• Omdat ik al een hele tijd niet meer geschreven heb, vond ik het tijd voor iets nieuws. Het ideetje waarop ik ben gekomen is gebaseerd op Pretty Little Liars, maar eigenlijk is het totaal anders.

    Het zou gaan over een meisje en een jongen die heel ver verwijderd van elkaar wonen, elkaar niet kennen,... en op een dag, op hetzelfde tijdstip een anonieme brief/mail/sms krijgen. Ze krijgen steeds meer van die brieven/mailtjes/smsjes waardoor ze in een heel avontuur terechtkomen en waardoor een hele zoektocht naar elkaar ontstaat. Vinden ze elkaar uiteindelijk of niet?

    Ik moet het nog verder uitwerken, maar ik wou eerst naar meningen vragen omdat ik wel benieuwd ben of mensen dit zouden lezen of toch een kijkje naar zouden nemen.
    Alvast bedankt (flower)

    Het is wel leuk bedacht,maar het lijkt op een boek dat ik ooit eens had gelezen. Ik kom nu even niet op z'n naam. :3


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Het is wel leuk bedacht,maar het lijkt op een boek dat ik ooit eens had gelezen. Ik kom nu even niet op z'n naam. :3

    Oh? Geen idee, haha ik bedacht het omdat ik eigenlijk verzot ben op PLL :Y)

    Ja!(H) Wil je me waarschuwen als je het gaat schrijven?:$

    Het laat me denken aan Romeo en Julia, ik weet niet waarom.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Gewoon doen als je het leuk vind, er zijn zoveel mensen op Q die gek zijn op PLL dat je vanzelf lezers krijgt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Gewoon doen als je het leuk vind, er zijn zoveel mensen op Q die gek zijn op PLL dat je vanzelf lezers krijgt :Y)

    This(typing)


    •*• Lululu •*•

    En hij staat sinds gisterenavond online:
    Roadtrip.

    Ik heb een abo genomen c: