• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Leave

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:32 ]


    •

    Brynn Maddy Danec

    Lui greep ik naar de afstandsbediening die op de tafel lag, en viel. Geconcentreert wilde ik hem tussen mijn vingers pakken, wat mislukte. Zo deed ik nog pogingen, terwijl ik bleef liggen. Uiteindelijk gaf ik het op en bleef maar liggen. Na een half uur stond ik op en slaakte een gil. Er was een wesp binnengekomen. Met een vliegenmepper probeerde ik de wesp weg te slaan, wat het erger maakte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Mag Renesmee naar Brynn toekomen? Of Brynn naar Renesmee :3 ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Toen was het stil, meh :/ @Shooter, hoe was de uitreiking? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Uitreiking? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oh sorry, was ff weg, en tuurlijk mag Renesmee naar Brynn komen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Holaaa, uitreiking was nice ! Trotse bezitter van m'n Propedeuse ! Nog 3 jaar en dan m'n diploma in ontvangst nemen ;D - zitoptelefoon. ||


    •

    || Oeeh, leeuk! Reactie van Bella staat btw op vorige pagina + Ness komt eraan (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ik zit me vol te vreten met chips. Kom ik zo heel vrolijk de school in, zie ik het meisje waar ik verliefd op ben zoenen met een jongen >_> Hele wereld stort in]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Verveeld staarde ik uit het raam, was er dan ook niks wat ik kon doen? Een geërgerde zucht kwam mijn mond uit, iedereen was weg. Papa en mama, al wist ik niet waarom. Carlisle, geen idee waarom ook hij weg was. En tenslotte Esme, die naar de supermarkt gegaan was om chocola voor me te halen. Ik vermoedde dat het iets met Florence te maken had. Omdat ik me ontzettend verveelde, maar stiekem ook wel best bang was besloot ik om naar iemand toe te gaan. Met een briefje waarop in slordige blokletters Ben bij Brynn, x stond zou Esme laten weten waar ik was, anders werd ze net zoals iedereen altijd bezorgd. Het regende zachtjes buiten dus trok ik de capuchon van mijn hoodie over mijn hoofd terwijl ik de bossen vermeed, ik ging gewoon veilig met de bus. De bus stopte echter een paar kilometer van het reservaat, dat wist ik al van te voren. Gelukkig zou Florence hier nooit komen, en was ik best dichtbij. Opgelucht slaakte ik een zucht toen ik veilig en wel voor Brynn haar deur stond, en belde aan.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    MadeByHades schreef:
    [Ik zit me vol te vreten met chips. Kom ik zo heel vrolijk de school in, zie ik het meisje waar ik verliefd op ben zoenen met een jongen >_> Hele wereld stort in]


    || *Geeft hele grote knuffel." ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Ik rende naar de deur, en toen ik hem opendeed zag ik Renesmee staan. 'Kom binnen!' zei ik gehaast en ik duwde d'r naar binnen, waarna ik de deur dichtdeed. Meteen waagde ik nog een poging om de wesp dood te slaan, en het lukte. 'Eindelijk!' zuchtte ik. Meteen richtte ik me op Renesmee. 'Zal ik wat te drinken voor je pakken?' vroeg ik toen ik naar de keuken liep en de waterkoker aanzette. Snel zette ik een glas neer, deed er een suikerklontje in en deed een theezakje erin. Daarna goot ik het warme water erbij. Wachtend op Renesmee's antwoord zette ik de waterkoker terug op z'n plek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Zachtjes grinnikte ik om Brynn's enthousiasme, en knikte toen ze vroeg of ik wat drinken wilde. "Graag, doe iets fris ofzo." ik perste er een kleine glimlach uit waarna ze het glas op tafel zet. De geur van chocola drong mijn neus binnen, en net zoals een vampier gek werd van de geur van bloed werd ik nu gek van deze geur. Ik zag de kleine stukjes chocola op een schaaltje wat Brynn naar me toe schoof - normaal gezien zou ik beleefd zijn en het weigeren - maar nu pakte ik er gelijk drie en propte die in mijn mond. "Dankje!" zei ik toen ik de chocola had doorgeslikt. "Je wilt niet weten hoeveel zin ik daarin had." zei ik waarna ik een grote slok cola nam om het weg te spoelen. De combinatie van chocola met de frisdrank was bijzonder, het smaakte wel grappig.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || OMG OMG, zie en dat Essence een Breaking dawn collectie gaat uitbrengen. Ben niet heel erg fan van dat merk, maar holy crap ik koop die hele collectie.. Verder is de soundtrack lijst bekend gemaakt :333333333 * FANGIRLING * ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Lachend keek ik toe hoe Renesmee genoot van het chocolaatje. Even zag ik dat haar ogen naar een schilderij schoten. Snel keek ik weg, naar het raam. Toen ik op de klok keek, was het rond 3 uur. Mijn gedachten schoten naar Embry. Shit, hij zal nog wel even kwaad op me zijn. Hoe zou dat zijn bij Renesmee en... Hoe heette hij ookalweer? Jake? Jack? Jacob? Jacob, ja.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 22:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Bedoel je zo, zo, zo, zo of zo?

    Sorry, die vond ik allemaal gewoon geweldig ;p]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 21:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."