• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Leave

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:32 ]


    •

    Edward Cullen
    Voorzichtig liep ik het kleine huisje van Sam en Emily binnen, waar ik Sam met zorg op de bank neerlegde zodat Emily hem zou kunnen verzorgen. 'Wat is er gebeurd?' vraagt Emily op een zwakke en wanhopige toon. Langzaam ga ik naast Bella staan en leg mijn arm rond haar middel. 'Florence, een vampier die ik van vroeger ken, is in het reservaat verschenen. Ze dreigt Bella en Renesmee aan te vallen, nu dreigt ze ook de wolven aan te vallen doordat een wolf haar metgezel heeft gedood. We raakten in een gevecht, Sam raakte gewond... Het spijt me Emily.'
    Vreemd genoeg kwam de verontschuldiging als vanzelf uit mijn mond. Als ik vroeger naar Carlisle had geluisterd en het had volgehouden om dierenbloed te drinken had ik Florence nooit leren kennen en was dit allemaal nooit gebeurd.

    Embry Call
    Teleurgesteld om Brynn liep ik het huisje van Sam en Emily binnen. Ik had te horen gekregen dat Sam ernstig gewond was geraakt bij het ongeluk en ik schaamde me dat ik alleen voor Paul had gezorgd op dat moment. Hopelijk kon ik hier iets doen om het goed te maken. Emily, Bella en Edward stonden midden in de kamer te praten, terwijl Sam bewusteloos op de bank was gelegd. Stilletjes ging ik in het verste uithoekje van de kamer zitten en keek met droevige ogen naar Sam.


    •

    Emily Young

    Stilletjes knikte ik mijn hoofd, waarna mijn blik van Edward weer naar Sam gleed. Er was niet veel wat we konden doen voor hem. "M- moet ik wat thre voor jullie maken?" vroeg ik uit beleefdheid, waarna ik me realiseerde dat ze helemaal geen thee dronken. "Sorry.." verontschuldigde ik me afwezig terwijl mijn blik zich naar Embry in de hoek keerde. "Wil jij iets?" vroeg ik met een zwakke glimlach.

    | Ben op mobiel, sorry voor spelfouten etc. Zo opassen, maar ik heb internet :3 |


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Carlisle Cullen
    Rustig liep ik door het bos naar het huisje van Edward en Bella. Ik klopte op de deur en wachtte op een antwoord. Nadat er geen reactie kwam, deed ik langzaam de deur open. Ik keek even rond, maar zag zowel Bella en Edward niet. Ik zuchtte en liep naar buiten.
    Ik voelde hoe iets tegen me aankwam en bleef verbaasd stilstaan.
    "Wie ben jij?"

    [Ik dacht, misschien dat Florence en Carlisle even kletsen.]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Florence Ruth Campbell

    Mijn ogen werden langzaam groot als il tegen iemand aan loop, de geur van zowel Bella als Renesmee hing sterk in het huisje waar de man uitkwam. Hij keek me even vriendelijk en niet begrijpend aan. "Wie ben jij?" zei hij op een kalme, vriendelijke toon. Ik wist niet of hij degene was over wie ik veel gehoord had. "Excuses, ik ben Florence." zei ik beleefd. "Ik- ik was benieuwd wie er in dit prachtige huisje leven.." loog ik.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Carlisle Cullen
    "Ik ben Florence, ik- ik was benieuwd wie er in dit prachtige huisje leven..." Ik keek haar sceptisch aan. Iets aan haar deed me haar niet vertrouwen.
    "Carlisle Cullen, in dit huis wonen een aantal leden van mijn familie... Kan ik verder nog iets doen?" Ik keek haar vragend aan, maar werd onderbroken door het gerinkel van mijn mobiel.
    "Bella? Wat kan ik voor je doen?"


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Florence Ruth Campbell

    "Carlisle Cullen, in dit huis wonen een aantal leden van mijn familie.." hij keek me even sceptisch aan, ik glimlachte voorzichtig.
    "Kan ik verder nog iets doen?" ik wou mijn mond open doen om te zeggen, maar werd onderbroken door een ringtone. Carlisle nam zijn telefoon op. "Bella? Wat kan ik voor je doen?" mijn handen knepen zich tot vuisten toen ik haar naam hoorden, ik concentreerde me op haar antwoord. "Kan je alsjeblieft naar het reservaat komen, Sam is-" ze werd onderbroken door zacht geruis en een mannenstem, die van Edward. "Carlisle, we hebben je hulp nodig." klonk het aan de andere kant van de lijn.
    Ik moest Carlisle tegenhouden, misschien kon hij Edward overhalen. Als hij nu ging, kwam hij alles te weten. "Wacht even, alsjeblieft." hield ik hem tegen toen hij opgehangen had.

    Bella Cullen

    "Bella, wat kan ik voor je doen?" ik zuchtte opgelucht toen Carlisle de telefoon opnam. "Kan je alsjeblieft naar het reservaat komen, Sam is-" Edward pakte de telefoon uit mijn handen, en ging verder op een snelle toon. "Carlisle, we hebben je hulp nodig."


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Carlisle Cullen
    Ik luisterde rustig naar de woorden van Bella en even later Edward, terwijl ik ondertussen naar Florence keek. Ze hield me tegen zodra ik had opgehangen.
    "Wacht even, alsjeblieft."
    "Wat is er, Florence? Ik heb echt weinig tijd, er is iemand die hulp nodig heeft en die hulp kan ik verschaffen dus je krijgt dertig seconden vanaf nu."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Florence Ruth Campbell

    "Wat is er, Florence? Ik heb echt weinig tijd, er is iemand die hulp nodig heeft en die hulp kan ik verschaffen dus je krijgt dertig seconden vanaf nu." ik schudde langzaam mijn hoofd, zelfs voor vampieren waren dertig seconden niet genoeg om een lang verhaal uit te leggen. "Ik-" probeerde ik nog, zoekend naar een rede om hem tegen te houden. Die was er niet, ook niet als ik een leugen verzon, die ene Sam had voorrang. "Eh, sorry." verontschuldigde ik me en schoot verder het bos in. Toen hij s vertrokken, liep ik langzaam weer terug. Renesmee was niet helemaal onbewaakt achter gelaten, er was een andere vrouw boven. Ik zou de gok kunnen wagen, maar besloot eerst in het huisje te kijken. De deur ging gewoon open, en ik keek rond.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Carlisle Cullen
    Ik rende zo snel als ik kon naar La Push en nog specifieker het huisje van Sam en Emily. Bella stond al in de deuropening op me te wachten; Edward had haar waarschijnlijk verteld dat ik er aankwam. Ik glimlachte naar haar en kwam tot stilstand.
    "Geef me alsjeblieft een snelle update voordat ik naar binnen ga, ik heb namelijk geen flauw idee wat er aan de hand is en hoe datgene wat er ook is gebeurd is. Oeh, en ken je ene Florence?"


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bella Cullen

    "Geef me alsjeblieft een snelle update voordat ik naar binnen ga, ik heb namelijk geen flauw idee wat er aan de hand is en hoe datgene wat er ook is gebeurd is. Oeh, en ken je ene Florence?" mijn ogen werden groter toen hij haar naam zei. "Ja, die ken ik ja. Zij is de degene die onder andere Sam verwond heeft, en niet te vergeten, je kleindochter." deelde ik hem even luchtig mee. Van binnen kookte ik, maar ik bleef vrij rustig en liet hem binnen. Edward kwam achter me staan en schoof me een stukje opzij, zodat Carlisle erdoor kon.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Carlisle Cullen
    Met grote ogen keek ik naar Bella, terwijl ik langs Edward heen naar binnen stapte. "Ik wil graag het hele verhaal horen terwijl ik Sam onderzoek. Hoe lang is hij al buiten bewustzijn?"
    Emily keek even naar de klok en zei: "Ik gok een half uur, misschien iets minder, maar ik ben niet zeker." Ik knikte en ging aan de slag met mijn onderzoek, terwijl ik luisterde naar de uitleg van Bella en Edward.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    || Ik ga slapen, tot morgen jongens (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    |Tot morgen, dan ga ik ook niet meer verder|


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Seth Clearwater

    Ik grijns een wolvengrijns als ik zie hoe ze aarzelend een hand uitsteekt. Ik druk zachtjes mijn kop tegen haar handpalm. Ik brom zachtjees onder haar aanraking. Ik kijk haar met een zachte uitdrukking aan.


    Because I love him, do I need another reason?

    Edward Cullen
    Terwijl Carlisle Sam helpt met zijn verwondingen en hem weer probeert bij te brengen begin ik te vertellen over Florence. Ditmaal laat ik niets weg, mijn ontmoeting met haar, mijn tijd samen met haar, het punt dat ik zomaar ben weggegaan en alle gebeurtenissen van vandaag komen aan bod. Ik wil dat Carlisle zo'n goed mogelijk beeld krijgt van mijn relatie met Florence zodat hij misschien een oplossing weet hoe we haar weg kunnen houden van Forks, of nog beter, hoe we haar weg kunnen houden van mijn gezin.

    Embry Call
    Ik zit nog steeds stilletjes op de stoel in de hoek van de kamer als Carlisle binnen komt en Sam begint te helpen met zin verwondingen. Edward steekt een heel verhaal af over de vrouwelijke vampier die we net hebben bevochten en hoe hij haar heeft leren kennen, wat ze wil en dat ze niet van plan is om snel weg te gaan. Ik knijp mijn handen even tot vuisten en richt mijn blik op de grond, ik hoop niet dat Sam boos op me is doordat Brynn met haar bevriend was...


    •