• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle
    Ik kijk hem aan. 'hmm,' zeg ik dan. 'Laat ik je dan maar helpen beheersen.' En ik sla mijn handdoek om mijn middel. 'Waarom beheers je je eigenlijk?' Vraag ik dan met een lichte grijns.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Wow." mompelde ik, terwijl we de eetzaal binnen liepen.
    "Heftig." ik kon niet eens enthousiast zijn over dat van die kruiden. Normaal zou ik daar opgesprongen zijn. Ah, dat kon later nog.
    "Maar gaat het dan nu met je?" vroeg ik even, terwijl ik een appel en een flesje water uit het buffet nam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Samuel
    Ik twijfel even maar pak dan de sigaret aan. Ik pak mijn aansteker en houd de vlam ervoor. Ik inhaleer even en denk dan na. 'Verrekt vragen stellen is moeilijk.' zucht ik. 'Lievelingskleur? Ik denk zwart bij jouw.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans grinnikte en stopte het pakje terug weg. "Thought wrong." zei ze grinnikend. "Mijn lievelingskleur is bordeaux. Maar mijn tweede lievelingskleur is zwart." Ze glimlachte en blies de rook van haar sigaret uit.


    kindness is never a burden.

    Drew
    'Omdat ik een beleefde jongen ben die geen meisjes bespringt.' grinnik ik 'en ik wil geen seksverslaafde worden dat ook.' Ik lach en loop mijn kamer in voor een boxer te pakken.

    Jake
    Ik zucht 'Ik probeer er niet te veel aan te denken en wil Leslie alle tijd en ruimte geven die ze nodig heeft maar ik ben alleen maar bang voor haar tweelingszus. In uiterlijk lijken ze super hard op elkaar alleen hun stem is een tikje anders en hun doen en laten helemaal.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hyomin
    Ik grinnikte en pakte Frans bij de hand en trok hem mee naar het raam. Ik sjorde eraan en kreunde zeurend "Hij wil niet open.." Zeg ik geïrriteerd
    "Maar deze meid laat zich niet kisten door een mislukt raam!" Ik probeerde het raam nog een keer open te krijgen "Meh, het wil niet.. Maar ik wil niet saai zijn" Zeg ik grinnikend,


    Little do you know

    Samuel
    'Lievelingsvak of geen vak?' grinnik ik en drink nog wat door mijn andere hand te gebruiken. Dan trek ik nog even aan mijn sigaret.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik wachtte tot hij zijn eten had genomen voor ik naar een tafel liep en keek hem ondertussen vragend aan.
    "Zou die dan iets doen?" vroeg ik niet-begrijpend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Frans.
    Frans keek met grote ogen naar Hyomin die aan het raam sjorde. "Ben je gek geworden of zo?" vroeg Frans en keek naar buiten. "Het is bijna meer dan 10 meter hoog!" Hij trok Hyomin bij het raam vandaag. "Je ben niet saai, Hyo" zei hij en schudde zijn hoofd,"Je bent veel erger dan dan. Gek!"


    kindness is never a burden.

    Vans.
    "Geen vak," zei Vans met een grijns. "Ik spijbel graag?" ze dronk het laatste beetje van haar Guinness uit en nam nog een trek van haar sigaret.


    kindness is never a burden.

    Jake
    'Ze haat Leslie, Axton, dat betekend niets goed zeker als je het feit erbij neemt dat Leslie nooit wist dat Luna nog leefde en demon was net als ik en ik haar gezoend heb omdat ik dacht dat het Les was. Verwarrend...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Nu voel ik me niet meer gewaardeerd.' grinnik ik en leun wat achteruit. Ik laat mijn ogen glijden over de mensen die passeren. 'Op wat voor jongens val je?' vraag ik dan grijnzend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle
    Ik lach hartelijk. 'Dus als we nu nog een keer seks zouden hebben zou je verslaafd zijn?' Vraag ik hem. En ik kijk hem met een lach en een opgetrokken wenkbrauw aan. En als hij in de kamer is zorg ik ervoor dat er niet ondergoed voor me verschijnt en trek die aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Nee ik zou verslaafd zijn als ik het meerdere malen doe en ik hou niet zo van bekend staan voor player.' grinnik ik en ga even door mijn haren. Ik ga gewoon in mijn boxer op mijn bed zitten en denk na. 'Nog een film?' vraag ik lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Wow." mompelde ik en ging aan een tafeltje zitten. Ik zette het flesje water voor me en begon traag aan de appel te knagen.
    "Als je goed oplet moet je wel iets opvallen waardoor je weet of het Leslie is of niet. Het zijn de kleine details. De manier van reageren op dingen en zo. Op namen bijvoorbeeld." probeerde ik hem te helpen.


    “To live will be an awfully big adventure.”