• Dat is mijn hand op die foto (krul)
    Goed verhaal, I know.

    Maar om dit topic nuttig te houden, wie heeft er nog meer ervaring met spinnen? (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ok, nu haat ik je echt(cat)...
    Ik hààt spinnen, ben er doodsbang van.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben echt als de dood voor spinnen. Er zat er gisterenavond eentje op mijn bed... Heb mijn moeder wakker gemaakt omdat ik echt helemaal aan het doordraaien was, en ze heeft hem weggehaald. Heb die nacht nauwelijks geslapen. :W


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gadverdamme, je hebt me nu echt de kriebels bezorgd D: xd


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind spinnen eng, maar toch vind ik dat ik één keer in mijn leven zo'n grote spin vast gehouden moet hebben als jij op die foto doet ;)
    Zolang hij maar niets doet en niet giftig is!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bronx schreef:
    Ik ben doodsbang van spinnen, zéker van die op je hand :W


    (Be)lieve in (you)rself

    Ieeek!

    Ik heb nu echt de kriebels, dankjewel! En laatst liep er echt een mega spin mijn kamer binnen. Natuurlijk niet zo groot als op dat plaatje, maar wel groot voor een spin! Ik heb nog nooit zo'n grote gezien. Dus die liep doodleuk mijn kamer binnen. Ik begon te gillen en niemand hoorde me. :') En ik heb er nu nog een trauma van.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Bronx schreef:
    Ik ben doodsbang van spinnen, zéker van die op je hand :W


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    That is one of my childhood dreams *.*
    Heb zat ervaringen met spinnen - Philippines ya know, daar leven best grote beesten - maar niet zo'n grote vogelspin, helaas.
    Ook wel met slangen, dat zijn vanaf jongs af aan eigenlijk al een soort van lievelingsdieren geweest. Heb er ook een aantal keren wel eentje vast gehad.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 22:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    That is one of my childhood dreams *.*
    Heb zat ervaringen met spinnen - Philippines ya know, daar leven best grote beesten - maar niet zo'n grote vogelspin, helaas.
    Ook wel met slangen, dat zijn vanaf jongs af aan eigenlijk al een soort van lievelingsdieren geweest. Heb er ook een aantal keren wel eentje vast gehad.

    Aah gaaf!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Waaah, nee nee nee. Ik schrok me helemaal kapot toen ik die foto zag. Serieus, mijn hart zat in mijn keel. D:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind dat hij er best aaibaar uitziet, heel pluizig (flower)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik vind dat hij er best aaibaar uitziet, heel pluizig (flower)


    Eigenlijk wel ja(:


    Food.

    ''tje'' (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gancanagh schreef:
    Ik vind dat hij er best aaibaar uitziet, heel pluizig (flower)

    Ja he, ik vond het ook heel meevallen, hij is enorm zacht! (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sverige schreef:
    ''tje'' (cat)

    Ja, dit is nog een kleintje


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind