• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

    En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ aha, ik zit in de tuin met mijn konijntje... ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Het valt ook mee tot het om terugbetalen gaat, want je hoef het echt niet terug te betalen' zeg ik lachend en kijk haar aan. Ik begin nog harder te lachen door hoe ze me aankijkt. 'Je hoeft het niet aan mij te geven en als je dat wilt ga je een ijsje halen' zeg ik en knik dan. 'Dat lijkt me een heel goed plan en moet jou straks ook nog iets uitleggen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Wil je dan mee als het me deze keer wel lukt al is die kans weer heel erg klein zelfs nog kleiner dan die andere]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Hmm, ja ik wil wel mee ja.... Zeg nooit nooit ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Waarom ineens minder enthousiast als de laatste keer? xD en weet ik maar mijn vertrouwen is toch wel weg daarmee]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaah ik doe mee!!!!

    Is dit beter? ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Haha gaat wel, maar wat is er aan de hand?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Oke goed dan, ik houd het wel bij me' zeg ik en neem er quasi genoegen mee. 'En voor de volgende keer, lach me niet uit!' roep ik verontwaardigd. Ik voel me echt uitgelachen, door deze jongen. Ik sluit mijn handen weer om je beker nadat ik mijn geld in mijn zak heb gestopt. 'Laten we nu eerst gezellig choco drinken, praten en dan gezamenlijk een ijsje eten' zeg ik en knik met mijn hoofd. 'Wat moet je mij eigenlijk uitleggen Zayn?'


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Wat is waar aan de hand? ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Kijk dat zijn de woorden die ik wilde horen' zeg ik glimlachend en neem een slok van mijn choco. 'Ik lachte je niet uit aangezien dit bij mij gewoon standaard is. Als je wilt dat iemand je uitlacht, wat je neem ik aan niet wilt, moet je bij Hazza of Lou zijn' zeg ik lachend en knik dan. 'Lijkt me een goed plan en heb er ook niet veel meer aan toe te voegen' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Voor jou vraag en voor mij een weet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Mhm dacht dat er wat aan de hand was met je aangezien je zo.....niet als normaal reageert (A)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ weird ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Ik ben weird en dat moet je nu ondertussen toch wel weten xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Nou ja zeg, wat gemeen! Waarom mag ik dat niet weten?' zeg ik opnieuw verontwaardigd. Ik kijk hem indringend aan en vervolgens naar buiten en naar mijn chocolademelk. Ik neem een slokje en verbrand mijn tong bijna. Woh, die is nog heet zeg! 'Stel mij maar wat vragen, waarschijnlijk weet ik meer over jou dan jij over mij. Ik weet niet zo iets om te vertellen, en is het je al opgevallen dat er op het schoteltje van de choco, chocola ligt' dit gezegd hebbende steek ik het puntje van van het blokje chocola in mijn mond. 'Wil je het stukje nu nog pakken?' mompel ik als ik over de tafel hang.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ja ben je zeker! --']


    Whoever is trying to bring you down, is already below you