• Dat is mijn hand op die foto (krul)
    Goed verhaal, I know.

    Maar om dit topic nuttig te houden, wie heeft er nog meer ervaring met spinnen? (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb er ook een keer een op mijn hand gehad. Echt awesome(krul)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Neh.. Voor een kleine pak ik al een slipper van een van mijn ouders en sla/stamp die dan dood :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Neh.. Voor een kleine pak ik al een slipper van een van mijn ouders en sla/stamp die dan dood :Y)

    Haha, maar ik ook hoor (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb ook al wel eens zo'n grote spin op mijn hand gehad met school, en ik vond dat toen echt super. Terwijl ik eigenlijk als de dood ben voor spinnen, vind ik zo'n soort spinnen nog wel leuk. Zolang ze maar niet door mijn huis paraderen.

    Grimm schreef:
    Ik heb ook al wel eens zo'n grote spin op mijn hand gehad met school, en ik vond dat toen echt super. Terwijl ik eigenlijk als de dood ben voor spinnen, vind ik zo'n soort spinnen nog wel leuk. Zolang ze maar niet door mijn huis paraderen.

    Haha! Ik heb precies hetzelfde hoor (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ieellwww eng...

    Ik haattt spinnen ze zijn vies en harig en eng... Kortom ik ben als de dood voor spinnen.. Bij mij gaan ze echt dood!!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    *pakt mitrailleur*
    Kill it before it lays eggs! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cute spider ^-^

    Ik ben alleen bang voor slakken...:(


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik was doodsbenauwd van die beesten. Totdat ik in de oude boerderij de stallen moest spinragen.
    Nu worden de grotere spinnen gepromoveerd tot 'platkopspin', en de kleintjes verhuizen naar buiten. :)
    Dankuu, boerderij!


    You oughta know

    Zo een zat in een tent van een vriendin van mij :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."