• Bij mij 'Ik lieg maar één keer van Judy Blundell' en 'Thirtheen reasons why van Jay Asher'
    En bij jullie? (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dansen voor je leven, autobiografie van Meysam Noori


    Tell me about it, stud.

    Agatha Christie - Sad Cypress


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    mijn eigen verhaal, ik heb een story dagboek, dan kan ik mijn problemen van verschillende standpunten bekijken

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 14:36 ]


    the key to a perfect relationship, is realize that there is no perfect relationship exists

    Ik gebruik mijn boekenkast om eerlijk te zijn als nachtkastje dus eigenlijk al mijn boeken. Maar degene die ik lees is een goede raad en Harry Potter and the goblet of fire.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    The Vampire Diaries.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Harry Potter en de Gevangene van Azkaban


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    "Hels verlangen" omdat ik een fictie boek moest lezen voor Nederlands :]


    It's darkest just before the dawn <3

    In de naam van de roos van Umberto Eco
    wat een rotboek om te lezen.
    Echt.


    Miep

    Gone Angst en de hemel van Heivisj


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gebroken Licht - Veel mensen vinden hem goed, maar sorry, ik vind hem echt slecht, mooie schrijfstijl enzo, maar het verhaal zelf is niet zo mooi.
    Welke ik nu ga lezen zijn: Thirteen reasons why, Let it snow van Maureen Johnson en Harry Potter and the philosopher's stone van of course J.K. Rowling.
    Welke ik wil lezen zijn: Trains and Lovers enenenen Christmas at the cupcake cafe :)

    Nouhouu, ik heb net al mijn boeken opgeruimd, maar LotR 2 ligt naast mijn nachtkastje op de grond? :3


    Caution first, always.

    Maatschappijleer samenvatting. Een oude.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    The Picture Of Dorian Gray by Oscar Wilde, en Stephen King's Desperation. En een paar boeken van Halo, Engelstalig. Voor de rest eten en tabak. ;(


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mijn e-reader vol met boeken en een chocoladeletter :)


    People change, memory's don't.

    Perks of being a Wallflower


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.