• Ik vind mijn buik veel te dik en wil dus meer gaan sporten en gezonder gaan eten. Heeft iemand goede tips? (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Bij mij hielp het heel erg om van frisdrank af te stappen en alleen nog maar water te drinken. En verder heel veel sporten, dat helpt altijd. Moet je je daarna niet vol stoppen met eten, omdat je denkt dat je dat verdient hebt want dat maakt het weer ongedaan.

    (Ja, er zijn mensen die na het sporten naar de Mac of BK gaan en zich volvreten. De hoeveelheid calorieen die ze zo binnen krijgen is het 3 of 4-voudige van wat ze verbrand hebben tijdens het sporten.)

    Maar 't is wel belangrijk om iets te eten na 't sporten :Y) Om je energie weer bij te werken en het herstellen te bevorderen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Longclaw schreef:
    (...)
    Maar 't is wel belangrijk om iets te eten na 't sporten :Y) Om je energie weer bij te werken en het herstellen te bevorderen.

    Natuurlijk! Natuurlijk! Ik bedoelde alleen dat je je niet moet volvreten met slecht eten xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Bij mij hielp het heel erg om van frisdrank af te stappen en alleen nog maar water te drinken. En verder heel veel sporten, dat helpt altijd. Moet je je daarna niet vol stoppen met eten, omdat je denkt dat je dat verdient hebt want dat maakt het weer ongedaan.

    (Ja, er zijn mensen die na het sporten naar de Mac of BK gaan en zich volvreten. De hoeveelheid calorieen die ze zo binnen krijgen is het 3 of 4-voudige van wat ze verbrand hebben tijdens het sporten.)


    Zou typisch een actie voor mij zijn om na het sporten een kitkat te nemen. Want ja, dat verdien je dan. ;D Ach, soms mag dat vind ik. Alles met mate.


    You are beautiful, you are love.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Natuurlijk! Natuurlijk! Ik bedoelde alleen dat je je niet moet volvreten met slecht eten xd

    Weet dat je dat bedoelt, maar even ter verduidelijking, meer voor de rest :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Omnivium schreef:
    (...)

    Zou typisch een actie voor mij zijn om na het sporten een kitkat te nemen. Want ja, dat verdien je dan. ;D Ach, soms mag dat vind ik. Alles met mate.

    Natuuuurlijk. Je moet jezelf niet uithongeren of alles verbieden. Ik mocht ook gewoon elke dag iets hebben, zolang het maar niet teveel calorieën bevatte.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Longclaw schreef:
    (...)
    Weet dat je dat bedoelt, maar even ter verduidelijking, meer voor de rest :'D

    Slim :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Bij mij hielp het heel erg om van frisdrank af te stappen en alleen nog maar water te drinken. En verder heel veel sporten, dat helpt altijd. Moet je je daarna niet vol stoppen met eten, omdat je denkt dat je dat verdient hebt want dat maakt het weer ongedaan.

    (Ja, er zijn mensen die na het sporten naar de Mac of BK gaan en zich volvreten. De hoeveelheid calorieen die ze zo binnen krijgen is het 3 of 4-voudige van wat ze verbrand hebben tijdens het sporten.)
    Lang leve mijn vrienden en mij die na de sportschool naar de Mac gaan *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    CyberLord schreef:
    (...)
    Natuuuurlijk. Je moet jezelf niet uithongeren of alles verbieden. Ik mocht ook gewoon elke dag iets hebben, zolang het maar niet teveel calorieën bevatte.

    Moest jij eigenlijk ook 'n dagboekje o.i.d. bijhouden?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sandrachips schreef:
    (...)Lang leve mijn vrienden en mij die na de sportschool naar de Mac gaan *O*

    Handig...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Handig...
    Ik hou gewoon van eten, eten is mn passie, mn liefde van mn leven..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Longclaw schreef:
    (...)
    Moest jij eigenlijk ook 'n dagboekje o.i.d. bijhouden?

    Nee, ik moest dat alleen voor een week doen in het begin. Meer niet. En ook al duurde het voor mij zeker een jaar. Een diëtiste heeft goed geholpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sandrachips schreef:
    (...)Ik hou gewoon van eten, eten is mn passie, mn liefde van mn leven..

    Dat ken ik xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sandrachips schreef:
    (...)Ik hou gewoon van eten, eten is mn passie, mn liefde van mn leven..

    Gezond eten kan ook lekker zijn, hoor :Y) Nog lekkerder, eigenlijk *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat ken ik xd
    Maar we schransen ons niet vol hoor, gewoon een mcflurry en dan weer weg :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nee, ik moest dat alleen voor een week doen in het begin. Meer niet. En ook al duurde het voor mij zeker een jaar. Een diëtiste heeft goed geholpen.

    Uhuh. Dat hoeft meestal ook maar 'n week :'D Om 'n beeld te krijgen van je eetgedrag is dat voldoende.


    "I shut my eyes in order to see.'