• het liefste een 1D story, maar een andere wil ik ook wel proberen...
    MOET WEL HELEMAAL NEDERLANDS ZIJN! ANDERS SNAP IK ER NOG NIKS VAN!!!!!

    ik zal mijn story hier wel effe neer zetten, hij is heel leuk hoor!! *PUPPYOGGJESSS!!!*




    love, dreams, hope, and the real hard life - harry styles!

    Amore bergman, gewone vrienden, houd van dansen, vader met eigen camping, irritante broer waar ze toch wel veel om geeft, lieve moeder. niet zo bijzonder dus. eigenlijk best wel normaal. en eerlijk gezegd voelt ze zich ook niet zo bijzonder. het is zomer 2012, net als elke zomer moet ze er helpen. animatie voor de kleintjes, bedienen in de kantine, wc's schoonmaken, enzovoort. deze zomer gaat het net iets anders... niet zo bijzonder??

    hoofdpersoon: Amore Bergman
    speelt zich af in: Assen(Drenthe)
    genre's: drama, fanfiction, romantiek


    * one direction bestaat WEL.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * geen 16+ anders waarschuw ik wel even.



    * geschreven door justforfun1D oftewel: iris
    * begin 28-9-2012
    * ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in zitten...
    * cover gemaakt door HalStyler


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    nog iemand?????


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Onze story is heel erg 1D :)

    http://www.quizlet.nl/stories/76972/she-doesnt-need-to-know--one-direction/

    Okee nou ik en mijn 2 vriendinnen schrijven dit verhaal samen, we hebben alledrie ons eigen personage mijne heet Julia en mijn zusjes heten Isabel en Jasmin, het is een 1D fanfic maar zegmaar hun Band bestaat niet. We leven in een groot huis bij onze Tante, en we werken daar een soort van. Nou ja we werken daar en dan mogen we daan wonen en leven enzo. Na een poosje komt 1D bij ons werken en word ons leven een stuk leuker enzo
    Dus ik hoop heel erg dat jem gaat lezen want we hebben niet heel veel abo's en tjah eentje extra zou heel erg leuk zijn (:

    Xx Naomi

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:33 ]

    Read mine! <3



    "She saved my life, she is my Angel."


    -K heb lekker geen plaatje (zit op ipad) :p
    -Lekker NL
    -Met 1D

    Voel je niet gedwongen
    X

    niemand meer???????????


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Ik heb op mijn profiel 2 1D verhalen staan. Ik pak even de links voor je.
    Solar Eclipse ft Liam Payne. Afgelopen.
    A memory away ft Zayn Malik. Nog in ontwikkeling.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 14:00 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague



    &


    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 14:33 ]


    ''Let all that you do be done in love.'' -1 Corinthians 16:14

    Geen 1d story, sorry haha



    Totdat Lucy in mijn leven kwam was alles nog normaal. Alles gebeurde gewoon, zonder dat ik ergens bij stil stond. Ik was altijd een doodnormaal meisje, ik woonde in een doodnormaal rijtjeshuis samen met mijn doodnormale ouders en mijn doodnormale broertje. En eigenlijk ben ik nu, nadat alles gebeurd is, nog steeds een normaal meisje. Maar mijn leven is niet meer normaal. Lucy's komst heeft alles veranderd.

    Een verhaal dat je steeds verder meesleurt. De eerst zo normale wereld van Emma wordt steeds koortsachtiger als ze bevriend raakt met de rebelse, sombere Lucy. Ik ben pas net begonnen, ik heb pas 2 hoofdstukken geactiveerd. Hij is helemaal in het Nederlands geschreven.

    Link: http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=99928


    raindrops are the perfect lullaby

    Geen 1D, maar misschien dat je het leuk vind (:

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story



    Een fantasy verhaal waar ik aan begonnen ben. Het speelt zich af in Cidonya, ook wel bekend als Atlantis. Je volgt het verhaal van Kailyn, een meisje dat haar ware lotsbestemming ontdekt en een wereld probeert te redden waarvan ze altijd gedacht had dat het enkel een mythe was. Ze krijgt te kampen met een onmogelijke liefde en komt terecht in een bloedstollend avontuur.

    Link in het plaatje :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Haaai,

    Mijn vriendin heeft een super orginele One Direction storie:

    The Bodyguard - One Direction

    Sam is een 20 jarig meisje bij de Rotterdamse politie zit,
    als er een super bekende band in Ahoy optreed krijgt ze op het laatste moment een oproep om daar naar toe te gaan omdat hun bodyguard thuis zit vanwegen omstandigheden.
    Ze kent band verder niet.
    In de tijd dat ze de jongens moet beschermen, gaan ze leuke dingen doen, todat op een dag het noodlot tussen 2 bandleden uit breekt om het meisje.
    Alles wat ze doet:
    Wat heeft dat voor concequenties voor haar werk??
    Wat heeft dat voor consequenties voor de jongens??
    Waar kiest ze uit eindendelijk voor, voor de liefde of de liefde voor haar baan!!


    Xx

    One direction story, net begonnen!
    Titel : Don't leave me Audrey ~ Zayn Malik.
    Inleiding: Audrey en haar vriendin Juny hebben een Meet & Greet gewonnen met one direction.
    Als Zayn Audrey ziet is het liefde op het eerste gezicht, als Audrey weg is gaat Zayn opzoek naar haar e-mail.
    Als ze later wat krijgen en Audrey Zayn voorstelt aan haar ouders krijgt ze iets te horen wat niet verwacht was.
    dit mag hun relatie niet verpesten, ze gaan er alles aan doen om hun relatie gaande te houde.

    Ik werk samen met Jesuisblonde & als je naar mijn profiel gaat zie je hem bij mn story's staan .

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 10:38 ]


    FASHIOOOON.

    How do you let something go, when it's all you hope for?



    When the world says give up.
    Hope whispers try it one more time


    - soundtrack
    - Kan 16+ bevatten

    Levensstrijd


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    He's the dangerous one..

    * Onbekende personen
    * Just started!



    Never Lose Hope - ft. Zayn Malik

    "I said i'm fine, why can't you just leave me alone?" She sighed.
    "Because you're obviously not fine, and i just want to help you." He said softly.
    " I don't need you're help." She turned around and he watched her walk away into the night.


    And you can stay with me forever
    Or you could stay with me for now

    Tell me if I'm wrong, tell me if I'm right
    Tell me if you need a loving hand
    To help you fall asleep tonight
    Tell me if I know, tell me if I do
    Tell me how to fall in love the way you want me to


    - 16 +
    - Soundtrack
    - Engels gesproken
    - One direction bestaat niet
    © Sharman


    She built up a world of magic, because her real life was tragic.

    Ik ben net begonnen aan een nieuw verhaal, ik heb al 1 hoofdstuk (en dan nog 2 in het engels..), maar ik wil eigenlijk pas vanaf 10 abo's verder gaan schrijven... Dit is de eerste keer dat ik een verhaal online zet en eigenlijk ook wel de eerste keer dat ik (van plan ben) veel hoofdstukken te gaan schrijven. Hoe meer abo's ik heb, hoe sneller ik hoofdstukken toe ga voegen!! Het zou echt super zijn als je het zou willen lezen en een abo nam!
    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Across the Rainbow Bridge


    I have learned that some of the nicest people you’ll ever meet are those who have suffered a traumatic event or loss. I admire them for their strength, but most especially for their life gratitude - a gift often taken for granted by the average person in society.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 19:28 ]


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.