• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin
    Noel Shelley – 5HELLEY


    Invullen voor Gevangene
    Naam:
    Leeftijd:
    Misdaad:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra(?):

    Invullen Bewaker
    Naam:
    Leeftijd:
    Reden waarom je hier werkt:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 14:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Khione schreef:
    Naam: Loreen Carina Harvelle
    Leeftijd: 23
    Reden waarom je hier werkt: Loreen is hier gaan werken omdat ze wil bewijzen dat ze meer is dan die zachtaardige en lieve persoon.
    Karakter: Loreen is eigenlijk niet geschikt om een cipier te zijn, daar is ze te zachtaardig en gevoelig voor. Ze is niet iemand die iemand anders graag opzettelijk pijn doet, fysiek of mentaal, en als ze dat wel doet voelt ze zich gelijk schuldig. Als gevangenen iets fout doen denkt ze niet dat fysieke straffen veel helpen, dat maakt hun alleen maar agressiever en bozer volgens haar, gewoon op de persoon in praten dat het echt niet kan wat hij /zij gedaan heeft is iets wat ze eerder zal doen. Zou ze wel een gevangene fysiek pijn moeten doen dan zal ze waarschijnlijk een andere cipier vragen het te doen.
    Ze is ook een erg eerlijk persoon. Ze zal eigenlijk altijd wel de waarheid spreken, en als die kwetsend is denkt ze goed na over haar worden zodat het wat minder kwetsend wordt.
    Één van haar minder goede eigenschappen is dat ze nogal gevoelig is. Ze is gemakkelijk te kwetsen, maar als dat het geval is zal ze het niet laten zien, alleen aan de mensen die beschouwt als haar vrienden. Ook kan ze niet goed tegen rommel. Haar ouders hebben haar geleerd dat het altijd netjes moet zijn en dat heeft ze overgenomen. Als er een voedselgevecht uitbreekt in de kantine vindt ze het dan ook verschrikkelijk. Haar ouders hebben haar ook geleerd dat je zo perfect mogelijk moet zijn, een reden waarom ze nogal geïrriteerd kan raken als iets haar niet lukt. Ze is eigenlijk ook iets te bezorgd, wanneer het lang duurt voordat iemand reageert op een berichtje gaat ze er al snel vanuit dat er iets met die persoon is gebeurt.
    Weer een wat betere eigenschap van haar is dat ze behulpzaam is. Als je hulp nodig hebt kan je kan je altijd naar haar toegaan, maakt niet uit of je een gevangene of andere bewaker bent. Ze is ook goed in de schijn op te houden dat ze kalm is, ook al is ze van binnen compleet in paniek.

    Uiterlijk:


    Loreen heeft chocoladebruin haar dat tot net over haar borsten valt en waar een lichte slag in zit. Haar lokken vallen vaak voor haar ogen waardoor ze regelmatig een hand door haar haar moeten halen om het weg te krijgen. Soms, als ze er een beetje gek van wordt, maakt ze het vast met wat speldjes. Haar ogen hebben een donkere stormgrijze kleur waar vaak geen emotie in te ontdekken is. Ze heeft volle lippen die een zacht roze kleur hebben. Haar figuur is erg vrouwelijk en ze heeft dan ook duidelijke rondingen.
    Qua kleding draagt ze vaak bloesjes en simpele skinnyjeans. Hoewel ze niet echt van sneakers houdt zal ze die wel dragen tijdens het werk.
    Haar make-up is simpel, meestal alleen wat mascara.

    Extra: x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    Naam: Dakota Rayne Ackles
    Leeftijd: 19
    Misdaad: Bankoverval en gijzeling
    Karakter: Dakota heeft een vurig temperament en reageert vaak nogal fel op dingen. Ook is ze nogal eigenwijs, als je zegt dat ze links moet gaan zal ze rechts gaan en andersom. Ze is wat fier, waardoor ze vaak wat arrogant overkomt, ze kan er ook niet echt goed tegen als je haar beledigd en dat is vaak duidelijk te merken.
    Ze wil altijd wat te doen hebben, maakt niet uit wat. Als ze niks te doen heeft wordt ze vaak wat rusteloos en gaat ze soms expres ruzie zoeken, iets wat niet altijd goed uitpakt. Een ander iets wat er nog wel eens voor zorgt is dat ze nogal lichtzinnig is, ze denkt niet goed na voordat ze iets zegt of doet en heeft dat pas door nádat ze het heeft gedaan.
    Één van de goede eigenschappen van haar is dat ze betrouwbaar is. Als je haar een geheim verteld zal ze die niet door vertellen, maar je kan er dan eigenlijk ook wel vanuit gaan dat ze jouw geheim tegen je gaat gebruiken. Een andere goede eigenschap is dat als je iets voor haar gedaan hebt, ze je ook echt dankbaar zal zijn en het terug zal betalen.
    Voor de rest is Dakota ongeduldig, ze kan er niet tegen als ze ergens lang op moet wachten. Ook is ze wat slordig en is ze zo'n persoon die iets kwijt raakt terwijl die het tien seconden geleden nog vast heeft gehad.

    Uiterlijk:


    Dakota heeft een mooi gezichtje dat omlijst wordt door lange goudbruine lokken. Ook heeft ze een nogal expressief gezicht, als ze boos of juist vrolijk is zal je dat gelijk kunnen zien. Dat komt vooral door haar smaragdgroene ogen die bij haar echt de poorten tot haar ziel zijn. Meestal is daar een uitdagende fonkeling in te vinden. Met haar lengte van 1.70 meter is ze niet erg lang, maar ook niet erg klein. Ze vindt in de gevangenis zitten geen excuus om er slecht uit te zien en maakt haar ogen vaak op met eyeliner en mascara zodat haar al lange wimpers wat voller worden. Ze heeft een slank figuur en draagt kleding waarin haar vrouwelijke rondingen goed in uitkomen.
    Net iets boven haar rechterheup heeft ze een litteken van een messteek zitten. Het litteken is al wat vervaagd maar als je goed kijkt kan je die nog zien zitten.
    Uit respect voor haar overleden oma die erg katholiek was heeft ze een klein kruisje laten tatoeëren achter haar rechteroor en uit respect voor haar overleden broer heeft ze zijn sterfdatum in Romeinse cijfers en met een kruisje erachter laten tatoeëren op haar linkerzij, ter hoogte van net iets onder haar borsten.

    Extra: x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okee, een paar vraagjes: Komt er nog een celindeling, wanneer beginnen we en hoe beginnen we? Dan kan ik alvast een beginpost schrijven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb net alles weer even doorgelezen, en ik denk dat ik niet de enige ben die graag wil beginnen aan deze RollenTopic. Dus... Wanneer beginnen we?


    I will keep watch.

    Khione schreef:
    Okee, een paar vraagjes: Komt er nog een celindeling, wanneer beginnen we en hoe beginnen we? Dan kan ik alvast een beginpost schrijven.


    {Celindeling.. Kan als jullie dat willen.
    Hoe we beginnen word waarschijnlijk dat er ook een aantal nieuwe gevangenen binnenkomen, hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnen word gebracht -de eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste-}


    Don't be like the rest of them, darling

    Vegangirl schreef:
    Ik heb net alles weer even doorgelezen, en ik denk dat ik niet de enige ben die graag wil beginnen aan deze RollenTopic. Dus... Wanneer beginnen we?


    Het maakt me zelf eerlijk gezecht niet veel uit aangezien een topic aanmaken zo klaar is, wanneer zouden jullie willen beginnen?


    Don't be like the rest of them, darling

    Celindeling zou inderdaad handig zijn. Begin lijkt me ook super!
    En aangezien er wel minstens een paar ( of allemaal ) vakantie hebben, kunnen we lekker schrijven :3
    Dus morgen, of overmorgen zou goed zijn in mijn geval :)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:21 ]


    I will keep watch.

    Kan ik nog meedoen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Kan ik nog meedoen?

    Natuurlijk, maar het liefst met een mannelijke gevangene als dat kan. :D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Natuurlijk, maar het liefst met een mannelijke gevangene als dat kan. :D


    Is een vrouwlijke bewaker ook goed?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    No offence, maar er zijn echt al super veel vrouwen..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Er zijn al vier vrouwelijke bewakers, die van Araes moet er nog bij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En een celindeling is wel zo handig, anders weet je ook niet met wie je je cel deelt. Ik wil die wel maken anders?

    En wat mij betreft beginnen we vanavond, of morgenavond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Souvenir schreef:
    (...)

    Is een vrouwlijke bewaker ook goed?

    Daar zijn er op dit moment inderdaad te veel van..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dubbel. --'

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:56 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''