• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    We beoordelen jou toch ook niet op hoe je er uit ziet >.< Dat heeft er niks mee te maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom heb je het opeens over scholen en alles? Dat heeft toch niks te maken met het onderwerp en ja, mensen hebben snel een oordeel klaar liggen. Maar Assassin heeft toch heel duidelijk aan gegeven waarom ze je vervelend vind. Niet omdat ze je meteen veroordeeld of je veroodeeld op je uiterlijk, maar omdat je telkens offtopic gaat.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik probeer rekening te houden met degene die zich eraan ergeren dat ik soms off-topic ga hoor.
    Maar dat zij nu eenmaal gewoontes van mij geworden dus dan vergeet ik het soms om er rekening mee te houden. En ik geef enkel voorbeelden.
    Maar als je me nu al niet mag omdat ik soms off-topic ga dan vind ik dat toch wel veroordelen -.-'
    Ik heb toch ook niet meteen een hekel aan jou omdat je zegt dat je het neit leuk vind dat ik off-topic praat?
    Want ik ken jou helemaal niet. Dus waarom zou ik jou meteen oordelen als een zeurpiet of respectloos wicht of iets dergelijks? Zo ben ik niet en zo zal ik ook niet zijn. Dat jij wel zo is heb ik schijt aan,,


    Little do you know

    Kijk, dat bedoelde Assassin weer met jou reacties. Je gooit een beledeging naar mijn hoofd terwijl ik normaal met je probeer te praten. Jij bent tot nu degene geweest die hem telkens weer flipte met je reacties.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik snap echt niet wat voor onzin jij allemaal uitkraamt... Ik heb nergens, helemaal nergens gezegd dat ik een hekel aan jou heb omdat je offtopic gaat. Ik veroordeel je er ook verder niet op, ik beoordeelde je pas negatief toen je raar erop ging reageren. En ja, waar moet ik dan op oordelen als jij alleen maar zo doet? Dan moet je maar laten zien wie je werkelijk bent hé.


    Your make-up is terrible

    Ik snap niet waarom zich er mensen mee bemoeien die niet eens mee doen aan de hele RPG --'


    ~

    Ja dat snap ik ook niet, maarja vriendjespolitiek he (':

    En btw ik citeer: 'maar mijn vriendschap zal je in ieder geval niet krijgen'
    En hoezo beledig ik je? Ik beledig niemand. Noem 1 woord waarmee ik je beledigd heb dan? En ik flip helemaal niet met mijn reacties?
    Ik zeg alleen wat ik ervan vind? Sorry maar misschien begrijpen jullie mijn tekst niet of jullie lezen het gewoon verkeerd, maar ik beledig niet gericht iemand. Als je je ergens mee aangesproken voelt is dat niet mijn fout? -.-'


    Little do you know

    Dan mag jij doen alsof ik die reactie naar jou heb geschreven. 'Als je je ergens mee aangesproken voelt is dat niet mijn fout.' Zo hupsakee en zet je er over heen.


    Your make-up is terrible

    Okay, jullie willen dus niet luisteren O.o jullie weten dat ik jullie zo het topic uit gooien, dus ik zou maar stoppen. Ik heb geen zin in dit geruzie. Dus please, probeer allemaal even normaal te doen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    OKÉ EN NU IS HET GENOEG!!!!!
    IK HEB DUS GEEN ZIN OM NAAR DIT GEZEIK TE LUISTEREN! IK KIES GEEN KANT DUS WILLEN JULLIE DIT ALSTENBLIEFT IN DE PB'S DOEN? IK WORD HIER NAMELIJK ******* KWAAD OVER!!
    ALS JULLIE NOG NIET NORMAAL KUNNEN DOEN, DAN ZAL IK DIT MOETEN SLUITEN OF JULLIE UIT DE RPG ZETTEN.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Want we zijn natuurlijk niet al bijna 3 uur geleden gestopt ermee...


    Your make-up is terrible

    Oh, nou sorry hoor dat ik ook eens iets te doen heb en dat als ik terug kom hier ruzie is gemaakt. Ik wil er dan wel iets aan doen. Misschien dringt dit niet tot je door, maar ik wil gewoon dat het leuk is. Geen ruzie dus. Dus sorry dat ik ook eens iets te doen heb, ik zal het voortaan tegen mijn ouders zeggen hoor.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Assassin schreef:
    Want we zijn natuurlijk niet al bijna 3 uur geleden gestopt ermee...


    Misschien kun je eens wat vriendelijker reageren. Het is haar en die van xSpookje hun topic, dus logisch dat ze er iets aan willen doen!!


    ~

    Sorry als het een beetje bot overkwam. Natuurlijk doe jij ook andere dingen, dat is logisch. (: Ik wil ook niet zeggen dat het niet mag hoor. ;o Ik bedoelde alleen, de ruzie is ondertussen gestopt en ik was bang dat het weer aangewakkerd zou worden door nog een opmerking. Vandaar dat ik het zei.


    Your make-up is terrible

    Oké, bedankt voor de uitleg. Ik was dus vandaag weg en ik zag Lizors reactie en ik moest toen even ingrijpen, niet wetende dat het al gestopt was. Ik had een feestje (boerengolf gedaan)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen