• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Leave

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:32 ]


    •

    [Buahahaha mt!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mijn topics]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [voor de luie RPG'er :3]

    Sam Uley
    Hijgend trok ik mezelf overeind, ik was dan wel naakt, dat betekende nog niet dat ik niks meer kon doen. Het gewond-zijn hielp ook niet echt, maar er was mee te leven. Ik hield mezelf overeind door tegen een boom aan te leunen.
    "Stoppen!" Niemand reageerde. "STOPPEN ALLEMAAL!" En nu had ik wel de aandacht. "Dit heeft geen nut, alles behalve nut. We putten onszelf enkel uit en raken gewond." Ik bewoog een beetje waardoor een pijnscheut door mijn lichaam trok. Ik grimaste. "Ik weet niet wat de reden is dat Florence hier is en waarom ze bij dat kampvuurtje staat van een overduidelijk verbrande vampier, maar ik weet wel dat dit niks gaat worden. Ik denk dat Florence wraak wil, omdat IEMAND, geen idee wie, haar metgezel heeft vermoord, maar ik ben niet zeker. Laten we het erop houden dat we nu alleen maar elkaar pijn doen, letterlijk en figuurlijk. Iedereen wegwezen!" Ik haalde onregelmatig adem na mijn speech en zakte in elkaar. Langzaam werd alles zwart voor mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:18 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Seth Clearwater

    'Tuurlijk joh.' grijnsde ik, terwijl ze me meetrok.
    'Wil je beide roedels zien? Of alleen de onze? Als je de tweede optie kiest, neem ik aan dst je Leah niet wil zien?' ik lachte. Ik zette puppy-ogen op. 'Wil je mij als wolf zien?'


    Because I love him, do I need another reason?

    || Goedemiddag iedereen, ik wacht nog even met mijn stukje totdat Shooter er is (: ||

    Voor de luie mensen onder ons:


    Overexposed zei op 2 okt 2012 - 16:33:

    Florence Ruth Campbell

    Een wolf sprong boven op mij en boorde zijn tanden in mijn huid, nog voordat hij echt iets had kunnen doen gaf ik hem een trap tegen zijn borstkas en vloog tegen een boom. Deze tactiek werkte voor mij het best, trappen. Plotseling kwam er een vaag bekende geur mijn neus binnen, de trut die Edward heeft afgepakt. Mijn ogen spuwden vuur toen ik haar zag staan, een paar meter van het slagveld af. Haar bruine haren dansen woest op haar rug als ze naar Edward toe flitst. Nu had ik mijn kans, dacht ik en zonder op de andere te letten stormde ik op haar af.

    Bella Cullen

    Het begon erg lang te duren, en bovendien kreeg ik een telefoontje van Alice. Ze had niet erg veel gezien, maar wel had ze gezien dat het er aardig aan toe ging. Alice gaf me de plek door, en ik besloot te gaan helpen. Zij was wel degene die mijn kind had pijn gedaan, en hoogstwaarschijnlijk Edward ook. Zodra Esme thuis kwam, lichtte ik Carlisle in. Hij had beloofd zo snel mogelijk te komen, nadat hij zeker wist dat Renesmee ongedeerd was. Zo snel als ik kon flitste ik door het bos, naar de open plek toe. Daar trof het pack aan en een drietal vampieren. Edward en Florence, natuurlijk. Maar Brynn ook, naast Florence en het leek erop alsof ze aan haar kant stond. Edward keek verward en wazig om zich heen en ik rende naar hem toe. Zodra ik daar was duwde ik mijn schild over hem heen, en over zoveel mogelijk wolven. Ik had gehoord van Renesmee wat Brynn haar gave was, en ik wist niet wat Florence allemaal kon doen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 15:40 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Plotseling ging alles in een stroomversnelling, Bella stond naast me, Embry werd tegen een boom aan gesmeten, Sam riep alles tot orde en Brynn sprong via de bomen naar ergens anders. Brynn en de wolven luisterden naar Sam's tirade om te stoppen, dat het geen zin heeft, wat ik totaal met hem eens ben. Maar dan zie ik Florence richting Bella schieten, met ongelofelijke snelheid. Direct spring ik er voor en vang de klap op waardoor ik een eind naar achteren val. De scheuren in mijn armen negerend flitst ik overeind en met een harde stoot tegen Florence' haar borst vliegt ze achter tegen een boom. 'Luister naar Sam,' grom ik, 'dit heeft geen zin, WEGWEZEN NU!' Beschermend blijf ik voor Bella staan en wacht tot ze vertrekt.

    Embry Call
    Nog net zie ik dat Sam terug verandert en de boel tot orde roept, licht komt er een wolvengrijs op mijn gezicht, die direct verdwijnt als Brynn Paul k.o. slaat tegen een boom aan. Zacht probeer ik overeind te komen en hink dan naar Paul toe, die inmiddels is terugveranderd en bewusteloos op de grond ligt. Moeizaam til ik hem op mijn rug en hink het bos in, naar het huisje van de Blacks, waar ik Paul afgeef aan Rachel, die hem zal verzorgen tot hij weer beter is. Achter het huisje van de Blacks verander ik zelf terug en sjor me in een oude joggingbroek van Jacob die er ligt. Moeizaam begin ik te hinken naar het huisje van Brynn, mijn hand tegen mijn gebroken rib gedrukt.

    || Ben weer terug jongens! ||


    •

    [lol, Sam is ook bewusteloos en die wordt vergeten x'D]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Florence Ruth Campbell

    Net toen ik bijna voor Bella stond sprong Edward ertussen, hij ving de klap grotendeels voor haar op en valt naar achter. Waarom geloofd hij haar nog steeds, ik keek met ogen vol vuur naar Bella die wanhopig naar mij en haar man keek. Zo snel als ik kon probeerde ik nog dichterbij haar te komen, maar ik werd met een grote kracht naar achter geduwd. Net voordat ik de boom zou raken met mijn rug, zette ik me af zodat ik weer netjes op de grond kwam. "Luister naar Sam." ik keek schichtig opzij, hopend Brynn te vinden, maar ze was weg. Voordat er een seconde verstreken was is mijn blik al weer gericht op Edward, die beschermend voor Bella staat. Ze is te klein om om langs hem heen te kijken, maar ik zie het haar proberen. We moesten dit samen uitvechten, al zou ik toch wel van haar winnen. "Dit heeft geen zin, wegwezen nu!" het laatste kwam er harder uit dan het eerste, en ik schrok ervan. Hij ging nog meer voor Bella staan, ik hoopte dat ze dapper genoeg was om met mij te vechten. Maar ergens wist ik dat het niet het goede moment was, en dat ik moest terugkomen, wanneer ze alleen was. Met dat in mijn achterhoofd wierp ik nog een laatste blik op Edward, waarna ik langs hun beide schiet en aan de andere kant het bos weer in verdween.

    Bella Cullen

    Mijn ogen werden groot toen ik zag dat Florence met een ongekende snelheid op mij af kwam rennen, ze mocht dan wel klein zijn maar ze was erg snel. Ik ging wat rechter staan, en maakte mezelf klaar. Maar voordat Florence me had kunnen aanraken, ze was er trouwens wel dichtbij gekomen schoot Edward ervoor. Hij ving de ongelofelijke kracht op, en viel een stuk naar achter. Ze nam haar kans weer, maar werd binnen een seconde achteruit geduwd door Edward. Florence vloog tegen een boom aan, maar vermande zichzelf en kwam netjes op de grond terecht. Edward kwam beschermend voor me staan, en daar was ik het niet mee eens. Ik was het zat om niks te kunnen doen. Edward begon haar weer te overtuigen dat ze weg moest gaan, en dat deed ze uiteindelijk. Eigenlijk was ik boos dat hij haar had laten gaan, maar aan de andere kant was ik zielsgelukkig dat hij niet gewond was geraakt. Todat ik de scheuren op zijn arm opmerkte, die alweer langzaam aan het wegtrekken waren. Ik keek in zijn donkere ogen, en toen kreeg ik Sam in de gaten. "Sam!" riep ik uit en stormde, samen met een paar andere al terugverlangende wolven naar hem toe. Ik had dit eerder gezien, bij Jacob.

    || Welcome back (: ||

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 16:38 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Charlie Mila Evergreen
    Ik kijk hem met grote, enthousiaste ogen aan.
    "Kan je dat? Kan je dat nu?" vraag ik door het dolle.
    Ik weet dat ik eigenlijk doodsbang behoor te zijn, maar toch is mijn enthousiasme te groot. Toch lichtelijk overvleugeld door angst als ik Seth scheurend uit elkaar zie knappen, en vacht zijn lichaam zien overnemen. Ik loop langzaam naar hem toe, terwijl ik mijn arm voorzichtig uitsteek.


    Tijd voor koffie.

    [En toen was Broek even foetsie]

    Brynn Maddy Danec

    Ik keek achterom, en rende naar Embry toe. Toen ik hem knuffelde, leek hij in elkaar te krimpen. Ik liet zacht mijn hand langs zijn ribben gaan, en voelde dat er een niet goed stond. 'Oh, shit' mompelde ik. 'Ik zet hem wel recht' grijnsde ik en voordat hij kon protesteren, ramde ik met mijn vuist tegen zijn rib aan. 'Die staat wel recht' glimlachte ik. 'Ohw, dat deed vast pijn' en mijn gezicht vertrok even. 'Kom mee naar binnen, en ligt het aan mij of is het hier veranderd?' begon ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    Opgelucht kijk ik toe hoe Florence het bos in schiet, zich verwijderend van de open vlakte waar zojuist het gevecht had plaats gevonden. Haar laatste gedachten bevielen me helemaal niet, ik zal Bella noodgedwongen moeten inlichten, voor haar eigen veiligheid, ik kon dit niet verzwegen houden, tot mijn grote spijt. Net toen ik me op wilde draaien naar Bella en haar het sllechte nieuws wilde gaan vertellen - het feit dat ze nog niet van Florence af was en dat we ook Renesmee goed in de gaten moesten houden - hoor ik haar geschrokken 'Sam!' roepen en naar een bewusteloze persoon op de grond spurten. Geschrokken ga ik achter haar aan en zie Sam beweginsloos op de grond liggen. Snel trek ik mijn jasje uit en sla het op zijn middel, waarna ik hem optil en met mijn hoofd naar Bella wenk. 'Hij moet naar Emily,' zeg ik kort, waarna ik naar het huisje van Sam en Emily flits.

    Embry Call
    Ik kon nog net een luide schreeuw en een luide grom binnen houden toen Brynn haar vuist tegen mijn rib knalde om ervoor te zorgen dat hij niet scheef ging groeien en in de juiste toestand kon helen. Vervolgens trok ze mee naar haar huisje, waar ik de afgelopen nacht aan gewerkt had en knik op haar vraag of er iets veranderd is. Voorzichtig blijf ik in de deuropening staan en zie dat ze verbaasd omdraait als ik niet achter haar aan naar binnen loop. Mijn blik is op de grond gericht als ik voorzichtig begin te praten. 'Brynn, je weet dat ik altijd achter mijn roedel zal staan in een gevecht, ik kan niet anders, de alfa stemmen zijn daar te machtig voor, maar ik wil jou geen pijn doen...'


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Maar dat is juist zo leuk, dan beleef ik ook is wat' jammerde ik met een pruillipje. Ik kreeg een idee. 'Sla me neer!' zei ik met een grote lach op mijn gezicht. 'En niet tegenspartelen! Gewoon neerrammen, het doet bij mij pijn, daarom is het zo leuk' legde ik uit. 'Dan beleef ik ook is wat, om tot nu toe heeft mijn leven geen actie meer' snoof ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call
    Alle emoties verdwenen direct uit mijn gezicht toen Brynn me vroeg haar te slaan zodat ze wat in haar leven kon beleven. Mijn lichaam versteende zo wat en een barse 'nee' kwam uit mijn keel naar boven. Met een ruk draaide ik me om en liep langs de veranda naar beneden, ze wist hoeveel ze voor me betekende, waarom zou ze dat nu van me kúnnen vragen...


    •

    Emily Young

    Gek genoeg had ik niet heel veel meegekregen van wat er allemaal gebeurd was, totdat Billy zo vriendelijk was om me even in te lichten. Sam hield me er meestal buiten, dat vond hij prettiger. Als ik stemmen buiten hoor kijk ik door het raam waarna ik gehaast naar de deur ren, Bella is me al voor en doet de deur open. Sam ligt bewegingloos in de armen van Edward, en ik wil naar de bank rennen om plaats te maken. Bella is me alweer voor, maar ik heb geen tijd om geïrriteerd ervan te worden. Edward legt Sam voorzichtig op de bank, wanhopig kijk ik naar Bella. "Wat is er gebeurd?" kwam er op en zwakke, wanhopige toon uit mijn mond.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Ik wilde wat zeggen, dus ik deed mijn mond open. Mijn mond klapte weer dicht. Embry was al een minuut geleden weggestampt. Ik deed weer mijn mond open om wat te zeggen, maar deed hem weer dicht. 'Die is weg' mompelde ik en ik ging op verkenningstocht in mijn huis. Het kon me niet bepaald veel schelen dat Embry kwaad was, ik had het wel erger meegemaakt. Zuchtend liet ik me op de bank vallen en pakte een tijdschrift om te lezen. Er kwam nooit veel actie in mijn leven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."