• Bij mij 'Ik lieg maar één keer van Judy Blundell' en 'Thirtheen reasons why van Jay Asher'
    En bij jullie? (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    'De Grijze Jager, Boek 11' van John Flannagan & 'Het geheim van Cheops' van Matthew Reilly.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    De saffieren roos van David Eddings, het derde en laatste deel van het Ellenium en ik ben echt confused door dat boek, wil Sparhawk nou wel of niet met zijn verloofde koningin Ehlana trouwen?


    Remember to be ridiculous.

    Welk nachtkastje? Welk boek?


    i put the fun in funeral

    Sara: de ontknoping
    Harry Potter en de Gevangene van Azkaban


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    House of Leaves van Mark Z. Danielewski


    As travars

    De vlucht, de stad van verlangen en de vermoedens van Mr Whicher. Aller 3 voor nl en dan nog het tweede deel van de vallei


    Tears are words the heart can't say.

    Ben net begonnen met het eerste boek van The Game Of Thrones Engelstalig..


    - The last look back is black -

    Drie boeken eigenlijk, van Shakespeare. Hamlet, macbeth en een midzomernachtdroom.
    Maar ik heb ze allemaal al uitgelezen.. maar ze zitten wel nog steeds op mn nachtkastje.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oudste van Christopher Paolini ( van Eragon)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Inside Out
    De Beagle
    The Northern Lights
    The orgin of Species
    Firelight
    I am number six


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lord of the Rings (eigenlijk alles in een, dus een ongelooflijk dik boek)
    En "Ik lieg dus ik ben" van Stine Jensen. Dit is eigenlijk een filosofisch boek, dus ja. ;]


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Jij tegen mij van Jenny Downham


    What's so bad about being different?

    You against me van Jenny Downham, Lotusbloem van Alysson Noël en Het huis van de Moskee van Kader Abdolah.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    The Heroes of Olympus(de serie na Percy Jackson) en dan het 2e deel The son of Neptune heet ie.


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Wicked Lovely - Melissa Marr (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...