• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Het is eigenlijk ook spammen... Dat ís de definitie van spammen, reacties plaatsen die niets met het topic te maken hebben.
    Sorry, ik kan soms een beetje recht door zee zijn, maar het was zeker niet arrogant bedoeld.


    Your make-up is terrible

    Wel, mijn definitie van spammen is steeds reacties plaatsen achter elkaar,
    En voor zover ik weet is dat ook zo..?


    Little do you know

    Je voldeed aan beide definities dus is het nog altijd spammen. (: Daar in snap ik je punt nu niet meer.
    Ik neem aan dat je mijn excuses dus niet aanneemt, maar dat is dan je eigen, arrogante en egoïstische probleem. Ik probeer alleen maar te zeggen dat ik het helemaal niet bedoelde zoals jij het opvatte en je kan alleen maar kut terug reageren, dus ik neem hier afstand van.


    Your make-up is terrible

    Wtf?
    Hoezo ben ik nu ineens Egoistisch en arrogant?
    Wie zegt dat ik jou excuses niet aanneem? Ik niet.
    Jij bent alleen maar Egoistisch en arrogant om mij zo te noemen? -.-'
    En misschien reageer ik 'kut' maar dat komt omdat ik me aangevallen voel en me snel beledigd voel.


    Little do you know

    Roww, wil je nu eens luisteren naar wat iedereen tegen je zegt? Je bent koppig bezig en zeer zeker arrogant en egoïstisch bezig. Mensen proberen je te vertellen waarom je niet zoiets moet doen. Als je dat dan toch doet kun je toch zulke reacties verwachten?
    Hou gewoon op met onnodige reactie's plaatsen en dan is alles goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik plaats geen fucking onnodige reacties?!
    Ik ben Niet arrogant.
    En wil je je er niet mee bemoeien?


    Little do you know

    Ik mag reageren op alles wat ik wil Roww. Je plaatste reacties die niks te maken hebben met het topic, dus dat is onnodig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw, wat leuk, Je vrienden erbij roepen -.-'
    Sorry maar kun je het zelf niet aan?
    En ik plaats misschien dingen die niks te maken hebben met het topic. Maar dat doen meerdere mensen, ik ben niet de enige dus ga niet alleen op mij zeiken?


    Little do you know

    Whuut? Seriously, denk je serieus dat zij mij erbij roept. Dat is dom van je, maar goed.
    Nee ik volgde dit al een tijdje. En daarbij heeft ze al gezegd dat ze het zou laten en zich zou terug trekken. Laag hoor om het daarop te gooien. Alleen omdat ik haar vriendje ben. Ik lees zo'n beetje elk topic op Q (goed geen 1D en JB, maar okay). Dus pas op wat je zegt, hmmkay?
    En ja het kan zijn dat anderen dat ook doen, maar dan niet zo erg als jou. En jij reageert zo agressief terwijl de anderen het gewoon laten en ermee stoppen.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 23:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okay! Even stoppen, ik vraag of jullie als jullie ruzie maken dat ergens anders gaan doen en dan gaan jullie verder in het praattopic. Sorry hoor maar ik vind dit niet kunnen. Ik wil dat jullie er mee stoppen/het goed maken anders ga ik maatregelen nemen, ik ben dan wel geen mod, maar ik beheer wel samen met xVanilla dit topic en ik wil graag een beetje een normale sfeer er in houden, dus hou alsjeblieft op, dankje!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Roww schreef:
    [Wtf? Ik denk niet dat ik populair ben -.-'
    En jullie kennen mij niet, Jullie weten niks van mij dus durf het niet te zeggen dat je me kent! Je zult iemand pas kennen als je het verhaal achter die persoon weet en dat weten jullie niet dus hou je mond over dat je me denkt te kennen, Oke? -.-']


    Je hoeft niet steeds opnieuw te herhalen dat wij jou niet kennen. Dat weten we nu wel, we vinden het alleen irritant dat jij (en sommige anderen) steeds in het speeltopic onzinnige berichten plaatsen terwijl er ook een praattopic is, plaats het daar dan gewoon


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom zou je mijn verhaal willen weten? Ik heb heuswel door dat je een hekel aan me hebt. En waarom heb je een hekel aan me? Omdat ik off-topic praat? Ik soms arrogant uit de hoek kom? of dat ik soms in twee zinnen rpg? Of is het omdat ik volges jullie denk dat ik populair ben?
    Djeez, ik zeg je: Leer eerst iemand kennen voor je je oordeel klaar hebt liggen. De mensheid is echt diep gezonken door de jaren heen, en ja je hoort het ik zeg 'de mensheid' want ik geef toe dat ik het zelf ook doe. Alleen ik probeer dat niet te doen. Ik probeer mezelf te veranderen, maarja als iemand me dan arrogant en egoistisch noemt dan doet dat pijn weetje.


    Little do you know

    En ja sorry hoor, ik ben nou eenmaal gewend dat er geen mensen zijn die zich ergeren aan het feit dat ik mijn mede-RPGérs wil leren kennen door soms off-topic te praten, is dat nou zo erg? Ik probeer enkel een soort van vriendschap te sluiten en dan word er op me gezeurd dat ik moet ophouden met 'onzinnige' berichten posten. Sorry maar daar kan ik neit goed tegen.


    Little do you know

    Ik denk dat je jezelf een beetje extreem probeert te beschermen. Want zelf wil je niets genoemd worden, maar je zegt wel steeds gemene dingen over ons. 'De mensheid is wel erg diep gezonken' en dat soort dingen. Als je niet wilt dat wij dat doen, moet je het zelf ook niet doen, snappie. Jij begon trouwens met het woord arrogant rond te slingeren, dus dan moet je het niet vinden als iemand het teruggooit. Natuurlijk snap ik dat je vriendschap probeert te sluiten met RPGers, maar mijn vriendschap zal je in ieder geval niet krijgen met offtopic gaan, want ik irriteer me er heel erg aan.


    Your make-up is terrible

    Ja hallo, Sorry hoor, maar ik kan ook niet ruiken dat jij je ergert aan mijn gewoontes?
    En heb ik dan niet gelijk dat zowat iedereen wel heel erg snel een oordeel klaar heeft liggen voor een ander? Kijk maar eens rond. Op scholen worden de 'lelijke' mensen gepest want ze zijn niet knap, alleen als je 'knap' bent hoor je erbij, Als jij dat niet erg vind dan snap ik jou niet. Maar ik vind het sneu om iemand op zijn of haar uiterlijk te beoordelen, niemand weet waarom dat meisje erbij loopt zoals ze doet? Niemand weet waarom die man in een rolstoel zit. Niemand weet hoe het kan dat die jongen dik is. En toch worden ze beoordeelt om hoe ze eruit zien, I'm sorry maar ik vind dat niet kunnen.


    Little do you know