dat heeft helemaal niks met jou te merken.' stelde ik haar gerust.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik zwak "het is Blaine dat heb ik al gemerkt." ik zucht even. "anders gaan we naar school want de lessen starten zo. Ik praat wel een andere keer met Finn" stel ik voor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Is goed,' zei ik waarna ik opstond met Rachel en samen met haar naar mijn auto toe liep. We stapten in en reden richting school. 'Is het raar dat ik best wel zin heb in school?' vroeg ik lachend aan haar toen we aankwamen en ik uitstapte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    'Spaans is makkelijk' grijns ik.
    Ik kijk hem aan, 'en als je het zo graag wil horen. Ja, je bent onweerstaanbaar' lach ik..


    El Diablo.