• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [moet eten 'x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Ik glimlach. 'Dat is het ook. ' zeg ik dan en trek hem een stuk mee om te gaan lopen. Mijn blik gaat over het korte strookje stranden de wind waait door mijn haar. Ik bibner even en sla even mijn ogen neer wn sluit ze. Ik open ze vervolgens en glimlach even gemeend.
    De spanning tussen ons wisselt de laatste tijd erg af. Het ene moment is allws goed terwijl het andere moment we elkaar konden uitroeien. Ik zuchtte en we liepen door.



    Zal ik zometeen gewoon een random Rosali post schrijven?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hyomin
    Ik grinnikte en knikte toen "Ja, daar heb je gelijk mee.." Zeg ik dan
    "Maar als ik ga ratelen dan moet je het zeggen hoor! Want dat doe ik snel en dat is echt irritant en.. Ik ratel" Zeg ik dan grinnikend, Ik zucht diep "Dat is nou echt mijn meest slechte kant weetje.. Zelfs mijn ouders begonnen het irritant te vinden" Ik giechel alweer,,

    [Ben ik weer :')
    Het eten was echt ranzig x'd]


    Little do you know

    Jake
    Ik zucht en kijk hem dan bemoedigend aan. 'Het komt vast wel goed... met jullie beiden bedoel ik dan. Zullen we iets eten?' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Ik heb frietjes gegeten (puh) |
    Frans.
    Frans keek geamuseerd naar Hyomin die zinnen na elkaar ratelde en hij grinnikte,"Nee, ga vooral door." zei hij en onderdrukte zijn lach. Ze gingeb een random gang in en kwamen even later voorbij de toiletten. "De toiletten, dus." zei hij. Alsof dat nog niet duidelijk was.


    kindness is never a burden.

    Vans.
    Vans tuitte haar lippen,"Hmm. You're turn." zei ze en dronk van haar Guinness. "Ik heb al genoeg vragen gesteld, ook al waren het er maar 5." Ze glimlachte en gooide haar haar over haar schouder.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik denk even na. Wat wil ik weten van haar. 'Hm hoe oud ben je?' vraag ik dan maar en pak dan toch een slok van mijn Omer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Iemand voor Leslie? :3]

    Michelle
    Ik grinnik. 'Ik mag het toch hopen van niet voor je, dat je er dood aan zou kunnen gaan.' En dan pak ik ook een handdoek en sla die om me heen. Vanonder mijn oksel en de handdoek komt tot net onder mijn heupen.
    :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik probeer niet naar haar benen te kijken maar mijn blik word er even naar toe getrokken en ik wend mijn blik dan beschaamt weer af. Ik weet even niet wat te doen en begin me dan af te drogen met een andere handdoek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans grinnikte. Origineel Samuel. Erg origineel. "Ik ben 18 en op 24 December word ik er 19." Ze glimlachte en bedacht zich toen dat dat maar enkele dagen na het Winterbal zou zijn. Een mooi cadeau zou natuurlijk de titel als 'koningin van het bal' zijn...


    kindness is never a burden.

    Hyomin
    Ik grinnikte "Wel, ze zijn gelukkig dichtbij mijn kamer" Zeg ik lachend,
    "Oke.. Weet jij misschien iets te doen? Zo rondlopen is ook niet echt Awesome enzo.." Ik ga met mijn hand door mijn haar,


    Little do you know

    Alexi
    'Mam?' vraagt een klein meisje en ik kijk haar aan. 'Waarom gaan we naar oma en opa?' vraagt ze me en ik slik. 'Om het bij te leggen, lieverd.' zeg ik en til het jongetje op. Axton tilt het meisje met op en loopt met tegenzin mee naar mijn auto. Hij wil niet naar mijn ouders, maar we moeten wel, ze hebben het recht hun kleinkinderen te kennen. Ik zit bij de kinderen achterin en speel met hem "Ik zie ik zie wat jij niet ziet" We komen aan en bellen aan. Ik word binnengetrokken samen met de kinderen en ze duwen ons in een kamer en Axton in een andere. Ik kijk verwart naar wie dat gedaan heeft en zie mijn ouders staan met nog wat andere mensen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [NevernooitnietVans :Y)]

    Michelle
    Ik zie zijn blij afglijden en ik grinnik. Hij pakt een andere handdoek om zichzelf af te drogen maar ik gebruik gewoon de handdoek die om mijn middel was. En ja, daardoor sta ik nu weer naakt. Misschien dat ik Drew zo wel nog meer in verlegenheid breng. Ik ben wel expres met mijn rug naar hem toe gaan staan. Ach ja, dan heeft hij alsnog uitzicht op mijn billen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    Ik knik. 2 jaar jonger dan mij dus. Best raar om aan iemand die een vriendin van je zou kunnen zijn, les te geven. 'Broertjes of zusjes?' vraag ik haar dan en drink weer wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew
    Ik kijk naar haar kont en het uitzicht bevalt me wel. Ik zucht en ga achter haar staan. 'Weet je dat je echt onweerstaanbaar bent?' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'