• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Leave

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:32 ]


    •

    || Alledrie! Echt alledrie :3333 * nogsteeds heel erg hyper * ||

    Renesmee Carlie Cullen

    Mijn blik gleed naar het schilderij aan de muur, het was nog niet zo heel erg oud. Brynn had het ingelijst in een moderne lijst, ik schatte het schilderij zo rond 1950, misschien net na de oorlog. Het meisje - of eerder gezegd vrouw - was klein, donkerblond haar en had felrode ogen net zoals die van Florence. De blik in haar ogen was mysterieus en bijna eng, ze leek door je heen te kijken. De achtergrond was een verlaten winkelstraat, wat best mooi contrasteerde met de vrouw op het schilderij. Iets aan het meisje deed me huiveren, en eindelijk kwam ik er achter wie het was. Ik stond op om naar het schilderij toe te lopen. "Is dat-" ik slikte even. "Florence?"

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 22:13 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Huh o-o. Brynn is nog maar 15 ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Huh o-o. Brynn is nog maar 15 ;p]


    Le silly me, het is laat so forgive me :3
    Ga het gelijk aanpassen, hihi (:
    Ik verzin wel weer wat anders!
    Jawel, ik had even niet door dat Brynn half vamp was, meheh.
    Ben teveel aan het fangirlen, thats why..
    Edit: Aangepast, ging best simpel eigenlijk :3

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 22:14 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Ja, dat is Florence' zei ik nogal bot. Achteraf had ik er spijt van dat ik nu zo bot was tegen Renesmee, maar d'r vader had ten slotte wel een moordpoging gedaan op Florence. Voordat Renesmee nog meer vragen kon stellen over mijn andere schilderijen, schoot ik naar het schilderij dat ik net had gemaakt van het meisje en tilde hem ongezien op, waarna ik ongezien snel op en neer rende zodat ik het schilderij boven kon leggen. 'Florence was een soort grote zus voor me. Ik was nog maar net 9 jaar en ik had d'r ontmoet. Ze heeft me een beetje geholpen met de dood van mijn vader, dus betekent ze best veel voor me' legde ik uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Alhoewel ik het niet helemaal begreep waarom Brynn bevriend was met Florence, respecteerde ik het. Voorzichtig en secuur analyseerde ik het schilderij nog eens, het meisje zag er dan wel mysterieus maar ergens ook heel erg vriendelijk uit. Ze was gewoon, puur. Ergens wou ik haar ook leren kennen, want het leek me zo'n meisje met een heel ingewikkeld maar toch mooi verhaal erachter. Maar toen dacht ik weer terug aan wat er een paar uur geleden was gebeurd. Hoe zou ik zo'n persoon ooit willen kennen? Maar toch, ik was echt heel erg nieuwsgierig naar haar verhaal. Net zoals mama nieuwschierig was toen ze papa ontmoette, dat had ze me een keer verteld. Ja, dat verhaal had ik zo ongeveer een paar honderd keer gehoord. Ik keek weer naar Brynn, en knikte begrijpend. "Ik snap het wel." ik haalde mijn hand even door mijn haar. "Weet jij waar mijn vader en moeder zijn?"


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ik schrijf ff geen stukje meer, morgen avond uit eten met familie (URGH) en dan in de middag naar de stad met de 3 duiveltjes aka zusjes. Twee ervan sporen niet helemaal, maar dat zijn kleuters. Puh, klets teveel, en hoor geweld dus ik moet snel gaan kijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Oke, ik ga zo ook slapen dan maar (: Veel plezier of succes of whatever morgen, ik ga naar een feestje en dat is alles eigenlijk. xx ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Nope, ik heb ze niet meer gezien nadat ballerina Florence wouw vermoorden' mompelde ik, half sissend. 'Heb je weer zin om..' begon ik maar ik maakte mijn zin niet af. 'Ohnee, daar wil je zeker niet meer heen' grinnikte ik. 'Ik had zo in gedachten dat we weer naar de club konden, ik ga er elke week heen. Het blijft leuk, maar na de laatste keer wil je zeker niet meer' mompelde ik, een beetje lachend om de laatste keer. Zoiets had ik de eerste paar keer, maar daarna was mijn lichaam gewend aan de alcohol. Snel schoot ik naar boven, en kwam een paar seconden later terug met mijn nailart spulletjes. Vrolijk maakte ik mijn nagels wat leuker en keek weer naar Renesmee. 'Dus ga je dalijk mee?' vroeg ik met een glimlach.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    "Nope, ik heb ze niet meer gezien nadat ballerina Florence wou vermoorden." zei Brynn mompeldend met een woedende ondertoon. Mijn wenkbrauwen schoten omhoog, was papa daarom weggegaan. "Nadat ze mij.." kwam er heel erg zachtjes uit, om mijn vader te verdedigen. Maar Brynn kapte me al af, ze had me blijkbaar gewoon niet gehoord. "Heb je weer zin om.." ze brak haar zin in het midden af.begon ik maar ik maakte mijn zin niet af. "Ohnee, daar wil je zeker niet meer heen.." kwam het er grinnikend uit haar mond. Mijn wenkbrauwen schoten weer omhoog, iets minder deze keer. '"k had zo in gedachten dat we weer naar de club konden, ik ga er elke week heen. Het blijft leuk, maar na de laatste keer wil je zeker niet meer.." ze lachte, waarschijnlijk om de vorige keer dat ik mee was. Papa en mam lieten me toch nooit meer daarheen gaan, dat was duidelijk. Ik wilde hun niet teleurstellen, maar Brynn vond me anders vast een watje. "Dus ga je dalijk mee?" ik keek op de klok, het was vroeg in de avond. "Ik weet het niet.." probeerde ik eerst nog. "Pftt." kwam er geërgerd uit zijn mond, en rolde met haar ogen. "Dan niet." klonk het bot. "Oke, oke.." zei ik toen snel. "Ik ga mee."


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Oke!' zei ik blij en ik trok Renesmee mee naar boven. Meteen legde ik outfits klaar. 'Kies er maar een' glimlachte ik. Zelfs koos ik een leuke set uit en deed alles aan, waarna ik naar de badkamer liep voor make-up. Het jammere van mijn nagels was dat ze niet bij mijn outfit paste, maar dat maakte niet erg veel uit. Eenmaal make-up opgedaan, liep ik naar Renesmee die ookal een set uit had gekozen.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 12:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Nadat Brynn zich omgekleed had, en ik mijn gympen had omgeruild voor ballerina's was ik wel klaar om te gaan. Om me echt helemaal om te kleden vond ik te ver gaan, we bleven toch maar heel eventjes. Automatisch voelde ik in mijn zak om mijn mobiel te vinden, ik vond het wel zo netjes om het thuisfront te laten weten waar ik uithing. Natuurlijk lag dat stomme ding weer thuis, dan niet toch. "Oke, let's go!" zeg ik blij.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'Maar waarom heb je het me niet vertelt?' vroeg Bella zachtjes, terwijl er duidelijk een toontje van jaloezie doorkwam in haar stem. 'Was je bang dat -' snel druk ik twee vingers op haar lippen, om te voorkomen dat ze verder gaat met praten. 'Je praat te veel,' grinnik ik zacht, waarna ik mijn blik even naar serieus laat glijden. 'Ik heb er niets over vertelt, omdat ik het zelf wil vergeten, die periode van mijn bestaan wil ik het liefst achter me laten Bella, ik wil naar het hier en nu kijken, naar ons, naar Renesmee.'
    Mijn blik gleed even naar het huisje van Sam en Emily dat achter me lag. 'Carlisle zal zo wel klaar zijn met Sam, hij zal flink moeten rusten, dan kunnen we weer naar huis,' mijn lippen vinden de hare weer en tijdens de kus voel ik mezelf weer glimlachen van geluk.

    Embry Call
    Doelloos loop ik rond in het reservaat. Na een tijdje was ik weggegaan bij het huisje van Sam en Emily, ik liep waarschijnlijk alleen maar in de weg bij Carlisle op het moment dat hij bezig was met het intapen van Sam's verwondingen. Bij de plek waar normaal gesproken s'avonds het kampvuur zou gaan branden blijf ik even staan en kijk naar de lichte schemering die begint in te zetten. Glimlachend laat ik me op een boomstam zakken en kijk naar de maan die al lichtjes aan de hemel verschijnt.


    •

    Bella Cullen

    "Ik heb er niets over vertelt, omdat ik het zelf wil vergeten, die periode van mijn bestaan wil ik het liefst achter me laten Bella, ik wil naar het hier en nu kijken, naar ons, naar Renesmee." zegt zijn serieuze stem, zachtjes en kalm. Ik begreep hem wel, maar nogsteeds zat het me niet helemaal lekker. Voorzichtig liet ik mijn schild weer naar beneden. "Carlisle zal zo wel klaar zijn met Sam, hij zal flink moeten rusten, dan kunnen we weer naar huis." ik knikte en hij drukte zijn lippen weer tegen de mijne. Toen onze kus beëindigd was legde ik mijn hoofd op zijn schouder, toen ik ineens aan Renesmee dacht. "Is Renesmee bij Esme?" vroeg ik zachtjes toen ik mijn hoofd terugtrok. Op het zelfde moment ging de ringtone van Edward, en hij keek op het scherm. "Edward, Renesmee is bij Brynn." klonk te stem van Esme aan de andere kant van de lijn, speak of the devil..


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ben Nail art aan het maken, dit keer Winnie the Pooh, hij blijft cute]

    Brynn Maddy Danec

    Snel schoten we naar buiten, waarna we kletsend liepen. Bij de plek waar het kampvuur was, zag ik Embry. 'Hi Embry' zei ik rolijk, en we liepen verder. 'Maar hoe zit het met jou en die Jacob? Is ie ook..' ik vond het niet erg toepasselijk om weerwolf te zeggen, dus murmelde maar wat. Even schoten mijn ogen naar de bomen, het was erg mooi zo in de nacht. Terwijl Renesmee vertelde, luisterde ik goed en deed mijn haren ondertussen zo, zodat het opgestoken zat.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Voorzichtig school ik Brynn even glimlach en knikte zachtjes. "Jacob was-" ik verbeterde mezelf gelijk. "Is een goede vriend van mama, en hij inprentte toen ik net geboren was." ik zag haar een beetje raar kijken, waarschijnlijk omdat de band tussen Jacob en mij niet echt zo was als die van haar en Embry. "Hij is mijn beste vriend, mam zei dat het wel later kwam ofzo.." vertelde ik en richte mijn ogen op de grond.

    || ben bij feestje, probeer zoveel mogelijk te reageren! xx ||


    But calm, white calm, was born into a swan.