• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen van The Vampire Diaries weer begint..

    Heb de andere seizoenen weer terug gekeken dus ik ben er klaar voor!!!!

    (banana)(banana)(banana)(banana)


    - The last look back is black -

    Aaah, rot op engerd, ik wil je niet zien, laat staan samenwonen!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Elk jaar op 3 oktober is en weer hutspot met worst en vooraf haring. Het bezet van Leiden, jongens! *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oki hier gaan we dan even...

    Ik heb 5 op 15 gehaalt voor wiskunde, een 5 op 20 voor Frans. Ik heb 2 testen die ik moet leren, maar helemaal niet kan.

    Ik ben hopeloos verliefd op een jongen uit mijn klas, die ik niet uit mijn hoofd krijg. Staren is het enige wat ik kan doen en praten doe ik nauwelijks. Ik ben ontzettend misselijk en nu moet ik weer verder met leren.
    God sta me bij morgen met deze Twee testen :|.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Ik kon me gewoon niet concentreren, het enige waar ik aan dacht was jij. In mijn gedachten is er geen goed einde.

    Sverige schreef:
    Elk jaar op 3 oktober is en weer hutspot met worst en vooraf haring. Het bezet van Leiden, jongens! *O*
    Yay (banana)


    Life is hard and then we die

    En dan is het morgen dierendag! Dan moet ik maar extra aardig doen tegen mijn klasgenoten (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Camel schreef:
    En dan is het morgen dierendag! Dan moet ik maar extra aardig doen tegen mijn klasgenoten (:
    En tegen mij (cat)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)En tegen mij (cat)


    Ja, natuurlijk ook tegen jou! (cat)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Laat me nu gewoon gaan vrijdag, ik ben bijna 17, ik kan intussen heus wel al voor mezelf zorgen. En ik ga niet alleen zijn.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    mijn kleine meid ((cat)4 Maanden oud) zit op mijn schoot. alles wat beweegt is voor haar speelgoed. dus ook mijn vingers. super irritant (cat)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Coexist schreef:
    Laat me nu gewoon gaan vrijdag, ik ben bijna 17, ik kan intussen heus wel al voor mezelf zorgen. En ik ga niet alleen zijn.


    :S dat is vervelend.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    En nu ben ik creditloos, hoewel ik deze poll in de spotlight plaatsen een prima doeleinde vond. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Argh. Ik haat onduidelijkheid D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aaah dit weekend moet ik je ouders ontmoeten. Ik vind het echt heel sapnnend. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking