• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Misschien moet je wat proberen slapen. Als je uitgerust bent, lijkt de wereld net iets zonniger, geloof me." zei ik zacht, terwijl ik haar in de auto zette, waar we nu waren aangekomen.
    Ik glimlachte even snel naar Maddie en stapte toen in.
    "Waar moet je heen, Maddie?" vroeg ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Ik kreun als hij in me komt. En ik bijt sexy op mijn lip. En ik kreun iets harder als hij en mijn borsten kneed en ook nog op mijn oor bijt. 'Drew,' kreun ik zacht en ietwat hees. Dit is echt goed. 'meer.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Willen jullie me naar huis brengen?' vraagt ze. Ik pak de gps en tik haar adres in en leun dan weer naar achteren. Ik sluit mijn ogen en bijt op mijn lip. Het is net alsof ik de ganse tijd op een dunne draad loop, één misse gedachte of beweging en ik stort in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew
    Ik leg haar benen om mijn middel en begin sneller en dieper te stoten, ik druk ruw mijn lippen terug op de hare en blijf haar borst kneden met mijn ene hand en verwen haar clitje met mijn andere.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ze zegt dat ze het mooi gezegd vindt. We stappen de auto uit, we zijn maar met zijn tweeën. Voor de rest is het hier uitgestorven. Rachelle vernietigd haar simkaart en ik kijk ernaar. Ik zie hoe ze haar gezicht afveegt en dan zegt dat ze klaar is. Ik kijk haar aan. 'Oke,' antwoord ik zacht. En dan trek ik haar in mijn armen en geef haar een soort knuffel. Houd haar vast. Dit moet moeilijk voor haar zijn. Mijn familie is er nog niet achtergekomen, en ik weet ook niet of dat gebeurd. Maar als ik eerlijk ben hoop ik dat niet. Ik voel niets voor Rachelle, behalve nu dan medelijden. Maar ik bedoel natuurlijk liefde. Dat voel ik niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik volgde de gps in stilte. Ik vond het verschrikkelijk dat mijn stuur zo toegetakeld was, maar het ergste vond ik dat Alexi zoveel pijn had.
    Ik zou mijn hele wagen zo in de prak rijden als Alexi daarmee geen verdriet meer had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Drew is ruw en daar houd ik van. Misschien nog een keer voor herhaling vatbaar. Ik kreun gesmoord en ik voel al een ietwat weeïg gevoel in mijn onderbuik. Maar ik kom nog niet klaar. Dat gebeurt pas als hij nog sneller gaat en dieper denk ik. Ik beweeg zelf ook mee zodat hij dieper komt. En mijn nagels zet ik in zijn rug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jaimes chek Mitshy's signature and mine :3 Maybe you will be so kind to change yours in to 'Ellie's and Mitshy's little secret'}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik kijk naar buiten en zwijg gedurende de rit. Ik antwoord alleen maar als Maddie even een vraag stelt. Ze zucht even 'Lexi, wat ga je doen in de vakanties?' Ik haal mijn schouders op. Geen idee. 'Op school blijven zeker, ik wil oma niet tot last zijn, ze gaan normaal weg naar Florida in de kerstvakantie.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew
    Ik ga nog sneller en dieper en voel de spanning in me opbouwen. Ik beheers me en zorg dat ik nog niet kom. Ik wil dat zij eerst klaarkomt. Ik blijf stoten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik heb nog nooit mijn signature verandert... DUS NU OOK NIET ;D


    RAAWWRRR]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {COME ON JAIMES! BE SWEET! JUST CHANGE IT}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ben Proud (':
    See mijn Tekening<3
    Haar wenkbrauw lijkt misvormd omdat ze een clipje in haar haar heeft x'D
    Ik ben echt trots op haar oog x'D
    Die vind ik echt goed gelukt :')]


    Little do you know

    Axton
    "In de vakanties gaan we op reis. Naar een mooi eiland." kwam ik zacht tussenbeide. "En natuurlijk maken we ook wel tijd voor vrienden. Zeker voor de vrienden die we niet kunnen zien tijdens het schooljaar."
    Glimlachte ik vriendelijk naar Maddie. Toen gaf de gps aan dat we aangekomen waren en zette ik de wagen aan de kant.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Die jongen heeft een energie en zorgt er voor dat ik bijna constant kreun. En na een tijdje voel ik een bekend gevoel en ik kom dan met een luide kreun klaar en hijg dan licht na terwijl hij zowat al het werk heeft gedaan. Hij is gewoon adembenemend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.