• Yep. Ik ben op zoek naar een aantal stories, want verveling c:
    Wat wel
    - One Direction
    - THG
    - 16+ mag
    - Onbekende personen
    - Dramas of thrillers
    - Fantasy

    Wat niet
    - Geen andere fanfic's/bekende personen
    - Geen vampiers die lijken op de vampiers uit Twilight

    Oké, dat dus.
    Het liefst ook niet iets wat ik helemaal in moet halen :(
    En als je dit zou willen lezen, is dat ook ernstig leuk c:




    Je gaat voor het zoveelste jaar weer naar dezelfde camping, iets waar je waarschijnlijk geen zin in hebt. De zeventienjarige Casy in ieder geval niet. Er zijn nooit mensen van haar leeftijd te bekennen, tot nu dan. Ze ontmoet Niall. De vakantie wordt in een klap leuker en de tijd vliegt om. Maar wat als ze is vergeten om om contactgegevens te vragen? Zal ze Niall nog spreken?

    One Direction ontstaat naarmate het verhaal vordert.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:59 ]

    -One Direction bestaat niet.
    -Volledig Nederlands.
    -Ik waarschuw niet, neem liever een abo.
    -Harry Edward Styles.
    -Skye Olivia Winters.



    "He has beautiful eyes, a charming smile and very cute curls. He's just perfect."


    Link. (:


    Reading a good book is like taking a journey.



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door Instagram
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes


    A Fight Against The Love • Harry Styles

    It’s just a game. No love. No feelings.
    We won’t fall in love.
    So we’ll play the game forever.
    Because we won’t loose.
    Losing is just not an option.


    Written in Dutch, spoken in English
    One Direction exists
    16+

    Every day a new chapter


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.



    Mana, een doodgewoon meisje, word gebeten door weerwolven
    Dan verdwijnen er mensen uit de roedel,
    Komen die ooit nog terug?


    klik op het plaatje


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    De 19-jarige Avery Elena Thompson woont met haar moeder en jongere zusje in een grote flat in het midden van New York City. Aan de andere kant van Amerika, in San Francisco, woont de 21-jarige Nathan Scott alleen in een gewoon appartementje. Beiden lijden ze een normaal leven, tot ze op een dag een mysterieus smsje krijgen: Love awaits! - A.

    - Onbekende personen
    - Gebaseerd op Pretty Little Liars
    - Geschreven in het Nederlands

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:59 ]




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro




    Als Audreys vriend David het uitmaakt na een relatie van bijna vier jaar, begrijpt ze er niets van. De twee leken een perfect stel en ze hadden zelfs al plannen gemaakt om samen te gaan wonen.
    Audrey is ontroostbaar, totdat haar vriendin Emma haar opdraagt een brief aan hem te schrijven, zonder deze te versturen. Ze besluit dit te doen, maar ze houdt niet op na één brief. Elke dag stuurt ze David een brief. In die brieven staan al haar gevoelens en herinneringen, maar ook hoe ze haar leven weer leuk maakt en een nieuwe liefde op haar pad komt.

    ________________________________________________________________________


    Klik op de foto voor de story


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien



    I have learned that some of the nicest people you’ll ever meet are those who have suffered a traumatic event or loss. I admire them for their strength, but most especially for their life gratitude - a gift often taken for granted by the average person in society.

    - Onbekende personen
    - Drama
    - Geschreven door MustBeLove & Acrimony


    Enjoy!


    life is awesome

    Dit is mijn story: hij is net begonnen, dus het is niet moeilijk om op te pakken.
    Retaining my breath. | Harry Edward Styles
    Ik hoop dat je het wat vindt!


    Everything's an illusion

    Time Will Heal Our Souls || Liam James Payne

    Hee!
    Het verhaal heeft al aardig wat hoofdstukken, maar misschien neem je toch even een kijkje (:
    xx

    Jasmine (17) en Liam (18) lijden allebei een groot verlies. Ze groeien steeds dichter naar elkaar toe, maar er is die ene onzichtbare muur die ze tegen houdt. Laten ze de muur staan of weten ze hem te doorbreken?



    You healed these scars over time
    Embraced my soul
    You loved my mind
    You're the only angel in my life
    The day news came my best friend died
    My knees went week and you saw me cry
    Say I'm still the soldier in your eyes


    Give the love around and back around it goes.



    story; Elijah.
    main character; Inez Pelle.
    other characters; Elijah Veers.
    place; Utrecht.

    Genre; Onbekende personen, Drama, Romantiek.



    hell is empty and all the devils are here.




    Your soul is more.
    Explained in this lore.
    Open the door.
    And you will find the core.


    Dit is een fantasie verhaal met in de hoofdrol een meisje Olinia. Ze ontdekt dat er meer is tussen hemel en aarde. Zal het haar lukken om deze wereld te snappen?
    - Onbekende personen
    - Fantasie
    - Avontuur
    - Must Read! :p

    Nomina Animorum

    Notes:
    Kudo's zijn welkom. (kudo)
    Neem een abo, ik waarschuw niet.


    I follow only one rule |

    Tortured souls ~ Zayn Malik
    "You are my only hope. Please take me away from this hell."
    And she did.


    Het gaat eigenlijk over Zayn die ontvoerd wordt :')


    The soul needs autumn.

    Een OP. 'Als de trein vertrekt.'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28