• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Leave

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:32 ]


    •

    Bella Cullen

    Het wordt me even allemaal teveel. Emily's zachte snikken vanuit de keuken, Carlisle die Sam onderzoekt en het ergste was nog wel het verhaal van Edward. Normaal zou ik het nooit gedaan hebben, maar nu liep ik zonder ook.maar iets te zeggen naar buiten. Woest trapte ik tegen een steen, die hard tegen een boom aan slingerde en vervolgens verder het bos in vloog. Wijselijk trok ik mijn schild op, dat deed ik niet vaak meer. Maar nu vond ik het belangrijk dat mijn gedachten volledig voor mezelf waren.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Wanneer ik klaar ben met mijn verhaal te vertellen aan Carlisle merk ik op dat Bella uit de kamer is verdwenen, haar gedachten kan ik niet opvangen, wat betekent dat ze haar schild over zich heen heeft getrokken, iets wat ze de laatste tijd neer meer zou doen. Vragen kijk ik naar Embry die direct een kort knikje naar de voordeur geeft, ze was dus naar buiten gegaan. Snel leg ik even mijn hand op Carlisle's schouder, die druk bezig is met het verzorgen van Sam en schiet daarna ook de deur uit. Bella stond aan de rand van het bos, een eind verderop lag een steen, een stuk daarvoor een beschadigde boom. 'Bella?' vroeg ik zachtjes.


    •

    Bella Cullen

    Zachtjes hoorde ik een deur dichtslaan, voetstappen en daarna een zachte stem. "Bella?" Edward stond een paar meter achter me, ik had geen idee hoe ik hem ook maar iets moest uit leggen. Ik kon het gewoon niet geloven, dat hij iets met Florence heeft gehad en er niks over zei. Het was meer omdat ik dacht dat ik alles, maar dan ook alles van hem wist. Ergens voelde ik jaloezie, Florence was niet de lelijkste. En ook voelde ik angst, dat ze hem van me af zou pakken. Ik voelde alles weer wat ik had gevoeld toen hij wegging, zou hij daar ook? Nee, Bella stop! klonk mijn eigen stem in mijn hoofd. Langzaam draaide ik me om.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Sam Uley
    Zachtjes kreunde ik en mijn hand schoot naar mijn hoofd. Of tenminste, dat probeerde ik. De pijn in mijn arm was onverdraaglijk en een koude hand hield ook nog eens mijn arm tegen van bewegen. Langzaam opende ik mijn ogen en knipperde even.
    "Carlisle? Wat is er gebeurd?"

    Carlisle Cullen
    Langzaam werd Sam wakker en ik hield hem tegen voordat hij bewoog. "Carlisle? Wat is er gebeurd?"
    "Florence heeft je nogal veel pijn gedaan om het even zacht te zeggen. Je hebt een inwendige bloeding in je maag, maar je lichaam is dat al aan het herstellen. Waarschijnlijk hoef ik je daar dus niet voor te opereren. Je hebt alle botten gebroken in je linkerarm en je rechterheup is verbrijzeld. Je rechterenkel is ook nog eens gebroken. De inwendige bloeding in combinatie met de pijn heeft ervoor gezorgd dat je het bewustzijn verloor." Hij luisterde aandachtig en knikte af en toe. "En wat gaat er nu gebeuren?"


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Emily Young

    Op een drafje schoot ik langs Carlisle heen en knielde naast de bank neer, tegelijkertijd pakte ik zachtjes de hand van Sam vast. Ik luisterende maar half naar wat Carlisle zei, aangezien ik het al een paar keer gehoord had. Voorzichtig wreef ik over de hand van Sam waarna ik mijn hoofd tegen de bank laat vallen, met een opgeluchte zachte zucht.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Sam Uley
    Emily was bij me komen zitten en zuchtte opgelucht. Ik glimlachte zwakjes en keek even snel haar kant op. Daarna ging mijn aandacht weer naar Carlisle die me precies vertelde over het opnieuw breken van botten en dat hij het al gedaan had. Dat hij het alleen nog moest intapen zodat ik niks geks kon doen. En op dat moment was ik wakker geworden. Ach ja.
    Hij zocht de spullen bij elkaar terwijl ik naar Emily keek. "Het spijt me, Em, als ik je bezorgd heb gemaakt." In de hoek zag ik Embry zitten en ik glimlachte even naar hem, maar al snel was mijn aandacht weer bij Emily. "Het spijt me echt."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Brynn Maddy Danec

    Ik besloot maar te schilderen, zette mijn schildersezel klaar, pakte de kwasten etc. Als inspiratie zette ik keihard het liedje Some nights van FUN op. Uit het niets begon ik te schilderen, niet boeiend dat heel het reservaat het zou horen. Toen ik klaar was, was het een grote boom met een klein meisje van zo'n zes jaar die ertegenaan zat en een kille uitdrukking had. Meteen zette ik de schildersezel met het schilderij er nog op, in de hoek van de kamer. Al zuchtend ging ik verveeld op de bank zitten, met nu het liedje Super bass van Nicki Minaj op.

    [Jeey, Blackberry terug]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emily Young

    "Het spijt me, Em, als ik je bezorgd heb gemaakt." ik schudde zachtjes mijn hoofd. "Het spijt me echt." mijn hand gleed naar zijn wang. "Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen." kwam er zwak en snikkend uit mijn keel. De blik in zijn ogen deed mijn hart breken, ik wreef zachtjes over zijn wang. Achter mij was Carlisle in zijn tas aan het rommelen, maar ik was niet van plan om Sam los te laten.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Sam Uley
    Emily hield mijn hand stevig vast en huilde zachtjes. Ik wilde wel met haar tranen wegvegen, maar ik had daar momenteel niet de mogelijkheid toe. Carlisle kwam achter Emily staan en keek ons even glimlachend aan.
    "Emily, ik zal er toch echt bij moeten."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Emily Young

    "Emily, ik zal er toch echt bij moeten." ik probeerde nog een houding te vinden waardoor Carlisle erbij kon, maar ik toch ook nog bij Sam kon blijven. Dit was echter gewoon helemaal niet mogelijk, dus er zat niks anders op dan weer op te staan en naar de keuken te lopen.




    But calm, white calm, was born into a swan.

    | Ik ga slapen, tot morgen |


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    | Ik ga slapen, tot morgen |


    Weltrusten! (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Ik ga ook slapen, morgen ben ik vroeg uit, 1 uur (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Voorzichtig loop ik dichter naar Bella toe, tot ik nog maar een neuslengte van haar verwijderd was. Ik liet mijn vingers langs haar wang glijden en produceerde een kleine glimlach, haar favoriete scheve grijns. 'Ik hou van jóu, Isabella Marie Cullen, en van niemand anders,' fluister ik zacht. Voordat ik mijn lippen op de hare druk til ik haar in mijn armen en draai een rondje.

    Embry Call
    Terwijl Carlisle bezig was met de verwondingen van Sam in te tapen sta ik voorzichtig op van de stoel in de hoek van de kamer. 'Het spijt me Sam,' fluister ik zacht, 'dat ik niet voor je gezorgd heb.' Ik voel het schaamrood op mijn wangen staan als ik naar de vloer kijk, ik had mijn broeders in de steek gelaten en langs niet voor ieddereen gezorgd, ik had alleen Paul thuis afgeleverd, en Brynn, wie weet waar die nu was.

    || Heb tot 4 uur les vandaag, dus kan ondertussen misschien wel posten, maar vanaf 4 uur even niet meer, want dan heb ik mijn propedeuse uitreiking! ||


    •

    Bella Cullen

    Hij kwam voorzichtig dichter naar me toe en lachte zijn scheve grijns, mijn favoriete. "Ik hou van jóu, Isabella Marie Cullen, en van niemand anders." even schrok ik, had mijn schild het begeven? Maar direct daarna realiseerde ik me dat het best wel obvious was. Hij tilde me voorzichtig op en drukte zijn lippen op de mijne, waarna hij me weer neerzet. "Maar waarom heb je het me niet vertelt?" vroeg ik zachtjes, met een greintje jaloezie nog in mijn stem. "Was je bang dat-" hij drukte twee vingers op mijn lippen om me te stoppen.

    || Veel succes en plezier ofzo (:

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 12:24 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.