• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Fock.. Ik stikte in een Augurk x'd]


    Little do you know

    ja elena zit niet op school, ze is een halfgodin haha.

    niet slim.. je moet wel kauwen he.

    en: je hoeft je niet zo aangevallen te voelen ;) ze bedoelen het eigenlijk alleen maar goed. het voordeel van dit praattopic is dat je nu hier gezellig kan praten en dat het andere topic wat minder snel vol komt en wat overzichtelijker blijft.

    Ik voelde me vroeger ook altijd heel snel aangesproken/aangevallen =). Dat is iets waar je mee moet leren omgaan, als je straks gaat werken zal je dat soort dingen ook hebben, dan heb je de "functioneringsgesprekken" en dan zeggen ze wat je kan verbeteren en wat je al goed doet, =).

    Augurken zijn lekker maar als je er teveel van neemt word je misselijk x'c


    Little do you know

    Well, ik krijg niet het idee dat ze het 'goed bedoelde' want ze maken me alleen maar belachelijk. Datsoort mensen mag ik niet, en dan ga ik terug reageren. Ik ben goed in ruzie zoeken met datsoort mensen. Maarja zo ben ik nueenmaal. ik ben een 'bemoeial' en een 'ruziezoeker' dusja.


    Little do you know

    maar anyway xD (ik heb geen zin in "ruzie" of whatever..

    we kunnen een begin maken met Nathan en Elena?? dat hij naar haar en matt toeloopt en vraagt wat zij hier doet??

    Nathan reactet on you x'D


    Little do you know

    (@Roww; Het is eerlijk gezegd ook irritant dat er mensen off-topic praten, als dit duidelijk een speeltopic is. Als je wilt praten, kun je net zo goed in het praattopic schrijven en daar de dingen vertellen die je zo graag kwijt wilt, want zo gaat er een speeltopic in een dag eraan. Het wordt onoverzichtelijk en het is irritant voor de mensen die druk bezig zijn. Als je zo’n reactie schrijft, vraag je erom dat er een antwoord op komt. (cat))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dude, wat heeft iedereen tegen mij -.-'
    Ik zeg alleen maar dat ik het irritant vind dat mensen gaan zeuren omdat ik off-topic praat, ik ben dat gewend en kan er geen rekening mee houden als mensen het niet meteen tegen me zeggen?
    En dan praat ik off-topic en dan word er meteen boos op me gereageerd?
    Vind je het raar dat ik dan nu zo doe?
    Ik heb er respect voor als je me vertelt wat ik fout doe maar als je dat op een arrogante rot manier tegen me gaat zeggen is mijn respect ook niet meer aanwezig.


    Little do you know

    Ik vind er niks storends aan. En voor de RPGers onder ons die zichzelf dan zo geweldig vinden moeten dan lekker met elkaar rpgen en niet zeiken over mensen die het echt voor de lol doen.

    Serieus over aanstellen gesproken --'


    ~

    Sorry maar zo bedoelde ik het echt niet. Je moet dingen die je eerder hebt meegemaakt er buiten laten als je met iemand anders praat, zo vat je dingen natuurlijk heel snel negatief op. Je moet niet meteen beginnen over ruzie maken of 'dat soort mensen' want jij hebt ook geen idee van wat ik allemaal heb meegemaakt of dat soort dingen. Maar die gooi ik er nu niet om omdat het nogal oneerlijk is tegenover jou. Je moet er ook rekening mee houden dat je achter een tekstje van iemand niet kan zien wat diegene ermee bedoeld.


    Your make-up is terrible

    Nee, Maar als je op een arrogante manier gaat typen vat ik het ook zo op.
    Als je iets normaal aan me vraagt dan boeit het me niet, ik kan er gewoon helemaal niet tegen als mensen arrogant tegen mij gaan doen en vreselijk gaan overdrijven over dingen, daar heb ik een vreselijke hekel aan en dan ga ik zelf ook zo doen, en het is moeilijk om mij dan weer te vriend te krijgen dat moet ik je wel vertellen.


    Little do you know

    Stuttgart schreef:
    Ik vind er niks storends aan. En voor de RPGers onder ons die zichzelf dan zo geweldig vinden moeten dan lekker met elkaar rpgen en niet zeiken over mensen die het echt voor de lol doen.

    Serieus over aanstellen gesproken --'


    En hier ben ik het mee eens.
    Als je je ergert aan mensen die voor de lol een rpg beginnen ga dan gewoon een rpg starten voor mensen die serieus rpgen?
    Ik vind dat serieuse gezeik maar saai.
    Het spijt me dat ik het gezeik noem maar ik vind het gewoon gezeik.


    Little do you know

    Uh, jij bent degene die arrogant doet, ik niet. Ik weet niet wat jij arrogant noemt, maar ik wilde gewoon mijn excuses aanbieden dat het zo is overgekomen. Ugh, RPGen is altijd voor de lol, maar blijkbaar hebben wij een andere definitie van RPG en lol. Ik zie nog altijd niet in wat arrogant is aan wat ik zei hoor.
    Maar bedankt dat jullie me een aansteller vinden als ik gewoon probeer wat advies te geven over offtopic gaan enzo. Zo'n topic als deze is toch ook gewoon hartstikke leuk, of niet? Zo heb je nog een overzicht bij het RPG topic zelf en kan je hier spammen wat je wilt zonder dat iemand zich eraan stoort of een bericht terug moet gaan zoeken.


    Your make-up is terrible

    Dat is wat ik een beetje arrogant vind klinken: en kan je hier spammen wat je wilt zonder dat iemand zich eraan stoort of een bericht terug moet gaan zoeken.-

    Sorry maar dat komt gewoon over alsof iedereen zich eraan stoort dat ik een keer zeg dat ik me verveel of whatever?


    Little do you know

    En dit was de reden dat ik arrogant ging reageren
    Ik citeer '[Er zijn zat andere topics op het forum jeetje. Dit is geen ikverveelmetopic. Oké, nu ga ik niet meer op je reageren want nu ben ik net zo nutteloos bezig.]'
    Sorry maar dát vind ik arrogantie?


    Little do you know