• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ben terug... Oke nu is het weer Lize btw]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew
    Ik voeg er nog een vinger aan toe en beweeg nu met 2 vingers en stimuleer met mijn duim haar clitje. Ik kus haar weer iets hongerig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonas |Alexi's vader|
    Ik kijk naar mijn vrouw die hem even verbaast aan staart en kijk hem dan woedend aan. 'Alexi verdient niet eens een toekomst, ze is een schande en een heel naar ongeluk. We hebben haar nooit gewild en als Jessica me niet tegen had gehouden had ik haar "per ongeluk" van de trap geduwt. Nu meneertje heb je je redens dus BUITEN!' roep ik en wijs hem de deur. 'Je krijgt haar nooit meer te zien.' Ik sluit haar wel ergens op en zie nog wel wat ik met haar aanmoet.

    Alexi
    Maddie zucht en pakt de gitaar op. Die staat er al jaren, het is de hare maar aangezien ze bijna hier woont door het logeren heeft ze hem hier gelaten. Ze begint wat akkoorden te spelen en spoort me aan om te zingen. Ik slik en wrijf mijn wangen droog al heeft het geen nut. Zachtjes zing ik Papa don't preach van Madonna.

    [Meet the worst parents ever xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Boem beroem boem boem beroem boem bay, ik ben lizu-u-uh. Boem beroem boem boem beroem boem boem. Héhé (duivel)


    [serieus Lene?
    Tip aan de mensen met broers of zussen :
    GEEF HEN NOOIT JE INLOGNAAM EN PASWOORD]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ok, ik wou dit op de vriendelijke manier, doen maar u hebt een fout begaan. Een hele grote fout door mij kwaad te maken." zei ik woedend, mijn vuisten trilden opnieuw.
    "U bent het die geen toekomst verdient en nooit geleefd had mogen hebben. Net als uw vrouw! Jullie zijn de slechtste mensen die ik ooit heb gezien en dat wil wat zeggen, ik heb al veel gezien! Alexi komt hier nooit meer! Zeker niet als jullie niet veranderen! En ik haal haar en en haar vriendin hier verdomme nu weg, begrepen?!" Ik begon al naar de deur te lopen waar Alexi achter opgesloten zat.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jonas
    Ik grijp zijn arm vast en haal uit met mijn vuist die recht in zijn gezicht terecht komt. 'Alexi gaat nergens heen. Die slet gaat boeten voor haar daden.' sis ik hem toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dat had je nu niet moeten doen." zei ik op een werkelijk enge toon. Mijn ogen werden donker door de moeite die ik moest doen om mijn krachten niet los te laten.
    Ik greep hem vast en hij vloog met een harde bonk tegen de muur. Ik pinde hem tegen de muur en keek hem met een ijzige blik aan. De kamertemperatuur was in snel tempo gestegen, waardoor het nu bijna ondraaglijk warm was.
    Ik proefde bloed, maar het kon me niet schelen. Ik haalde uit met mijn vuist. 2 keer, 3 keer,...
    Toen besefte ik weer dat het Alexi haar vader was, dat ze hem niet kwijt zou willen. Ik liet hem los en hij zakte op de grond.
    "Je hebt geluk dat je haar vader bent, al verdien je die titel niet. Haar papa zal je in ieder geval nooit worden, niet met die houding." ik schopte hem nog eens in zijn maag, niet echt hard, maar wel raak.
    Ik draaide me van hem weg en toen de deur vast bleek te zitten, liet ik het slot maar smelten. Toen sloeg ik eens hard en de deur vloog open.
    Ik was nog steeds woedend wat duidelijk aan me te zien was.
    "Kom, met deze mensen valt niet te praten."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk op als ik Axton's stem hoor en vlieg hem huilend om de hals.
    Maddie kijkt me bezorgt aan en pakt een tas. Ze begint alles, echt alles!, in een koffer te doen en pakt de koffer en haar gitaar. Ze kijkt me twijfelend aan. 'Wil je de koffer meenemen of moet hij bij mij thuis staan, je bent altijd welkom Lexi, dat weet je.' 'Ik doe hem wel mee.' zeg ik met verstikte stem. Ze zucht zachtjes. Ze is zelf geschrokken, ze heeft nooit mijn ouders gesproken bedenk ik me plots.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Het is obvious wie wie is aangezien Leensel zich zelf verraad door haar taal gebruik en haar lettertype :P]

    Michelle Fox
    Hij kust me ietwat hongerig en die van mij ook. Ik kreun tegen zijn lippen aan en wil meer. Meer. En ik lik langs zijn onderlip. En mijn hand die bij zijn lies ligt verleg ik naar zijn kruis en streel erover.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik kreun en trek haar nog dichter, nog dichter kan niet meer. Ik pers er nu een 3de vinger bij en laat mijn mond afzakken naar har hals terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Het is obvious wie wie is aangezien Leensel zich zelf verraad door haar taal gebruik en haar lettertype :P]


    This ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    Ik nam de koffer zwijgend over en met Alexi haar hand geruststellend in de mijne liep ik naar de deur. Ik keek even achter om om te zien of Maddie ons volgt en wanneer dat het geval bleek te zijn, wierp ik geen blik meer naar achter.
    Ik keek niet naar haar vader die nog steeds op de grond lag, terwijl we erlangs liepen en versnelde in plaats daarvan onze pas.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk geschrokken naar mijn vader maar mijn moeder kijkt me aan. Woedend, hatend. 'Ga weg en kom nooit meer terug, jij bent onze dochter niet meer.' spuwt ze naar me en met tranen in mijn ogen loop ik met Axton en Maddie de kamer uit. Maddie kijkt nog even mijn moeder aan, ze zegt wat scheldwoorden zoals bitch en loopt ons snel achterna. Wat nu? Denk ik


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nou dat is dan goed, want u bent het niet waard haar moeder te zijn." antwoordde ik gewoon. Ik sloeg mijn arm beschermd om Alexi heen en leidde haar naar de wagen.
    Ik hielp Alexi instappen en stak de koffer toen in de achterbak.
    "Stap even in, we zien straks wel waar jij naartoe gaat." zei ik tegen Maddie en hield de deur voor haar open.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Maddie stapt direct in en kijk me dan bezorgt aan.
    'Alles ok?' vraagt ze vanop de achterbank. Ik slik en kijk weg. 'Niet helemaal.' zeg ik dan en probeer mijn stem nonchalant te laten klinken wat niet lukt. Ze doet haar mond open om iets te zeggen maar sluit die dan weer. Ze weet blijkbaar niet wat. Ja alles komt goed of ze draaien wel weer bij helpt niet in deze situatie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'