• Als iemand een filmpje plaatst op het forum dan zie ik alleen een heel groot leeg vak onder de tekst.
    Ik heb al geprobeerd om de site even te laten laden, maar dat helpt niet bepaald.

    Iemand anders hier ook last van?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja, maar alleen op de ipad.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat kun je, volgens mij, veranderen onder Mijn Instellingen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 18:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zorg ervoor dat dit: "Toon plaatjes en youtube filmpjes" aangevinkt staat onder Overige Instellingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Zorg ervoor dat dit: "Toon plaatjes en youtube filmpjes" aangevinkt staat onder Overige Instellingen.

    Hij staat al zo ingesteld, en voor de zekerheid heb ik nog een keer op 'Opslaan' gedrukt, maar ik zie ze nog steeds niet.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 17:01 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    (...)
    Hij staat al zo ingesteld, en voor de zekerheid heb ik nog een keer op 'Opslaan' gedrukt, maar ik zie ze nog steeds niet.

    Hmmm, heb je de nieuwste versie van Flash? Moet je wel eventjes de vink bij "McAfee Security Scan Plus" uitzetten, anders krijg je een onnodig programma.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hmmm, heb je de nieuwste versie van Flash? Moet je wel eventjes de vink bij "McAfee Security Scan Plus" uitzetten, anders krijg je een onnodig programma.

    Yep, er staat dat die in mijn browser zit en dat hij automatisch bijgewerkt wordt zodra het mogelijk is. Waarschijnlijk ligt het aan mijn laptop of zo.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    (...)
    Yep, er staat dat die in mijn browser zit en dat hij automatisch bijgewerkt wordt zodra het mogelijk is. Waarschijnlijk ligt het aan mijn laptop of zo.

    Opnieuw installeren kan nooit kwaad :Y) Maar dan is het inderdaad erg raar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hier kan trouwens een slotje op, op de één of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen dat ik ze weer zie. :')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    -> Slotje dan ;)


    I am an idiot, I move.