• Door de machtigste stuurders is bepaald dat er vier verschillende mensen samen de avatar moeten worden. Alleen door samen te werken kunnen ze de Xantropolis, de nieuwe orde van de niet-stuurders, verslaan. Twee jongens en twee meisjes, en de leermeesters. Zij leren de drie de basistechnieken aan van de andere elementen. In Republikazia worden steeds meer mensen overtuigd van de niet-stuurders. Er worden bepaalde regels tegen de stuurders opgesteld, en dat is niet in het voordeel van de Avatar...
    De bedoeling is dus dat er vier benders zijn, met allemaal hun eigen element. Hun krachten moeten gebundeld worden om Xantropolis te kunnen verslaan. Intussen gaat ook het pro-benders toernooi ook door. Mako en Bolin spelen dus ook een rol.
    (kan nog uitgebreid worden...)

    Rollen:
    The Avatar:
    -Water ~ RememberYoux: Korra Layla Bluelake
    -Aarde ~ Y0L0: Rowan Orin Dengko
    -Vuur ~ Rider: Channary Ember Auryon
    -Lucht ~ AmorSomnium: Belial Abbadon Beelzebub

    REGELS:
    -minimaal 5 regels
    -+16 mag
    -OOC tussen haakjes
    -actieve RPGers
    -alleen ik maak de topics ; als het vol zit, gb mij dan even
    - Rollen kunnen altijd nog aangemaakt worden

    Invullijst:
    Rol (avatar, begeleider, enz.):
    Naam:
    Leeftijd (14 tm 20):
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:

    Ik speel zelf Avatar Korra, voor het gemak. De rest worden verzonnen karakters.

    RememberYoux
    wordt waarschijnlijk nog uitgebreid

    MELD HET ME ALS IK IETS VERGETEN BEN!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 17:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hebben we btw ook van die coole beesten als soort gidsen? Like Naga en Appa?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 18:21 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ja hoor ! Korra heeft sws Naga. En jullie mogen zelf verzinnen :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hmm, dan heeft Channary een tigerdillo ^^

    Klik

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 18:52 ]


    Happy Birthday my Potter!

    en hoe heet de tigerdillo (klinkt best fout 0,O) ?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zal ik het eerste topic gaan maken?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sya, dat betekend zomer.


    Happy Birthday my Potter!

    Volgens mij kan je hem best aanmaken. Y0l0 zou hem vanavond maken toch? En ik weet niet hoe het met AgentP zit


    Happy Birthday my Potter!

    okay, 2 van de 4 vindt ik toch best veel voor een rpg van 4 personen :3
    topic 1!


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Shit! Wat ik me net bedenk... Ik ben vanaf zondag een hele week weg :S


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Dat kan vast wel opgelost worden. Ik was er vorige week ook niet en dat heeft bij andere RPG's ook geen problemen opgeleverd...


    Happy Birthday my Potter!

    Rol (avatar, begeleider, enz.): Avatar aarde
    Naam: Rowan Orin Dengko
    Leeftijd (14 tm 20): 17 jaar
    Innerlijk: Rowan heeft eigenlijk twee kanten. De ene is hij heel rustig de ander meer heel druk. Deze stemmingen veranderen door de personen waar hij mee omgaat. Met vrienden is hij altijd heel gezellig en haalt de meest onzinnige dingen uit, waar hij soms beetje in kan doorslaan. Maar als hij bij volwassenen of vreemde is kan hij zelfs ietwat verlegen overkomen.
    Toch moet je oppassen, want ookal lijkt hij altijd de gezellige gast, hij kan ook heel boos worden en chagrijnig doen. Meestal begint hij heel sarcastisch, waarna hij langzaam begint te dreigen, tot het op een echt gevecht uitkomt.
    Rowan kan niet tegen zijn verlies en probeert altijd dat zo veel mogelijk te voorkomen door gewoon heel erg zijn best te doen. Hij kan dan ook heel erg opscheppen, terwijl als hij iets niet kan dit niet graag wil toegeven en alleen maar zal mokken.
    Uiterlijk + foto:


    Door het vele trainen met zware stenen doordat hij Earthbender is, heeft hij een aardige zichtbare sixpack en verdere spieren in zijn lijf zijn ook niet mis.
    Hij heeft groene ogen, een gebruinde huid, een rij witte tanden die door de trainingen niet helemaal meer kaarsrecht staan en bruine stekeltjes. Hij is ongeveer 1.79 lang.
    Extra: Doordat hij zich niet lekker voelt, als hij niet in direct contact is met de grond loopt hij altijd op blote voeten. Zo voelt hij zich zekerder.
    Earthbenden is zijn leven en hij zal er alles aan doen omdat niet te hoeven opgeven.
    Omdat hij zo nu en dan wel van een feestje houd, kan hij soms nogal dronken worden en daar een flinke kater van krijgen.

    Zo goed? Dan ga ik vanmiddag reageren!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 7:58 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Het levert verder geen problemen hoor!
    Dan doe je gewoon dat Rowan gaat slapen of zo >_<


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    oke ik schrijf me toch uit $:


    Do what people say you can't.

    Is goed .
    IEMAND ANDERS VOOR LUCHT-AVATAR?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Stiekem is dat een vet coole rol, omdat je dan afstammeling van Aang en Katara bent en je dan dus ook Sokka's bloed hebt, dus wie wilt? :Y)


    Happy Birthday my Potter!