• Yep. Ik ben op zoek naar een aantal stories, want verveling c:
    Wat wel
    - One Direction
    - THG
    - 16+ mag
    - Onbekende personen
    - Dramas of thrillers
    - Fantasy

    Wat niet
    - Geen andere fanfic's/bekende personen
    - Geen vampiers die lijken op de vampiers uit Twilight

    Oké, dat dus.
    Het liefst ook niet iets wat ik helemaal in moet halen :(
    En als je dit zou willen lezen, is dat ook ernstig leuk c:




    Je gaat voor het zoveelste jaar weer naar dezelfde camping, iets waar je waarschijnlijk geen zin in hebt. De zeventienjarige Casy in ieder geval niet. Er zijn nooit mensen van haar leeftijd te bekennen, tot nu dan. Ze ontmoet Niall. De vakantie wordt in een klap leuker en de tijd vliegt om. Maar wat als ze is vergeten om om contactgegevens te vragen? Zal ze Niall nog spreken?

    One Direction ontstaat naarmate het verhaal vordert.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:59 ]

    Ik ben nog maar pas begonnen aan een OP fantasy verhaal, dus misschien dat je het leuk vindt om hem te lezen.

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story


    * Link in het plaatje

    Samenvattingen is niet mijn sterkte punt, maar om je toch een klein idee te geven... Het speelt zich af in Cidonya, ook wel bekend als Atlantis. Je volgt het verhaal van Kailyn, een meisje dat haar ware lotsbestemming ontdekt en een wereld probeert te redden waarvan ze altijd gedacht haddat het enkel een mythe was. Ze krijgt te kampen met een onmogelijke liefde en komt terecht in een bloedstollend avontuur.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 13:42 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”


    Prima ballerina • One Direction


    Harry Styles is zestien wanneer hij Roselynn Bennett voor het eerst tegenkomt. Vanaf dat moment volgt hij hoe ze iedere week braaf meedeelt aan haar lessen in de dansstudio tegenover zijn appartement. Rose is met haar hoofd bij heel andere dingen en zijn obsessie is daarom maar eén van de vele dingen die haar achtervolgen. Na twee jaar heeft Harry er genoeg van en haalt hij zijn beste vrienden Niall, Liam, Louis en Zayn over om Rose te ontvoeren. Wat voor de jongens begint als grap, eindigt dramatisch als Harry haar helemaal niet van plan lijkt los te willen laten.




    # Kan soms 14+ bezitten.
    #Soundtrack


    x

    Rosette is een zeventienjarig meisje die een gelukkig leventje heeft in Amerika, New York. Totdat haar vader op slag verliefd wordt na zijn vakantie in Engeland. Rosette wordt gedwongen om mee te gaan en daar een nieuw leventje op te bouwen, compleet met een nieuwe moeder en ook nog eens een broertje erbij. Zal Rosette een nieuw bestaan opbouwen, of stort ze in en eindigt ze in een diep, zwart gat?



    ~Volledig Nederlands geschreven.
    ~One Direction bestaat (nog) niet.
    ~Ik-vorm + verleden tijd.
    ~16+.
    ~Rosette Dawn Montez.
    ~Harry Edward Styles.




    Siblings. -Harry Edward Styles.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ben net begonnen aan een nieuw verhaal, ik heb al 1 hoofdstuk (en dan nog 2 in het engels..), maar ik wil eigenlijk pas vanaf 10 abo's verder gaan schrijven... Dit is de eerste keer dat ik een verhaal online zet en eigenlijk ook wel de eerste keer dat ik (van plan ben) veel hoofdstukken te gaan schrijven. Hoe meer abo's ik heb, hoe sneller ik hoofdstukken toe ga voegen!! Het zou echt super zijn als je het zou willen lezen en een abo nam!
    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    De sleutel naar Neverland ~ fantasy verhaal


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.


    Live while we're young ft. One direction
    One direction bestaat
    start: 12 november
    eind: nobody knows
    Characters: Bonita, Loïs en Sydney
    waar: Londen , engeland

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 9:19 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3


    What would you do if you can meet de guys of One Direction, but you don't like their music?
    And you don't like the guys?
    Only their looks?
    Would you change your mind, or would you ignore them the whole time?
    This is a story of two girls, who don't like the guys of One Direction but they're going to meet them.

    Katie Jane Adams & Faye Jade Smith
    One Direction exist
    Written & spoken in Dutch
    Every day a new chapter
    Soundtrack ( Change My Mind)
    Written by AnnickPayne
    Starts at 12/11/12


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt)
    - Post minimaal 1x per week, hoe meer abo’s hoe sneller ik post
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - Volledig ABN
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (er wordt, tot nu toe wat mijn idee is, niemand vermoord, het is alleen een vrij heftig verhaal), 12+, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/98075/crazy-about-you--harry-edward-styles/
    Deze is geschreven door een vriendin van mij, en het is echt een super leuke fanfiction van 1 Direction (vooral als je ook van Harry houdt!). Ik vind dat ze echt wel wat meer lezers/abo’s/reacties mag krijgen!
    - Ze post zo vaak mogelijk (zeker 1x per week), dus je hebt altijd wat te lezen.
    - Het verhaal heeft al 35 hoofdstukken
    - Nederlands geschreven, maar soms wat engelse zinnen tussendoor
    - Romantiek, alle leeftijden



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen! :D
    tnxx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!