• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin
    Noel Shelley – 5HELLEY


    Invullen voor Gevangene
    Naam:
    Leeftijd:
    Misdaad:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra(?):

    Invullen Bewaker
    Naam:
    Leeftijd:
    Reden waarom je hier werkt:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 14:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Khione schreef:
    Lief blijven voor elkaar D:


    This. Daarbij, waneer willen jullie beginnen? Ik weet namelijk niet of ik vanavond online kan komen aangezien ik eerst om half 7 naar Judo moet half 8 klaar ben, ongeveer 8 uur thuis en dan moet ik nog leren voor wiskunde :')


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    This. Daarbij, waneer willen jullie beginnen? Ik weet namelijk niet of ik vanavond online kan komen aangezien ik eerst om half 7 naar Judo moet half 8 klaar ben, ongeveer 8 uur thuis en dan moet ik nog leren voor wiskunde :')


    Ik stel voor; Begin in het weekend, zaterdag ofso.

    Tortura schreef:
    Invullen voor Gevangene
    Naam: Jade Aurora Lloyd
    Leeftijd: 20 jaar
    Misdaad: Aurora ziet er lieflijk uit, charmant, waardoor mensen erdoor gehypnotiseerd worden en niet verder denken dan hun neus lang is. Jade heeft meerdere mannen verleid, zelfs als ze dit niet wilden, waarna ze hun leven afgenomen heeft. Hierdoor kreeg ze op een gegeven moment de bijnaam ‘Succubus’. Vrouwen doet ze dit namelijk niet aan. Waarom ze het doet? Wie zal het weten, zelf zegt ze dat ze er een kick van krijgt en door dit alleen maar zal ze het verder doen. Dit komt, ook al drukt ze het weg, door haar moeilijke jeugd en haar moeder die elke dag dronken was en vervolgens 's nachts met mannen thuiskwam. Aurora ging het overnemen, omdat er verder niemand was (vader gestorven) die haar op het goede pad kon brengen. Ze had geen kans.
    Karakter: Jade is zeer gedreven in de dingen die zij doet, zo zal zij nooit stoppen totdat zij eindelijk heeft gekregen wat zij wil – goedschiks of kwaadschiks. Ze heeft een erg sterke wil en hoewel ze zich gemakkelijk kan concentreren op een missie welke ze wilt, wilt ze het altijd op een grondige manier tot een einde brengen. Naarmate het steeds langer gaat duren, raakt zij ook steeds meer haar concentratie en geduld kwijt, waardoor haar letterlijke duivelse karakter naar boven komt en zij iedereen wat aandoet die op haar pad komt.
    Op dit moment zal zij erg agressief uit de hoek komen en totaal niet meer de charmante, lieflijke vrouw zijn die je eerder had gezien. Door het verleidelijke masker die ze altijd op lijkt te hebben, raakt bijna elk persoon in haar web van bedrog, aangezien Jade hierdoor een zelfs ietwat zwakke indruk krijgt. Laat je dus niet in haar strik lopen, want achter dit masker schuilt een duivels monster, letterlijk.
    Er kunnen op sommige punten raadsels uit haar mond komen, welke je niet van haar verwacht. Maar wat verwacht je dan wel van haar? Aurora kan elk moment omslaan van karakter, waardoor ze erg onvoorspelbaar en zelfs een tikkeltje mysterieus is. Het heeft echt veel geduld en interesse van je nodig om haar karakter om te slaan en haar onzekere kant te zien, want die laat ze nooit merken, zelfs vrij weinig aan zichzelf.

    Uiterlijk: Het gestijlde, witblonde haar, wat spierwit lijkt in plaats van dat het überhaupt blond is, komt tot haar onderrug en danst gemakkelijk heen en weer als ze loopt. Het slanke, dunne zandloper figuur van Jade accentueert het enkel, waardoor je haar mooie vrouwelijke curven eenvoudig kan zien. Ze is erg gesteld op haar lange, scherpe nagels en hoewel de cipiers checken op scherpe voorwerpen, houdt ze altijd een nagelvijl in haar BH. Jade heeft een charmante, lieflijke uitstraling, waardoor mensen niet denken dat ze überhaupt mensen heeft vermoord. Ze is gewoonweg een killerlady en mannen zouden bij haar uit de buurt moeten blijven, als vrouw-zijnde ben je deels veilig. Felblauwe poelen heeft zij, waardoor het lijkt dat ze door je ziel heen kunt kijken.
    Extra: Eenmaal als zij een prooi heeft uitgekozen en iemand komt daar tussen op wat voor manier dan ook, kan ze erg jaloers worden en dus agressief.


    Done. Any good?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I like Jade! :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haha, thanks. :3 Denk je dat jouw personage en die van mij met elkaar kunnen opschieten? Die van jou heb ik namelijk nog niet gelezen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Haha, thanks. :3 Denk je dat jouw personage en die van mij met elkaar kunnen opschieten? Die van jou heb ik namelijk nog niet gelezen.

    Ze staat op pagina twee, zo uit mijn hoofd. Ik heb haar alleen nog niet helemaal af. :3
    Maar dat zal vast wel! c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik kom alvast melden dat ik van zondag tot en met vrijdag niet kan reageren omdat ik dan in Ibiza zit :3 tenminste, ik kan niet echt reageren, en als ik kan reageren is dat pas laat in de avond. ):


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Ik kom alvast melden dat ik van zondag tot en met vrijdag niet kan reageren omdat ik dan in Ibiza zit :3 tenminste, ik kan niet echt reageren, en als ik kan reageren is dat pas laat in de avond. ):


    Ibiza? Wow, Ik ben jaloers :c


    Don't be like the rest of them, darling

    JAIMY NEEM ME MEE. omg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik neem je meeeee, ik neem je mee op reis, ik neem je meeeee, naar Ibiza samen op reis! Ik lijk misschien..

    Nee okay, rot nummer. Ik stop met dat rotnnummer :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha XD Indeed, ik was het gister aan het zingen met twee van mijn vriendinnen terwijl we met zn 3en naast elkaar de trappen van school op probeerden te komen na een brand oefening XD


    Don't be like the rest of them, darling

    okeeee ik kom nu IK KOM NU UIK KOM NU OKE SORRY FORGIVE MEEE.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naam:
    Giulia Adelaide Rosella
    Leeftijd:
    Vierentwintig.
    Reden waarom je hier werkt:
    -
    Karakter:
    Giulia is geen goed voorbeeld van een perfecte dame. In eerste opzicht zou je kunnen denken dat het een lief verlegen en rustig meisje zal zijn maar dat is ze niet. Lief is ze zeker, verlegen totaal niet en rustig tot een bepaalde hoogte.
    Ze weet goed hoe ze een persoon om haar vingers kan winden, maar gebruikt het niet veel. Haar gedrag is brutaal, maar toch ook erg charmant. Iets wat veel mensen aantrekt rondom haar leeftijdsgenoten. Giuul denkt op een nuchtere dag goed na, maar kan zich ook wel mee laten slepen door de sfeer.
    Ze is een vrij mysterieus type en verteld dan ook niet veel over zichzelf. Ze heeft een vlotte babbel en praat veel maar zegt erg weinig. Dit doelt meer op het vertellen over haar emoties en gevoelens, die houdt zich het meest voor zich omdat het erg persoonlijk is. Als je goed naar haar antwoorden luistert zijn ze erg goed uitgewerkt en zegt ze veel wat je ook afleid van het eigenlijke onderwerp.
    Acacia houdt van uitdagingen en spelletjes. Ze is erg koppig en eigenwijs wat haar trots nog moeilijker maakt om mee om te gaan.
    Ze heeft er een hekel aan om zelf geholpen te worden of dat iemand haar helpt met iets dat ze ook zelf zou kunnen. Het is een echte vechter en doorzetter maar ook zo nieuwsgierig.
    Ze heeft een hekel aan lolbroeken die uiteindelijk totaal niet grappig zijn, aan mensen die een te groot zelf medelijden hebben en mensen zonder mening en die het vooral op andere laten afkomen staan ook niet erg goed op hun lijstje. Giulia houdt van mensen met pit, die een eigen mening hebben en het niet altijd op safe spelen. Ze heeft een goed gevoel voor humor en een persoon waarbij de nacht goed past, mysterieus, mooi en donker.
    Zorgzaam is ze zeker en kan altijd wel een helpend handje aanbieden. Al wilt ze zelf geen hulp betekent dat niet dat ze dat andere niet geeft, ze is erg zorgzaam en alleen dan heeft ze een echt groot verantwoordingsgevoel.
    Gevaar komt altijd op haar pad, al wilt ze het niet zal dat toch nog bij haar op bezoek komen. Haar moeder kon soms zo trots zijn op Giulia, maar was ook vaak genoeg teleurgesteld op haar soms roekeloze gedrag.
    Ze is een echt luisterend oor en kan erg begripvol zijn tegen de mensen die niet op het lijstje staan. Ze vindt een mening erg belangrijk en vindt ook dat je die moet kunnen uiten. Soms komt ze om die reden wat vel over. Ze kan best hard zijn en verteld ook altijd de waarheid, ze heeft een hekel aan mensen die liegen en vertrouwen staan erg in haar belang. Ze kan een beetje arrogant overkomen om haar waarheids kwestie, maar bedoelt het toch gewoon goed. Ze vindt dat als je bevriend met haar wilt zijn, je dat zal moeten accepteren.
    Uiterlijk:



    Donker haar, om precies te zijn pik zwart, lang en met grote slagen erin. Haar lichaam heeft een lichte tint, slank en getraind. Lange gespierde benen, brede heupen, volle billen en borsten en slanke armen. Ze is 1.66 m en haar gezicht is smal en gaaf. Haar ogen zijn amandelvormig en hebben de kleur van de nacht. Donkerblauw, bijna zwart. Ze heeft volle lippen en spierwitte tanden.
    Ze heeft een tatoegage in haar nek, deze plek heeft ze express gekozen omdat je deze alleen ziet wanneer ze haar haar opsteekt. Het is een halve maan met een phoenix.
    Qua kleding is Giulia vrij makkelijk, ze houdt van sneakers maar draagt ook graag hakken, dat komt door haar 1.66m. Ze heeft daarin tegen wel een hekel aan rokjes, het zal een jurk moeten zijn of een broek. Verder heeft ze een paar hele lichtbruine lokken. Die zijn niet heel groot en zie je dan ook niet altijd ,ze zijn rood/bruin.
    Extra:
    Ze heeft een nogal harde uitdrukking op haar gezicht en kan hierbij moeilijk te doorgronden zijn. Bij de gevangene is ze hierbij ook van staal en zal het moeilijk zijn voor iemand om haar werkelijke gedachte te kunnen doorzien.
    Ze heeft claustrofobie.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:40 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mijn cipier staat er nog steeds niet bij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade Zero Moon - BlackAlpha moet nog steeds weg gehaald worden uit de lijst.
    Diegene heeft zich afgemeld, wat op bladzijde zeven staat. Ze doet dus niet mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.