• We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    StilesBatman
    Aria
    TeamSterek
    TeamStiles
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Little bad wolf van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:11 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Absoluut. ^^
    Het beste is nog wel dat we als fandom serieus worden genomen. Er zijn wel meer series waar de cast zich bewust is van grote ships en de fans daar regelmatig mee plaagt - Supernaturals Destiel is een geweldig voorbeeld hiervan - maar het is ook altijd heel erg duidelijk dat het geen kans heeft om canon te worden en dat de cast het eigenlijk allemaal vooral heel grappig vindt. Er wordt met de fans gespeeld. Dat hoeft niet per se slecht te zijn, want het is natuurlijk leuker dan dat ze het slash fandom helemaal zouden ontkennen. Maar Teen Wolf is toch weer iets heel anders, op een positieve manier. Dat men serieus over Sterek kan praten met de schrijver en cast en dat MTV er zo open mee omgaat dat ze zelfs de shipnaam gebruiken op hun site is gewoon uniek. Slash fandom was heel lang iets dat je alleen op het internet vond, maar Sterek wordt razendsnel bekend en men neemt het serieus, en dat is absoluut fantastisch. (:
    Wat zei ik ook al weer over essays? Oeps.

    Ja, ik kan gewoon bijna niet uitdrukken hoe blij ik ben met deze cast, MTV en natuurlijk Jeff Davis. Ik ben ook ontzettend blij dat ze zo open zijn over Sterek ^^ Maar ik vind het ook geweldig dat Jeff er over denkt om het ook echt in de serie te stoppen. Er was ook ergens een gif over een interview en daar in werd gevraagd over wat er met Derek ging gebeuren -in zijn liefdes leven-. En toen keek hij naar Dylan en toen begonnen ze te grijnzen en zeiden ze iets van: "We hebben nog een tweede mededeling." en toen hielden ze elkaars hand vast ^^ Ik vond dat echt geweldig en om eerlijk te zijn maakt het me alleen nog maar meer nieuwsgierig naar het derde seizoen. -maar dat ben ik sowieso hihi, zeker omdat seizoen 3 twee keer zo lang is ^^

    Oh en dan heb ik het nog niet over het feit -SPOILER!- dat in ep. 10 van seizoen 2. Jeff er eerst aan dacht om Stiles te laten zeggen dat hij zijn tong nog kon bewegen ipv zijn tenen -en dat hij Derek dan zou likken, geloof ik dat het was-. Haha ik werd daar gewoon blij van, maar tegelijkertijd ook zo sad, omdat het er uiteindelijk niet in is gekomen. D:

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 0:15 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.


    Deze is een van mijn favoriete Sterek gifs. c:

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Ja, ik kan gewoon bijna niet uitdrukken hoe blij ik ben met deze cast, MTV en natuurlijk Jeff Davis. Ik ben ook ontzettend blij dat ze zo open zijn over Sterek ^^ Maar ik vind het ook geweldig dat Jeff er over denkt om het ook echt in de serie te stoppen. Er was ook ergens een gif over een interview en daar in werd gevraagd over wat er met Derek ging gebeuren -in zijn liefdes leven-. En toen keek hij naar Dylan en toen begonnen ze te grijnzen en zeiden ze iets van: "We hebben nog een tweede mededeling." en toen hielden ze elkaars hand vast ^^ Ik vond dat echt geweldig en om eerlijk te zijn maakt het me alleen nog maar meer nieuwsgierig naar het derde seizoen. -maar dat ben ik sowieso hihi, zeker omdat seizoen 3 twee keer zo lang is ^^

    Oh en dan heb ik het nog niet over het feit -SPOILER!- dat in ep. 10 van seizoen 2. Jeff er eerst aan dacht om Stiles te laten zeggen dat hij zijn tong nog kon bewegen ipv zijn tenen -en dat hij Derek dan zou likken, geloof ik dat het was-. Haha ik werd daar gewoon blij van, maar tegelijkertijd ook zo sad, omdat het er uiteindelijk niet in is gekomen. D:


    I know, I know, al die interviews en tweets zijn echt geweldig. Op een gegeven moment zei Tyler Hoechlin ook een keer dat er een 50/50 kans was op een Sterek storyline in seizoen drie, haha. :9~
    Ik denk overigens dat er wel ergens een gif of filmpje te vinden moet zijn van dat interview op Comic Con waarin ze elkaars hand pakten, maar ik vond eerst deze foto en ben te lui om verder te zoeken. Tadaa:



    Volgens mij was het originele plan trouwens dat Stiles op het moment dat hij merkte dat hij zijn tong nog kon bewegen nog steeds bovenop Derek zou liggen, waarna hij zou proberen om zich van Derek af te duwen. Met zijn tong dus. :'D
    En Matt in die aflevering! ^^



    Dan moet je hier eigenlijk nog bij bedenken dat dit allemaal is vóórdat Sterek canon is. Stel je eens voor hoe het zou worden als het dat wel was. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    StilesBatman schreef:


    Deze is een van mijn favoriete Sterek gifs. c:


    O, die komt ook absoluut bij mij erg hoog te staan. :'D
    Derek is altijd zo 'dark and broody'. De enige keren in de serie dat hij zich af en toe laat gaan en een beetje van een volkomen menselijke persoonlijkheid en een echt gevoel voor humor door laat schemeren, zijn altijd als hij bij Stiles in de buurt is.
    Onderstaande gif is daar ook een geweldig voorbeeld van. Derek kijkt dan wel kwaad, maar dat hij Stiles nog een keer schrik probeert aan te jagen heeft totaal geen nut. Het is haast speels gedrag, al past dat woord niet echt bij Derek Hale. Stiles haalt dat in hem naar boven; Stiles maakt hem menselijk.




    Ik beloof dat dit mijn laatste post was voor vannacht. x')

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 0:44 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    I know, I know, al die interviews en tweets zijn echt geweldig. Op een gegeven moment zei Tyler Hoechlin ook een keer dat er een 50/50 kans was op een Sterek storyline in seizoen drie, haha. :9~
    Ik denk overigens dat er wel ergens een gif of filmpje te vinden moet zijn van dat interview op Comic Con waarin ze elkaars hand pakten, maar ik vond eerst deze foto en ben te lui om verder te zoeken. Tadaa:



    Volgens mij was het originele plan trouwens dat Stiles op het moment dat hij merkte dat hij zijn tong nog kon bewegen nog steeds bovenop Derek zou liggen, waarna hij zou proberen om zich van Derek af te duwen. Met zijn tong dus. :'D
    En Matt in die aflevering! ^^



    Dan moet je hier eigenlijk nog bij bedenken dat dit allemaal is vóórdat Sterek canon is. Stel je eens voor hoe het zou worden als het dat wel was. x'D

    Oh god, dan zou ik helemaal fangirlen en blij wezen en ontzettend vaak bepaalde afleveringen terug kijken :3 en nog ongeduldiger worden wanneer mijn dvd van Teen Wolf er eindelijk is -haha- :3


    en waarschijnlijk ook deze drie dingen doen.



    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 1:19 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Cherish schreef:


    deze heb ik zelf ooit gemaakt, maar het is niet echt geweldig maar toch :')

    Hoe wil je dat ik hem noem in de beginpost?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    ARME STILES! *barst in tranen uit*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Oh god, dan zou ik helemaal fangirlen en blij wezen en ontzettend vaak bepaalde afleveringen terug kijken :3 en nog ongeduldiger worden wanneer mijn dvd van Teen Wolf er eindelijk is -haha- :3
    (...)
    en waarschijnlijk ook deze drie dingen doen.
    (...)


    Haha, je zult niet de enige zijn. :Y)





    De beginpost ziet er trouwens goed uit zo. Vooral die bovenste twee gifs, hehe. Ik krijg iedere keer weer de kriebels als ik dat filmpje kijk. :9~
    Het zou overigens misschien wel zo netjes zijn om ergens even de tekenaar van dat onderste plaatje te vermelden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PercyWood schreef:
    (...)
    ARME STILES! *barst in tranen uit*


    Alle fanvids van justgina zijn echt heel erg goed. ^^

    Deze is niet van haar, maar ik vind hem wel heel erg leuk. Het mooiste is nog wel dat een heel groot deel van de scenes op geen enkele manier is aangepast. Dit zijn bijna allemaal dingen die echt in de serie zijn gebeurd. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ghehe, ik word helemaal blij als ik al die gifs en vid's zie c: .


    Derek and Meredith are soulmates.

    Ik ben zo nieuwsgierig naar seizoen drie. :9~

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:48 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, je zult niet de enige zijn. :Y)


    Haha gelukkig maar ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamStiles schreef:
    Ghehe, ik word helemaal blij als ik al die gifs en vid's zie c: .

    Same ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gosh ik heb nu zo'n zin om Sterek one shots te gaan maken omg. c:


    Derek and Meredith are soulmates.

    Deze kwam ik tegen op mijn dash op Tumblr.