• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"


    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:05 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Lolita Estela Rosales

    Olivia zocht in een paar laatjes. Lolita zocht in een een kast, maar vond daar niet veel interessants. Ze zag papieren in de kast liggen in mapjes. Sommige waren rekeningen, andere weer toestemmingen van ouders om hun kind hier te laten verblijven. Lolita pakte nieuwsgierig het mapje en bladerde er in. Ze zag verschillen namen, maar er was 1 ding dat haar eruit sprong. Allemaal waren ze met een stoornis of andere dingen gecontrasteerd. Een paar waren naar het huis gestuurd, omdat hun ouders hun gek vonden. Allen waren deze blaadjes wel heel oud. 'Eens kijken,' Zei Olivia en Lolita keek mee van een afstandje. Het waren dossiers. Plotseling waren er voetstappen te horen. Lolita hoorde ze eerder dan Olivia. Snel stopte ze het mapje terug in de kast en deed hem dicht.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Was er nog een bericht aan Noah of aan Marique? Had gisteren namelijk problemen met mijn computer, hij liep vast en toen sprong hij gewoon uit zonder dat ik hem weer in gang kreeg. D:]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [rare computer...

    Is er iemand die anna wil meeten?? =)]

    mismi schreef:
    [rare computer...

    Is er iemand die anna wil meeten?? =)]

    yes please, Nicky en Liam komen eraan!


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Liam Carter Fox

    Ik dumpte mijn fiets ergens in een hoekje naast het huis neer en opende de deur. Meteen zag ik Nicky midden in de gang staan en ze keek naar mij om. 'Hey Lee.' zei ze toen ze op mij af kwam rennen. 'Hey Nicky. Hoe gaat ie? Is het huis een beetje leuk? Hoe groot zijn de kamers? Wat een leuke pandaoutfit. Haha.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Nicky Jane Fox

    Ik tilde Liam op en draaide een rondje zodat hij als een zweefmolen door de kamer zwierde. 'Ik ben best sterk voor een meisje, he? Maar het gaat wel goed met me. Mijn kamer is EPIC! Ik deel hem met een of andere Lolita maar die ben ik nog niet tegen gekomen. En eigenlijk ben ik niemand tegen gekomen. Ze lijken me te negeren. Dus neefje van me? Let's go to your room. Ik help je je koffer wel uitpakken want daar ben je nooit zo goed in heb ik gehoord van Tante D.' Ik kortte mijn tantes naam altijd af want Diana vond ik veel te lang. Ik liep de gang door. 'He schiet eens op slome!'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Anna Bailey Miller
    Ik loop naar beneden en kom onderweg een jongen en een meisje tegen. "hey" zeg ik dan met een glimlach. De jongen had ik nog niet gezien dus volgens mij komt hij net pas aan.

    [..foutje..]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:36 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [ze loopt net naar ze toe haha,, of naja, langs ze en ze zegt gedag :p]
    [haha]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:36 ]

    Liam Carter Fox

    'Ja, ja. Ik kom al.' En ik liep op mijn gemakje achter Nicky aan. Waarom was dat kind altijd zo hyper? Nicky liep natuurlijk nog een heel stuk voorop maar na 30 meter liep ik weer naast haar. 'Waar is mijn kamer eigenlijk?' Nicky weer naar een plattegrondje in haar hand. 'Oh kamer 5 dus. Hier de trap op en dan meteen links.' Er kwam een meisje de trap af gelopen. Ze had zwart haar en donkere ogen en zag er heel natuurlijk uit. 'Hey.' zei ze. 'Hoi.' zei ik duf terug. 'Ik ben Liam en dit is..'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Nicky Jane Fox

    'Nicky Jane. Maar noem me maar Nicky. En die kleine daar.. das mijn neefje.' Ik glimlach vrolijk. Tja ik was een rare maar who cares?! 'En wie ben jij? By the way je haar is echt mooi!' Complimentjes geven is altijd leuk.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Anna Bailey Miller
    Ik glimlach naar de jongen die gedag zegt en zichzelf meteen voorstelt als Liam. Dan stelt het meisje zichzelf voor als Nicky en zegt dat de jongen haar neefje is. "Je haar is echt mooi!" zegt ze dan. "Dankjewel" zeg ik en ik glimlach even naar der. "Zijn jullie er al lang?" vraag ik dan.

    Nicky Jane Fox

    'Ik wel maar hij daar is een laatkomer.' Ik maakte een overdriven handgebaar om naar Liam te wijzen. Waarop hij antwoordde door zijn tong uit te steken. 'We zijn net broer en zus.' ik lach. 'We plagen elkaar echt voortdurend.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Liam Carter Fox

    'He ik plaag niet, dat ben jij Nicolette Janelle.' Niemand kende haar echte naam zelfs haar ouders waren het ondertussen vergeten nadat ze het had laten veranderen. Het klonk te netjes ofzo. Nicky gaf me een duw. 'Sukkel.'

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:46 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Anna Bailey Miller
    Ik glimlach even naar ze. "Dus, waarom zijn jullie hier?" vraag ik dan en kijk ze om de beurt even aan en ik hoop dat ze stoppen met elkaar te plagen, heel volwassen komt hiet niet over, al zie ik er zelf ook niet ouder uit als 16