• We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    StilesBatman
    Aria
    TeamSterek
    TeamStiles
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Little bad wolf van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:11 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    TeamIsaac schreef:
    (...)en ik vind Isaac ook niet typisch gay xD


    En Derek wel? Een personage hoeft absoluut niet typisch gay te zijn om in een slash ship te kunnen zitten. Überhaupt hoeft iemand eigenlijk niet typisch gay te zijn om gay te kunnen zijn, lol.


    TeamSterek schreef:
    (...)
    True ik ship hem meer met Allison en ergens vind ik dat als Isaac al gay zou zijn, dat hij beter bij Danny zou passen. :W -ja ik vind Erica bij Boyd passen. :3-


    Ja, Scott is veel te heftig verliefd op Allison om voor iemand anders aandacht te hebben. Erica en Boyd vind ik inderdaad ook eigenlijk wel leuk samen, en omdat ik over het algemeen een voorkeur heb voor ships die canon zijn/zouden kunnen zijn wijk ik daar in dit geval dus ook niet van af. Over Danny en Isaac heb ik eigenlijk nog nooit echt nagedacht, maar het is een interessante combinatie. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)
    idd,


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Square schreef:
    (...)

    Ja, Scott is veel te heftig verliefd op Allison om voor iemand anders aandacht te hebben. Erica en Boyd vind ik inderdaad ook eigenlijk wel leuk samen, en omdat ik over het algemeen een voorkeur heb voor ships die canon zijn/zouden kunnen zijn wijk ik daar in dit geval dus ook niet van af. Over Danny en Isaac heb ik eigenlijk nog nooit echt nagedacht, maar het is een interessante combinatie. :')

    Ik vind de koppels die al in de serie zijn best wel leuk zo eigenlijk.
    -Scott & Allison.
    -Jackson & Lydia.
    En natuurlijk de koppels die er (nog) niet zijn vind ik ook wel awesome.
    -Derek & Stiles
    -Boyd & Erica.
    Om eerlijk te zijn denk ik dat Isaac iets krijgt met dat nieuwe meisje (van in seizoen 3) ^^ Maar goed, dat zullen we niet weten voordat seizoen 3 er ook daadwerkelijk is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Ik vind de koppels die al in de serie zijn best wel leuk zo eigenlijk.
    -Scott & Allison.
    -Jackson & Lydia.
    En natuurlijk de koppels die er (nog) niet zijn vind ik ook wel awesome.
    -Derek & Stiles
    -Boyd & Erica.
    Om eerlijk te zijn denk ik dat Isaac iets krijgt met dat nieuwe meisje (van in seizoen 3) ^^ Maar goed, dat zullen we niet weten voordat seizoen 3 er ook daadwerkelijk is.
    of hij blijft forever alone!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh ja! Ik hoorde (zag), dat er in seizoen 3 waarschijnlijk een tweeling zal zitten. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    Oh ja! Ik hoorde (zag), dat er in seizoen 3 waarschijnlijk een tweeling zal zitten. ^^
    hoe waar wanneer ? waar zag je het?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    TeamIsaac schreef:
    Square schreef:
    (...)
    idd,


    Whut? Waar heb ik dat geschreven? :/


    TeamSterek schreef:
    Oh ja! Ik hoorde (zag), dat er in seizoen 3 waarschijnlijk een tweeling zal zitten. ^^


    Dat staat zelfs al vast. De namen waren volgens mij ook al bekend, maar ik ben een beetje te lui om ze nu te zoeken. Misschien morgen. Ze waren in ieder geval al aan het casten, en Tumblr wordt gek omdat er nu ook mogelijkheid tot twincest in het TW fandom is. x'D

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 23:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Edit: Toch even opgezocht. Ze heten Aiden en Ethan. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat staat zelfs al vast. De namen waren volgens mij ook al bekend, maar ik ben een beetje te lui om ze nu te zoeken. Misschien morgen. Ze waren in ieder geval al aan het casten, en Tumblr wordt gek omdat er nu ook mogelijkheid tot twincest in het TW fandom is. x'D

    Ja, ik zag het, Jeff zei het zelf, maar omg twincest gaat me nu toch wel wat te ver hoor._.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Ja, ik zag het, Jeff zei het zelf, maar omg twincest gaat me nu toch wel wat te ver hoor._.


    Ik ship praktisch alles, maar incest is een van de weinige dingen waar ik niets mee kan. Sommige mensen schijnen het echter juist leuk te vinden, dus als zij er blij van worden, tja. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik ship praktisch alles, maar incest is een van de weinige dingen waar ik niets mee kan. Sommige mensen schijnen het echter juist leuk te vinden, dus als zij er blij van worden, tja. (krul)

    Zolang dát maar niet in de serie komt vind ik het best eigenlijk :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Zolang dát maar niet in de serie komt vind ik het best eigenlijk :"D


    Haha, ik denk het niet. Het grootste probleem met Sterek is volgens mij het feit dat het slash is, dus ik het lijkt me sterk dat ze opeens twee willekeurige nieuwe personages zullen gaan introduceren en in canon een koppel laten vormen dat niet alleen slash is, maar ook nog eens incest.
    Aan de andere kant zou het wel onverwacht zijn. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, ik denk het niet. Het grootste probleem met Sterek is volgens mij het feit dat het slash is, dus ik het lijkt me sterk dat ze opeens twee willekeurige nieuwe personages zullen gaan introduceren en in canon een koppel laten vormen dat niet alleen slash is, maar ook nog eens incest.
    Aan de andere kant zou het wel onverwacht zijn. (cat)

    Dat wel, maar ik zie liever Sterek dan incest hoor en daarbij is Jeff zelf een deel van een tweeling (dat klinkt echt raar, maar ik denk dat je wel snapt wat ik daar mee bedoel :"D ), dus ik denk niet dat hij het dan in de serie zou verwerken. (Het lijkt me echt raar om zoiets te schrijven/lezen als je zelf een tweeling bent). Dus ik denk eigenlijk wel dat het er niet in zal komen. ^^

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 23:20 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Dat wel, maar ik zie liever Sterek dan incest hoor en daarbij is Jeff zelf een deel van een tweeling (dat klinkt echt raar, maar ik denk dat je wel snapt wat ik daar mee bedoel :"D ), dus ik denk niet dat hij het dan in de serie zou verwerken. (Het lijkt me echt raar om zoiets te schrijven/lezen als je zelf een tweeling bent). Dus ik denk eigenlijk wel dat het er niet in zal komen. ^^


    Haha, ik bedoelde het ook niet serieus. Dat ze het niet echt zullen doen durf ik absoluut met honderd procent zekerheid te zeggen. Nog afgezien van het feit dat zo'n wending vanuit de serie gezien om een hele regenboog aan redenen totaal nergens op zou slaan, zouden praktisch alle kijkers er ook nog eens enorm door geschokt worden, op een uitgesproken negatieve manier. Nee, ik denk echt niet dat twincest iets is wat ze ook maar zouden overwegen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, ik bedoelde het ook niet serieus. Dat ze het niet echt zullen doen durf ik absoluut met honderd procent zekerheid te zeggen. Nog afgezien van het feit dat zo'n wending vanuit de serie gezien om een hele regenboog aan redenen totaal nergens op zou slaan, zouden praktisch alle kijkers er ook nog eens enorm door geschokt worden, op een uitgesproken negatieve manier. Nee, ik denk echt niet dat twincest iets is wat ze ook maar zouden overwegen.

    Gelukkig maar :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.