• Door de machtigste stuurders is bepaald dat er vier verschillende mensen samen de avatar moeten worden. Alleen door samen te werken kunnen ze de Xantropolis, de nieuwe orde van de niet-stuurders, verslaan. Twee jongens en twee meisjes, en de leermeesters. Zij leren de drie de basistechnieken aan van de andere elementen. In Republikazia worden steeds meer mensen overtuigd van de niet-stuurders. Er worden bepaalde regels tegen de stuurders opgesteld, en dat is niet in het voordeel van de Avatar...
    De bedoeling is dus dat er vier benders zijn, met allemaal hun eigen element. Hun krachten moeten gebundeld worden om Xantropolis te kunnen verslaan. Intussen gaat ook het pro-benders toernooi ook door. Mako en Bolin spelen dus ook een rol.
    (kan nog uitgebreid worden...)

    Rollen:
    The Avatar:
    -Water ~ RememberYoux: Korra Layla Bluelake
    -Aarde ~ Y0L0: Rowan Orin Dengko
    -Vuur ~ Rider: Channary Ember Auryon
    -Lucht ~ AmorSomnium: Belial Abbadon Beelzebub

    REGELS:
    -minimaal 5 regels
    -+16 mag
    -OOC tussen haakjes
    -actieve RPGers
    -alleen ik maak de topics ; als het vol zit, gb mij dan even
    - Rollen kunnen altijd nog aangemaakt worden

    Invullijst:
    Rol (avatar, begeleider, enz.):
    Naam:
    Leeftijd (14 tm 20):
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:

    Ik speel zelf Avatar Korra, voor het gemak. De rest worden verzonnen karakters.

    RememberYoux
    wordt waarschijnlijk nog uitgebreid

    MELD HET ME ALS IK IETS VERGETEN BEN!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 17:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    maar ik reserveer sowiezo de laatste avatar {lucht dus}


    Do what people say you can't.

    Rol (avatar, begeleider, enz.): Avatar, vuur

    Naam: Channary Ember Auryon

    Leeftijd (14 tm 20): 18

    Innerlijk: Channary kan heel ongeduldig zijn en is soms ook nogal snel aangebrand, wat niet zo vreemd is voor een firebender. Channary is slim en vooral sluw. Je kan haar beter niet tegen je hebben, want ze neemt graag wraak en vergeet het ook nooit als je haar iets hebt aangedaan.
    Als je Channary kunt overtuigen en zij je vertrouwt, wat zeer moeilijk is, is ze echter een heel warm persoon. Ze zal je altijd willen helpen en zal altijd voor je opkomen. Ook is ze dan echt bereid wat voor je te doen en zal ze niet zo snel boos op je worden, als ze normaal wordt.
    Net zoals vuur, is Channary niet echt makkelijk in de hand te houden. Ze kan soms heel onvoorspelbaar uit de hoek komen. Verder is ze niet echt het persoon dat snel aardig doet tegen mensen. Haar eerste reactie op een onbekend persoon is eerder bitchy dan beleefd en dus is het eigenlijk best wel moeilijk om met haar om te gaan.
    Channary is goed in het bespelen van iemands emoties en wint mensen gemakkelijk om haar vingers. Ze is echter niet het persoon dat weet hoe écht van iemand te houden en speelt dus liever met mensen, dan dat ze zichzelf is.

    Uiterlijk + foto:





    Channary heeft lange roodbruine krullen en licht blauwe ogen. Ze is 1,69m lang en redelijk dun. Ze is gek op haar vurige haar en vindt het perfect bij haar karakter passen.

    Extra: Channary heeft sinds haar vijftiende geen contact met haar familie meer. Haar vader en zusje waren allebei firebenders en toen haar zusje perongeluk de regels overtrad, heeft ze haar nooit meer gezien. Haar ouders deden er niets aan en dus is Channary boos weggelopen. Ze kan nu aardig goed voor zichzelf zorgen, maar zint nog altijd op wraak.
    Channary heeft eigenlijk maar één angst en dat is weerloos zijn. Tijdens de arrestatie van haar zusje was ze dat namelijk. Sindsdien heeft Channary ervoor gezorgd dat ze zich goed kan verdedigen zonder vuur te hoeven sturen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 20:01 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk dat ik alles wel zo'n beetje snap, behalve wie Korra is, maar ga ff op wikipedia kijken ;D Oeps nooit geweten dat er een nieuwe serie was :$ Maar heb het nu gelezen ;D
    Vul zo het lijstje in!

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:58 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Korra is de avatar na Aang. Zij is dus de hoofdpersoon in de nieuwe serie, The Legend of Korra (Ge-wel-di-ge serie :') )


    Happy Birthday my Potter!

    ik maak vanmiddag of vanavond Korra.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Water Avatar
    Naam: Korra Layla Bluelake
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Korra is een brutale meid en niet op haar mondje gevallen. Als ze er achter komt dat haar lot als alleenstaande avatar geannuleerd is, is ze niet blij. De zoon van Tenzin is er zelfs bij betrokken, wat voor haar toch wat te ver gaat. Snel kwaad is een kenmerk van haar, en ze is erg gedreven om de anti-stuurders revolutie de kop in te drukken. Ze gaat graag tegen de regels in en is erg avontuurlijk. Ze zal dan ook niet snel naar je luisteren. Korra's vertrouwen is makkelijk te schaden en ook al ben je haar vriend, ze geeft je zomaar een uitbrander. Af en toe lijkt het ook alsof ze stemmingswisselingen heeft, van enorm pissig naar een verlegen en lief meisje. Ze is verschrikkelijk slecht met jongens, en vind haar liefde voor Mako dus nogal ongemakkelijk.
    Uiterlijk + foto:
    Tekenfilm:


    Wat ik kon vinden qua mens:


    Extra: Ze is al redelijk getraint in aarde- en vuursturen, aangezien ze in eerste instantie in haar eentje de klus van avatar zou klaren. Haar slechtste element is lucht.

    (Voor iedereen: ze starten bij dat alle avatars bij Tenzin aankomen, de Leermeester Lucht. Ze verblijven ook op de lucht-tempel. De lucht-avatar is een zoon van Tenzin, aangezien die familie de enige is met luchtstuurders er in. Er wordt uitgelegd wat de bedoeling is, en als iedereen het goed vind (aangezien ik denk dat er verder niet veel mensen gaan reageren) maak ik er een 4-persoons rpg van. Alleen de avatars dus.)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 11:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    VERDER NOG MENSEN? ANDERS WIL IK BINNENKORT HET TOPIC STARTEN, MET ALLEEN DE 4 AVATARS!


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Uhm, tja ik had haar karrakter eigenlijk op vuur gebaseerd, maar als ik het begin weghaal, is het dan goed? Btw, perfect? Ze is super snel aangebrand en heel ongeduldig, dus perfect? Dat zijn naar mijn mening nog altijd hele slechte eigenschappen.

    Ik heb het btw aangepast, dus kijk maar of het zo goed is. Als je haar nu nog perfect vindt, weet ik het echt niet meer. Er staan nu bijna geen goede eigenschappen meer tussen :'))

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 17:29 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [ja, is goed. Sorry trouwens :Xvindt iedereen het verder goed om dan alleen met de 4 avatars te beginnen? overige chars kunnen dan altijd nog aangemaakt worden.]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 17:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vind het best als het een 4-persoons rpg word! Alleen ik heb alleen de legend of Aang gezien, dus het kan zijn dat ik niet alles weet enz.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    RememberYoux schreef:
    [ja, is goed. Sorry trouwens :Xvindt iedereen het verder goed om dan alleen met de 4 avatars te beginnen? overige chars kunnen dan altijd nog aangemaakt worden.]


    (Ik was wel bang dat ze miss op Korra zou lijken, maar perfect? Uhm... nee :') Maar ik vind het best wat dat vier personen betreft. Desnoods kan ik trouwens ook nog wel één of andere slechte creep aanmaken als we die nodig hebben die dan gewoon dood mag gaan?)


    Happy Birthday my Potter!

    Y0L0 schreef:
    Ik vind het best als het een 4-persoons rpg word! Alleen ik heb alleen de legend of Aang gezien, dus het kan zijn dat ik niet alles weet enz.


    maakt niks. Ik heb alles gegoogled enso, dus ik weet er nu flink wat van. Thanks google :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ik heb book one, air al een hele tijd terug afgekeken, want ik kijk dat soort dingen altijd gewoon in engels, dus als er een vraag is, mogen jullie hem altijd stellen. :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Ik was wel bang dat ze miss op Korra zou lijken, maar perfect? Uhm... nee :') Maar ik vind het best wat dat vier personen betreft. Desnoods kan ik trouwens ook nog wel één of andere slechte creep aanmaken als we die nodig hebben die dan gewoon dood mag gaan?)

    ja, dat perfect was ook wel wat overdreven . Sorry! Maar Y0L0, als jij dan je rol aan maakt, kunnen we wat mij betreft beginnen. De zoon van Tenzin (AgentP, luchtavatar) heeft zich dan wel verslapen ofso :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sorry gaat niet meer lukken nu, heb training, waarvoor ik echt heel erg moet gaan opschieten! Maak om 9 uur!
    En ik lees ook wel wat op google enz en anders vraag ik het ;D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa