• Jup, dump hier je Onbekende Personen stories maar c:
    Van alles en nog wat. Als het maar een Onbekende Personen story is. (:
    Ik dump dan gelijk de mijne ook maar. :p



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why won't you believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen
    • Klik op het plaatje voor de link naar het verhaal

    Wil je een beschrijving? Klik dan hier en scroll naar beneden tot je de titel van dit verhaal ziet.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Yay! n___n



    I have learned that some of the nicest people you’ll ever meet are those who have suffered a traumatic event or loss. I admire them for their strength, but most especially for their life gratitude - a gift often taken for granted by the average person in society.

    - Onbekende personen
    - Drama
    - Geschreven door MustBeLove & Acrimony


    Enjoy!


    life is awesome


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door BLOF
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet
    x Link in plaatje


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    The Midnight Game.




    "The Midnight Game is an old pagan ritual used mainly as punishment for those who have broken the laws of a pagan religion.

    While it is mainly used as a scare tactic to not disobey the gods, there is still a very real chance of death to those who play the Midnight Game. There's an even higher chance of permanent mental scarring. It is highly recommended that you DO NOT play the Midnight Game."

    Four teenagers, two boys and two girls, ignore the warnings and decide to play the game.
    Will they survive?

    ° Horror, onbekende personen.
    ° Volledig Nederlands geschreven
    ° Ik waarschuw niet.



    - Korte verhalen over onbekende personen
    - Nederlands geschreven
    - AL

    Plaatje is aanklikbaar


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk




    Get the hell out of my mind || Zayn J. Malik

    She has a smile on her face
    but from the inside she's crying
    she acts like everything is fine
    but she's just really good at lying.

    Begint bij 15 abo's. abonneer nu.
    http://www.quizlet.nl/stories/98011/get-the-hell-out-of-my-mind--zayn-j-malik/




    Als Audreys vriend David het uitmaakt na een relatie van bijna vier jaar, begrijpt ze er niets van. De twee leken een perfect stel, en ze hadden zelfs al plannen gemaakt om samen te gaan wonen.
    Audrey is ontroostbaar, totdat haar vriendin Emma haar opdraagt een brief aan hem te schrijven, zonder deze te versturen. Ze besluit dit te doen, maar ze houdt niet op na één brief. Elke dag stuurt ze David een brief. In die brieven staan al haar gevoelens en herinneringen, maar ook hoe ze haar leven weer leuk maakt en een nieuwe liefde op haar pad komt.

    Klik op de foto voor de story


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Ik heb alleen maar OP-stories op mijn profiel (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Diefje met verlos


    http://www.quizlet.nl/stories/98850/diefje-met-verlos/


    Het altijd rustige dorpje Hovenberg wordt de laatste tijd geteisterd door een serie inbraken. Van de daders ontbreekt steeds ieder spoor en de bewoners beginnen bang te worden. De politie wordt langzamerhand ook radeloos en begint onverhoopt mensen aan te houden.
    Ook op de middelbare school 't Hoof wordt er flink geroddeld en gespeculeerd over de mogelijke daders. Alleen Mo en Kylie lijkt het niet te deren. Zij blijven opvallend kalm onder de situatie, al stapelen hun problemen zich naderhand meer en meer op, en lijkt er geen uitweg meer mogelijk.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?


    Strandgeheimen

    De veertienjarige Jet wordt uitgenodigd om een week bij haar rijke tante te logeren. Haar tante woont aan de kust, op een rustige plek met veel kleine, rotsachtige strandjes. Maar ze verteld dat er iets gaande op deze plek. Er spoelen aan de kust de laatste weken steeds vaker dode mensen, en al deze mensen hebben zelfmoord gepleegd. Dat jaagt Jet angst aan, maar ze denkt er niet meer over na. Het gaat goed tot ze een heel klein strandje ontdekt met een bewoonde grot. Ze raakt in contact met degene die daar woont, en ze probeert haar te helpen. Maar is de grotbewoonster wel te vertrouwen?


    ~ Onbekende personen.
    ~ Gebaseerd op een droom die ik had.
    ~ Er komen af en toe stukjes uit haar dagboek in voor.
    ~ Waarschuwingen: mentaal geweld, pogingen tot (zelf)moord, misleidende karakters.
    ~ Volledig Nederland geschreven en gesproken.
    ~ 400 tot 600 woorden per hoofdstuk.


    Do you ever feel like breaking down
    do you ever feel out of place
    Like some how you just don't belong
    and no one understands you
    do you ever wanna run away
    do you lock yourself in your room
    with the radio on turned up so loud
    that no one hears you screaming
    no you don't know what it's like
    when nothing feels allright
    you don't know what it's like
    to be like me



    » Nederlands geschreven
    » Onbekende personen
    » Gestart 6 Oktober
    » Neem een abo, want ik meld niet
    » Kritiek mag altijd, het liefst via pb



    Link: klik hier


    26 - 02 - '16

    Samen met Unusual stel ik u voor:




    Lovely -
    Douglas (Beter bekend als Doug) en Lily (ook wel Lils genoemd) hebben een groot geheim. Naast dat ze broer en zus zijn, hebben ze ook nog gevoelens die niet gepast zijn. Het gaat dieper en verder dan doodgewone broer en zus liefde. Zouden ze hun eigen angst overwinnen en het elkaar durven vertellen?


    (Het vervolg staat ook al online)


    Live life limitless.

    http://www.quizlet.nl/stories/98011/get-the-hell-out-of-my-mind--zayn-j-malik/

    Chanel Roe | Zayn Malik

    Do you know that moment
    where you want to put in the last piece of a puzzle
    and a little deformed corner ruins everything?
    You probably don't, puzzles are made to fit perfectly
    and so are we, unfortunately she doesn't feel the same way.
    ..or does she?


    "what if two lost souls get locked in one room together?"

    "i want to keep contact, but if i tell my story, i'll probably break and commit, and i'll never let such a beautiful guy get his life ruined" - Chanel




    She has a smile on her face
    but from the inside she's crying
    she acts like everything is fine
    but she's just really good at lying.

    Chanel ontmoet een groep jongens op de kermis. Allees gaat goed en het is heel gezellig. Een van de jongens stelt voor om naar het spookhuis te gaan. Iedereen is heel enthousiast en stemt in. Je hoeft niet in een karretje, je kunt gewoon vrij rondlopen, tenminste, dat denkt iedereen. Het spookhuis hoort niet bij de kermis, maar is een oude mansion die er al jaren staat. Chanel raakt samen met een jongen de groep kwijt. De rest van de groep wordt gevonden en het spookhuis wordt afgesloten om te voorkomen dat er meerdere mensen verdwaald raken. Komen ze er ooit nog uit?

    Check my profile > Flight 701


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.




    Your soul is more.
    Explained in this lore.
    Open the door.
    And you will find the core.


    Dit is een fantasie verhaal met in de hoofdrol een meisje Olinia. Ze ontdekt dat er meer is tussen hemel en aarde. Zal het haar lukken om deze wereld te snappen?
    - Onbekende personen
    - Fantasie
    - Avontuur
    - Must Read! :p

    Nomina Animorum

    Notes:
    Kudo's zijn welkom
    Neem een abo, ik waarschuw niet.


    I follow only one rule |