• het liefste een 1D story, maar een andere wil ik ook wel proberen...
    MOET WEL HELEMAAL NEDERLANDS ZIJN! ANDERS SNAP IK ER NOG NIKS VAN!!!!!

    ik zal mijn story hier wel effe neer zetten, hij is heel leuk hoor!! *PUPPYOGGJESSS!!!*




    love, dreams, hope, and the real hard life - harry styles!

    Amore bergman, gewone vrienden, houd van dansen, vader met eigen camping, irritante broer waar ze toch wel veel om geeft, lieve moeder. niet zo bijzonder dus. eigenlijk best wel normaal. en eerlijk gezegd voelt ze zich ook niet zo bijzonder. het is zomer 2012, net als elke zomer moet ze er helpen. animatie voor de kleintjes, bedienen in de kantine, wc's schoonmaken, enzovoort. deze zomer gaat het net iets anders... niet zo bijzonder??

    hoofdpersoon: Amore Bergman
    speelt zich af in: Assen(Drenthe)
    genre's: drama, fanfiction, romantiek


    * one direction bestaat WEL.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * geen 16+ anders waarschuw ik wel even.



    * geschreven door justforfun1D oftewel: iris
    * begin 28-9-2012
    * ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in zitten...
    * cover gemaakt door HalStyler


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!




    love, dreams, hope, and the real hard life - harry styles!

    Amore bergman, gewone vrienden, houd van dansen, vader met eigen camping, irritante broer waar ze toch wel veel om geeft, lieve moeder. niet zo bijzonder dus. eigenlijk best wel normaal. en eerlijk gezegd voelt ze zich ook niet zo bijzonder. het is zomer 2012, net als elke zomer moet ze er helpen. animatie voor de kleintjes, bedienen in de kantine, wc's schoonmaken, enzovoort. deze zomer gaat het net iets anders... niet zo bijzonder??

    hoofdpersoon: Amore Bergman
    speelt zich af in: Assen(Drenthe)
    genre's: drama, fanfiction, romantiek


    * one direction bestaat WEL.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * geen 16+ anders waarschuw ik wel even.



    * geschreven door justforfun1D oftewel: iris
    * begin 28-9-2012
    * ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in zitten...
    * cover gemaakt door HalStyler


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    -One Direction bestaat niet.
    -Volledig Nederlands.
    -Ik waarschuw niet, neem liever een abo.
    -Harry Edward Styles.
    -Skye Olivia Winters.



    "He has beautiful eyes, a charming smile and very cute curls. He's just perfect."


    Link. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Het is geen 1D, maar misschien dat je toch de moeite wil nemen om te kijken. (:


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje




    Een oude fanfic van mij die ik toch eens wilde posten. (:

    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten


    Every villain is a hero in his own mind.


    Memories (Zarry)

    Is een soort van drie delige stand alone

    I paid 300 bucks for you (Zayn)
    Zayn Malik is obsessed met meisjes, seks en muziek. Als bandlid van de maar al te bekende boyband One Direction kan hij krijgen wie hij wil, waar hij wil en wanneer hij wil, maar dat betekent niet dat iedereen zich zomaar aan zijn voeten gooit om hem zijn nachtelijke pleziertje te geven. Als Zayn één van de duurdere bordelen in Zuid-Londen bezoekt ziet de mooie Scarlett eindelijk haar kans om te ontsnappen, maar ze had er niet op gerekend dat Zayn echt waar wilde voor zijn geld.

    Tortured souls, touched for life (Zayn)
    Zayn Malik wordt ontvoerd door 3 geobsedeerde fans die elk hun eigen reden hebben om het lid van de populaire boyband in hun kelder te houden. De net 18 jaar geworden Abigail verhuist naar Londen voor haar studies en merkt al snel op dat haar buren zich erg vreemd gedragen. Wanneer ze op een avond besluit om een kijkje te gaan nemen vind ze Zayn en helpt hem ontsnappen. Maar de drie meisjes laten hun prooi niet zo graag gaan en zetten de achtervolging in.


    The soul needs autumn.

    Diefje met verlos



    http://www.quizlet.nl/stories/98850/diefje-met-verlos/


    Het altijd rustige dorpje Hovenberg wordt de laatste tijd geteisterd door een serie inbraken. Van de daders ontbreekt steeds ieder spoor en de bewoners beginnen bang te worden. De politie wordt langzamerhand ook radeloos en begint onverhoopt mensen aan te houden.
    Ook op de middelbare school 't Hoof wordt er flink geroddeld en gespeculeerd over de mogelijke daders. Alleen Mo en Kylie lijkt het niet te deren. Zij blijven opvallend kalm onder de situatie, al stapelen hun problemen zich naderhand meer en meer op, en lijkt er geen uitweg meer mogelijk.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:16 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Dit is mijn story: hij is net begonnen, dus het is niet moeilijk om op te pakken.
    Retaining my breath. | Harry Edward Styles
    Ik hoop dat je het wat vindt!


    Everything's an illusion

    Time Will Heal Our Souls || Liam James Payne

    Dit is mijn story. Volledig in het Nederlands geschreven (;
    Hopelijk lijkt het je wat! x

    Jasmine (17) en Liam (18) lijden allebei een groot verlies. Ze groeien steeds dichter naar elkaar toe, maar er is die ene onzichtbare muur die ze tegen houdt. Laten ze de muur staan of weten ze hem te doorbreken?



    You healed these scars over time
    Embraced my soul
    You loved my mind
    You're the only angel in my life
    The day news came my best friend died
    My knees went week and you saw me cry
    Say I'm still the soldier in your eyes


    Give the love around and back around it goes.

    nog iemand???


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!


    Sleep Tight - One Direction

    When you're awake, you think He is an illusion...



    http://www.quizlet.nl/stories/64167/superman--one-direction/

    Drie vriendinnen verblijven een weekje in Londen. Waarom? Omdat ze alle drie verjaren in dezelfde maand. Dus besluiten ze samen hun verjaardag te vieren. Door een week naar Londen te gaan! Maar daar ontmoeten ze One Direction, die een concert geven in Londen.
    What will be the future for them?


    I hope you love it :)


    Art is never finished, just forgotten.

    'Orginieel hoor' is ook niet orginieel meer om te zeggen (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    http://www.quizlet.nl/stories/96747/life-isnt-easy--carlisle-cullen/


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    nog iemand????? ik heb echt meer telezen nodig!!!!!!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Klik



    You will think i'm beautiful, even though I have to die.


    - Nederlands
    - One Direction bestaat nog niet [De jongens zijn in het begin gewoon vrienden]
    - Start nog niet bekend
    - Geschreven door Fluid
    - 16+ kan


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Maddison verloor haar vader toen ze 15 jaar oud was. Haar vader vocht mee in een oorlog in het oosten van de wereld.
    Ze vind dat ze er alles aan moet doen om te doen wat haar vader niet had durven wensen. De man die haar altijd hielp,
    die haar altijd begreep, die haar nooit in de steek liet, hij was weg. Maddison zou er alles aan willen doen om hem weer te zien,
    maar dat kon niet want hij was er niet meer. Daarom wil ze zich bewijzen, en doen wat haar vader trots zou maken.
    Het verhaal speelt zich af in het jaartal 2138.

    Klik hier om naar de story te gaan.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Don't leave me, I don't want you to be just a special memory[ft. Harry E. Styles]


    Het begint als een bloeiende romance, te mooi om waar te zijn, maar dreigt te eindigen in een levensgrote ramp.


    1D bestaat
    Nederlands geschreven
    kan 16+ bevatten
    Ik waarschuw niet, daarvoor hebben we de abboknop!!


    Ooit zul je beseffen: Shit, ze hield echt van me... Damn boy, too late for you!