• If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison





    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.



    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 7000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.



    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    - Amused
    - Ephesus (Last first kiss - One direction + Mirror on the wall - Harry Styles)
    - Junns (I can almost touch you, almost
    - Memoria
    - Emrys (Long road home)
    - Interceptor
    - Oczy
    - Scientia
    - Petrificus
    - Reid
    - Journalist
    - Koraki (Incendi)
    - Mohawk
    - Gilmore (The tearing)
    - Silverlance
    - Penelopy
    - Lilium
    - Aotearoa (The quest of the human animal)
    - Merrow
    - Souvenir (Als de trein vertrekt)
    - Theep
    - Billielogie (Sometimes enough energy - Twilight story)
    - TeamDerek
    - Wiarda
    - Kaller (Doomed)
    - WillNotLearn
    - Alduin (Little white lie - Paul Lahote + Short stories)
    - Audacity
    - Ahri
    - Utlapa (Stories from a criminal mind)
    - Daemon (The other side)
    - PeaceKeeper (Tomorrow dies today)
    - PercyWood (Wolf moon - Aaron Hotchner)
    - Insurgent
    - Nurgle
    - Nadal
    - Camel
    - Amity (Stand Alone's en meer)
    - Aurorae
    - Katl1


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!


    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 14000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de maand krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.


    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven!



    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 19:21 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind dit ook echt ideaal omdat ik nu misschien weer echt plezier in het schrijven ga krijgen. Ik heb echt schrik van schrijven gekregen. Ik ben echt zo'n eeuwige perfectionist en ik moet dat echt los zien te laten. Ik bederf daar namelijk mijn lust om te schrijven echt volledig mee. Dus ik hoop dat nu ik een bepaald limiet moet behalen, ik dat los kan laten. En het fijne is gewoon dat als je het verprutst iemand anders er niet mee zit. Je doet het echt helemaal voor jezelf; niet voor degene die de wedstrijd heeft gemaakt.

    En nouja het is al een klein beetje gelukt omdat ik sinds twee maand weer eens een SA heb geschreven. Iets waar ik al best trots op ben, haha.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:44 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Audacity schreef:
    (...)

    Yay ^^
    Wanneer is de deadline?


    Vrijdag de 19de (: dan zou je normaal gezien 7000 woorden moeten hebben. Als je elke dag 500 woorden schrijft, zit je perfect op schema!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Damn, ik wist niet dat dit topic bestond! ö
    Maar een vraagje: mag je deelnemen met een verhaal die al bestaat of moet je hiervoor een nieuw verhaal aanmaken?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Aurorae schreef:
    Ik vind dit ook echt ideaal omdat ik nu misschien weer echt plezier in het schrijven ga krijgen. Ik heb echt schrik van schrijven gekregen. Ik ben echt zo'n eeuwige perfectionist en ik moet dat echt los zien te laten. Ik bederf daar namelijk mijn lust om te schrijven echt volledig mee. Dus ik hoop dat nu ik een bepaald limiet moet behalen, ik dat los kan laten. En het fijne is gewoon dat als je het verprutst iemand anders er niet mee zit. Je doet het echt helemaal voor jezelf; niet voor degene die de wedstrijd heeft gemaakt.

    En nouja het is al een klein beetje gelukt omdat ik sinds twee maand weer eens een SA heb geschreven. Iets waar ik al best trots op ben, haha.


    Ik moet ook echt verder met mijn verhaal. Ik weet wat er moet gebeuren, alleen niet wanneer en hoe.
    Hopelijk lukt dat morgen wel!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gilmore schreef:
    Damn, ik wist niet dat dit topic bestond! ö
    Maar een vraagje: mag je deelnemen met een verhaal die al bestaat of moet je hiervoor een nieuw verhaal aanmaken?


    Dat mag je helemaal zelf kiezen (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik moet ook echt verder met mijn verhaal. Ik weet wat er moet gebeuren, alleen niet wanneer en hoe.
    Hopelijk lukt dat morgen wel!


    Oehh, dat is inderdaad ook een best lastig dilemma.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Zo allemaal, ik ga de pc afsluiten voor vandaag (; heel fijn dat er zoveel enthousiasme is en dat er zoveel users zijn die het serieus nemen!
    Als er nog vragen zijn: ik denk dat nog heel veel antwoorden gewoon terug in het topic staan of in de beginpost en anders beantwoord ik ze morgen (:
    Morgen begint het schrijven, succes allemaal en tot dan!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hé, jammmer, net als ik me wil inschrijven heeft onze dierbare organisatrice besloten te stoppen voor vandaag...
    Nou ja, ik doe alsnog mee hoor, count me in!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Wolf Moon || Aaron Hotchner


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    (cover is link)

    De herschreven story zet ik later nog op Q, als hij af is

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:56 ]


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:


    (cover is link)

    De herschreven story zet ik later nog op Q, als hij af is


    Kan het dat hij inactief staat?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Kan het dat hij inactief staat?

    Nu niet meer (A)


    Ex astris, sciencia

    Mijn story Ik zit nu op 5895. Maar ik begin wel weer met nul^^


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik schrijf in met dit verhaal: The Tearing.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    hier is mijn verhaal. Sometimes Enough Energy - Twilight story

    zit muurvast

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 23:22 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.