• If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison





    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.



    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 7000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.



    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    - Amused
    - Ephesus (Last first kiss - One direction + Mirror on the wall - Harry Styles)
    - Junns (I can almost touch you, almost
    - Memoria
    - Emrys (Long road home)
    - Interceptor
    - Oczy
    - Scientia
    - Petrificus
    - Reid
    - Journalist
    - Koraki (Incendi)
    - Mohawk
    - Gilmore (The tearing)
    - Silverlance
    - Penelopy
    - Lilium
    - Aotearoa (The quest of the human animal)
    - Merrow
    - Souvenir (Als de trein vertrekt)
    - Theep
    - Billielogie (Sometimes enough energy - Twilight story)
    - TeamDerek
    - Wiarda
    - Kaller (Doomed)
    - WillNotLearn
    - Alduin (Little white lie - Paul Lahote + Short stories)
    - Audacity
    - Ahri
    - Utlapa (Stories from a criminal mind)
    - Daemon (The other side)
    - PeaceKeeper (Tomorrow dies today)
    - PercyWood (Wolf moon - Aaron Hotchner)
    - Insurgent
    - Nurgle
    - Nadal
    - Camel
    - Amity (Stand Alone's en meer)
    - Aurorae
    - Katl1


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!


    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 14000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de maand krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.


    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven!



    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 19:21 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil ook mee doen, maar ik ga vandaag beginnen aan een verhaal wat ik eerst helemaal af wil hebben voordat ik het op Q zet. Mag dat ook of moet het perse op Q staan?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Als de trein vertrekt.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 8:37 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Echt een super leuk idee! Ik ben aan het twijfelen of ik mee zal doen. Ik heb namelijk maar ooit één verhaal afgewerkt. Maar ik heb nog een Word-bestand op de pc staan met een verhaal, mag ik dan gewoon verder werken, maar dan hier op Q? Of moet het echt een nieuw verhaal zijn?


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Amity schreef:
    ik wil wel meedoen, maar ik zit met een klein vraagje. Moet je het verhaal ook op Q zetten?


    Hier word een heel interesante vraag gesteld.
    Ik heb namenlijk ook een verhaal die niet op Q is, maar de ondersteunig om door te gaan die Q me bied kan ik goed gebruiken. Mag het ook gewoon zo?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Fijn dat ik ook al op de lijst sta^^
    Ik ga mijn best doen, maar kan niets beloven. Ik ga waarschijnlijk vooral andere mensen steunen.

    TeamDerek schreef:
    Ik wil ook mee doen, maar ik ga vandaag beginnen aan een verhaal wat ik eerst helemaal af wil hebben voordat ik het op Q zet. Mag dat ook of moet het perse op Q staan?

    Neen, je verhaal moet niet op Q staan.

    Buckland schreef:
    Echt een super leuk idee! Ik ben aan het twijfelen of ik mee zal doen. Ik heb namelijk maar ooit één verhaal afgewerkt. Maar ik heb nog een Word-bestand op de pc staan met een verhaal, mag ik dan gewoon verder werken, maar dan hier op Q? Of moet het echt een nieuw verhaal zijn?

    Ja, je mag verder werken. Neen, het moet geen nieuw verhaal zijn en het moet niet op Q staan.

    Penelopy schreef:
    Hier word een heel interesante vraag gesteld.
    Ik heb namenlijk ook een verhaal die niet op Q is, maar de ondersteunig om door te gaan die Q me bied kan ik goed gebruiken. Mag het ook gewoon zo?

    Ja, je mag een verhaal buiten Q nemen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Al 242 woorden... (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga nu beginnen c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben even gestopt voor een tekening :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I'm gonna start now! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    125 woorden. ^^


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    371 :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Arg, ik kom er net achter dat mijn Oxfordreis van school tijdens NaNo is -.-...
    Dan maar een schriftje mee...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik ben nu bezig met het bedenken van een story. Ik heb nu al een soort van general idea en general character. Klinkt dit interessant?

    This is an epic about man versus his inner demons. It takes place in a high school in Montreal. The internet plays a major part in the story. The story begins with a confession.
    Het is vast wel een standaard story over onzekere, angstige tieners, maar ik vind het interessant om over te schrijven en ik wil eens wat anders dan romance.

    Dit is mijn character (nog zonder naam)
    This shy and silent guy has hooded eyes the color of blueberries. His fine, straight, brown hair is always messy and he never uses hairgel. He is tall and has a graceful build. His skin is light-colored. He has a high forehead and small feet. His wardrobe is mostly jeans and t-shirts.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 15:35 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    631 woorden ik lig nog op schema.. (: Maar eigenlijk wil ik die 14000 woorden graag halen en door de week heb ik altijd weinig tijd dus ik schrijf gewoon nog even door! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    858 woorden :Y)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 15:40 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor