• Ik vind mijn buik veel te dik en wil dus meer gaan sporten en gezonder gaan eten. Heeft iemand goede tips? (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sverige schreef:
    Afvaltopics- en tips mogen niet op op Quizlet.

    Ik dacht alleen dat je je lengte en gewicht niet mocht vermelden in topics.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bolshevik schreef:
    (...)
    Ik dacht alleen dat je je lengte en gewicht niet mocht vermelden in topics.


    Nee, Quizlet wil niet te boek komen te staan als een promotiesite voor afvallen; deze reputatie wilt zij voorkomen.
    Daarom zijn topics over afvallen verboden. Lengte en gewicht: bij Lifestyle is er een topic waar men de BMI kon berekeningen, het topic is vol, maar er is nog een link. Ik heb het ook wel 's mijn lengte en gewicht gepost, maar niet met het doeleinde tot afvallen, het kwam meer ter sprake in het gesprek.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 16:21 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Nee, Quizlet wil niet te boek komen te staan als een promotiesite voor afvallen; deze reputatie wilt zij voorkomen.
    Daarom zijn topics over afvallen verboden. Lengte en gewicht: bij Lifestyle is er een topic waar men de BMI kon berekeningen, het topic is vol, maar er is nog een link. Ik heb het ook wel 's mijn lengte en gewicht gepost, maar niet met het doeleinde tot afvallen, het kwam meer ter sprake in het gesprek.

    Misschien moeten ze dat dan in de huisregels zetten :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom is het topic dan nog niet gesloten? ;p


    You are beautiful, you are love.

    Buikspieren! :'D

    -buikspieroefeningen bedoel ik.. Maar dan nog: :'D

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 16:24 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Omnivium schreef:
    Waarom is het topic dan nog niet gesloten? ;p

    Ik heb het al gemeld maar er is blijkbaar niks mee gedaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bolshevik schreef:
    (...)
    Misschien moeten ze dat dan in de huisregels zetten :W


    Ik heb het daar niet gelezen, ik ben de regels tijdens mijn tijd op Q vanzelf tegengekomen. Ik heb hiervoor ruim 5 jaar lang op het forum goSupermodel gezeten, en de regels van de forums in Nederland zijn heel identiek aan elkaar, dus ik wist wel redelijk hoe het in elkaar zit. c: Daar is het niet verboden, geloof ik, maar hier wel. Wellicht is dat goed om te doen, ik zal 's nazoeken of ik het kan vinden.
    Omnivium: Ik zal anders een Moderator mailen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik heb het al gemeld maar er is blijkbaar niks mee gedaan.


    Ik heb net een Moderator gemaild.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Ik heb het daar niet gelezen, ik ben de regels tijdens mijn tijd op Q vanzelf tegengekomen. Ik heb hiervoor ruim 5 jaar lang op het forum goSupermodel gezeten, en de regels van de forums in Nederland zijn heel identiek aan elkaar, dus ik wist wel redelijk hoe het in elkaar zit. c: Daar is het niet verboden, geloof ik, maar hier wel. Wellicht is dat goed om te doen, ik zal 's nazoeken of ik het kan vinden.
    Omnivium: Ik zal anders een Moderator mailen.

    Ik ken alleen dit topic, waar het heel specifiek om gewicht gaat.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bolshevik schreef:
    (...)
    Ik ken alleen dit topic, waar het heel specifiek om gewicht gaat.


    Hmm, nu word het wel wat onduidelijk. Als hier zo een mod komt kijken, wil die dan even duidelijkheid geven? c:


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Hmm, nu word het wel wat onduidelijk. Als hier zo een mod komt kijken, wil die dan even duidelijkheid geven? c:


    Ik heb al gemaild, maar ik weet niet of zij de mail al heeft gelezen. Als het is gemeld en er nog niets is mee gedaan, dan wordt dit topic óf gedoogd, of de melding is nog niet gezien. Verder kan ik geen alternatief verzinnen, dus we wachten af. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Ik heb al gemaild, maar ik weet niet of zij de mail al heeft gelezen. Als het is gemeld en er nog niets is mee gedaan, dan wordt dit topic óf gedoogd, of de melding is nog niet gezien. Verder kan ik geen alternatief verzinnen, dus we wachten af. c:

    Of het topic is gewoon toegestaan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bolshevik schreef:
    (...)
    Of het topic is gewoon toegestaan.


    Dan zouden ze ons wel even inlichten. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    We hebben erover gepraat en we hebben besloten dit topic in de gaten te houden. Als het echt specifiek over gewicht, BMI of serieuze 'snelle' afvaltips gaat, zullen we dit sluiten.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Tot nu toe zijn alle topics die gingen over gewicht of hoe je kon afvallen en alles wat daarmee te maken had gesloten en is erbij vermeld dat het niet mocht. Duidelijk genoeg in mijn ogen.

    En toen reageerde Kallar xd

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 16:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.