• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin
    Noel Shelley – 5HELLEY


    Invullen voor Gevangene
    Naam:
    Leeftijd:
    Misdaad:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra(?):

    Invullen Bewaker
    Naam:
    Leeftijd:
    Reden waarom je hier werkt:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 14:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb morgen geen school dus voor mij past het any time. (;


    kindness is never a burden.

    Vegangirl schreef:
    Ik heb er opzich nog wel zin in, maar school neemt veel tijd in beslag. Dat is gewoon de harde waarheid. Maarrrrr: Ik wil het graag doen, en zoals ik al zei: Ik zal proberen erbij te zijn.

    Dat probleem heb ik ook, maar ik ben zelf zo ongeveer elke dag wel online. c: Ik, en WillNotLearn vast ook, zullen proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden! c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het spijt me maar ik denk dus dat als deze rpg geopend wordt het snel dood gaat vallen :C jtbh.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mitshy schreef:
    (...)
    Dat probleem heb ik ook, maar ik ben zelf zo ongeveer elke dag wel online. c: Ik, en WillNotLearn vast ook, zullen proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden! c:


    Jup, als ik geen problemen krijg met mijn ouders of iets dergelijks ben ik elke dag wel online (als ik moet leven zonder Q ga ik namelijk dood.)
    Ik maak morgen de celindeling enzo oord aangezien dat lastig is om te doen op een iPad.


    Don't be like the rest of them, darling

    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin
    Noel Shelley – 5HELLEY

    Een vraag aan jullie:
    Denken jullie dat het zin heeft om het te starten en er genoeg mensen zijn om het toch nog een leuk rpg te maken, ik weet namelijk dat het laat geopend is/word en dat dat ook tegenwerkt in het 'zin hebben om'.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 14:56 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Chloë kan weggehaald worden uit de lijst, ik had Dakota in haar plaats gedaan.

    En ik heb op zich nog wel zin in deze RPG, ik weet alleen niet of ik er nog wel genoeg tijd voor heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb er nog steeds zin in, zoals ik al meerdere malen gezegd heb.


    kindness is never a burden.

    Mag ik nog meedoen?


    Bowties were never Cooler

    Ik heb er nog steeds veel zin in :)


    I will keep watch.

    Lieve schat, wanneer beginnen we nou haha? Ik snap dat nog steeds niet XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    XD Hangt er vanaf wanneer het jullie het best uitkomt. Van mijn part open ik hem nu maar ik denk niet dat ik heel lang meer online ben.


    Don't be like the rest of them, darling

    Now, please. Maintenant. Nu meteen. Jetzt. Nun. Anois. Ora. Nunc. Agora.


    kindness is never a burden.

    Topic 1


    Don't be like the rest of them, darling

    Nog jongens nodig?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 22:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Naam: Ezra Patrick Miller, bijnaam: Nothing
    Leeftijd: 19
    Misdaad: Hij heeft zijn moeder en de vader van zijn stiefzus ontvoert, gemartelt en vermoord. Toen hij uiteindelijk werd opgepakt had hij de vader van zijn vriendje op z´n kop in zijn kelder hangen, bewusteloos en onder de wonden en blauwe plekken, klaar voor het verlossende schot door zijn hoofd.
    Karakter: Over het algemeen is Ezra een malloot in hart en nieren. Hij houd gigantisch van zijn stiefzusje en zorgt er dus ook voor dat haar niks zal overkomen. Het is eigenlijk een grote lieve goedzak die gijntjes uithaalt en altijd in is voor de idiootste plannen... tot je aan zijn geliefden komt. Dan is het menes. Dan gaat er een knop om in dat rare hoofdje van hem en verandert hij in een medogeloze wreede wraakzuchtige maniak. Dit gebeurt vaak niet als je hem beledigt, omdat hij toch zichzelf al vaak op de hak neemt, maar als je hem echt kwetst kan je ook een niet prettig einde verwachten. Voor zijn vrienden is hij echt heel aardig, zorgzaam en nog vreemder dan voor buitenstaanders, maar als je daarmee leert omgaan, of gewoon lekker meedoet, wordt hij een van de beste vrienden die je ooit zal hebben. Het is geen jongen voor in de gevangenis. Dat is vrij zeker, maar eruit komen gaat ook niet gebeuren. Gelukkig heeft hij nog wel een aantal vrienden die hem standaard op zondagmiddag komen opzoeken.
    Uiterlijk:



    Hij is zo'n 1,90 en niet zo gespiert, maar toch staat hij echt wel zijn mannetje. Hij heeft 1 tatoo met een quote van zijn beste vriend op zijn borst staan: 'We Are Infinite' Wat hem doet denken aan de goede tijden met zijn stiefzus en beste vriend.
    Extra: Hij is gay en daar doet hij ook echt niet geheim over.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:03 ]


    Bowties were never Cooler