• We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    StilesBatman
    Aria
    TeamSterek
    TeamStiles
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Little bad wolf van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:11 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Merlin, Doctor Who en nu ook al Teen Wolf? Ik geloof dat ik het wel eens ben met jouw smaak in series. :'D

    Haha, ik kijk Teen Wolf als enige van die series al vanaf het begin ;D En toen had niemand het er bijna hier nog over. En toen ging ik Merlin kijken omdat mijn ouders het keken en toen ik Merlin met zijn domme lach zag moest ik hem gelijk helemaal kijken en DW gewoon omdat die me geweldig leek.
    Dus praktisch gezien slaat dit verhaaltje helemaal nergens op, maar als ik er dan weer zo over nadenk zijn er wel leuke bromances in al die series.
    Sterek en Marthur of hoe je die twee samen ook noemt. Toevallig ook nog fan van Harry Potter ah ja nee dat weet ik trouwens als. Percy Jackson? One upon a time? White Collar begint bij mij ook wel een beetje geweldig te worden. Oh en Glee, hoe kan ik Glee nou vergeten?
    En ja sorry dit gaat echt totaal niet over dit topic en er staat hell of a lot onzin tussen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Haha, ik kijk Teen Wolf als enige van die series al vanaf het begin ;D En toen had niemand het er bijna hier nog over. En toen ging ik Merlin kijken omdat mijn ouders het keken en toen ik Merlin met zijn domme lach zag moest ik hem gelijk helemaal kijken en DW gewoon omdat die me geweldig leek.
    Dus praktisch gezien slaat dit verhaaltje helemaal nergens op, maar als ik er dan weer zo over nadenk zijn er wel leuke bromances in al die series.
    Sterek en Marthur of hoe je die twee samen ook noemt. Toevallig ook nog fan van Harry Potter ah ja nee dat weet ik trouwens als. Percy Jackson? One upon a time? White Collar begint bij mij ook wel een beetje geweldig te worden. Oh en Glee, hoe kan ik Glee nou vergeten?
    En ja sorry dit gaat echt totaal niet over dit topic en er staat hell of a lot onzin tussen.

    Once Upon A Time is zoooo leuk! Evenals Glee!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Once Upon A Time is zoooo leuk! Evenals Glee!

    Mensen hier hebben echt een geweldige smaak ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Mensen hier hebben echt een geweldige smaak ;D

    Omnomnom *kijkt weer verder naar aflevering 3*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Omnomnom *kijkt weer verder naar aflevering 3*

    Van Teen Wolf? Ah ik ga DW maar eens verder kijken dan kan ik het hier zo gaan spammen als ie klaar is.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Van Teen Wolf? Ah ik ga DW maar eens verder kijken dan kan ik het hier zo gaan spammen als ie klaar is.

    Jup, seizoen 2. Ik was nog niet zo ver. Ik geloofde zelfs dat Sterek echt was toen ik een one shot las van Square (ik had toen al één hele aflevering gezien)...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Jup, seizoen 2. Ik was nog niet zo ver. Ik geloofde zelfs dat Sterek echt was toen ik een one shot las van Square (ik had toen al één hele aflevering gezien)...

    Dat komt doordat Square kan schrijven alsof het echt gebeurd is. Haar Merlin verhaal zal me ook niks verbazen als het uiteindelijk blijkt dat er echt zoiets zal gaan gebeuren.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Haha, ik kijk Teen Wolf als enige van die series al vanaf het begin ;D En toen had niemand het er bijna hier nog over. En toen ging ik Merlin kijken omdat mijn ouders het keken en toen ik Merlin met zijn domme lach zag moest ik hem gelijk helemaal kijken en DW gewoon omdat die me geweldig leek.
    Dus praktisch gezien slaat dit verhaaltje helemaal nergens op, maar als ik er dan weer zo over nadenk zijn er wel leuke bromances in al die series.
    Sterek en Marthur of hoe je die twee samen ook noemt. Toevallig ook nog fan van Harry Potter ah ja nee dat weet ik trouwens als. Percy Jackson? One upon a time? White Collar begint bij mij ook wel een beetje geweldig te worden. Oh en Glee, hoe kan ik Glee nou vergeten?
    En ja sorry dit gaat echt totaal niet over dit topic en er staat hell of a lot onzin tussen.


    Haha, of ik fan ben van Harry Potter is inderdaad niet echt een vraag. (krul)
    Mijn zusje heeft alle Percy Jackson boeken en volgens mij heb ik een keer de eerste gelezen. Ook heb de film ooit gezien samen met haar, maar die was heel slecht en sloeg volgens haar ook gewoon nergens op. Van Once upon a Time heb ik wel eens vaag gehoord en White Collar zie ik ook steeds vaker opduiken - waar gaat dat eigenlijk over? x')
    Van Glee heb ik alles gezien tot het laatste nieuwe seizoen, al was dat uiteindelijk eigenlijk alleen nog voor Klaine en erger ik me nogal aan een groot deel van de andere personages. Ik weet niet helemaal zeker of ik ooit nog verder zal gaan met kijken, maar ik lees wel eens fanfics.



    Hoe dan ook, hier is wat Sterek/Hobrien om deze post nog enigszins relevant aan het onderwerp van dit topic te houden. :Y)




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 20:30 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Jup, seizoen 2. Ik was nog niet zo ver. Ik geloofde zelfs dat Sterek echt was toen ik een one shot las van Square (ik had toen al één hele aflevering gezien)...


    Emrys schreef:
    (...)
    Dat komt doordat Square kan schrijven alsof het echt gebeurd is. Haar Merlin verhaal zal me ook niks verbazen als het uiteindelijk blijkt dat er echt zoiets zal gaan gebeuren.


    Hihi. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De film van PJ was inderdaad vreselijk. Een achttienjarig iemand iemand van twaalf laten spelen is zowiezo nooit zo'n geweldig plan. White Collar gaat over Neal Coffrey die in de gevangenis zat voor iets wat ik steeds vergeet en nu bij een soort fbi mensen zit om te helpen. l


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Square schreef:
    (...)

    Hihi. (bloos)

    You're just a fucking amazing writer.
    Weet je dat ik een droom had waarin jij aan me vroeg (indirect, somehow had ik een rol in seizoen 3 van Teen Wolf, gaf ik een Sterek boek uit en ging ik Tyler en Dylan koppelen) of ik het voor elkaar kon krijgen dat Tyler (Hoechlin) en Dylan elkaar kon laten zoenen en dan bewijs leveren...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Emrys schreef:
    De film van PJ was inderdaad vreselijk. Een achttienjarig iemand iemand van twaalf laten spelen is zowiezo nooit zo'n geweldig plan. White Collar gaat over Neal Coffrey die in de gevangenis zat voor iets wat ik steeds vergeet en nu bij een soort fbi mensen zit om te helpen. l


    Lolling at the picture


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En Kim heeft een Sterek One Shots verhaal...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    You're just a fucking amazing writer.
    Weet je dat ik een droom had waarin jij aan me vroeg (indirect, somehow had ik een rol in seizoen 3 van Teen Wolf, gaf ik een Sterek boek uit en ging ik Tyler en Dylan koppelen) of ik het voor elkaar kon krijgen dat Tyler (Hoechlin) en Dylan elkaar kon laten zoenen en dan bewijs leveren...


    Awww, dankje. ^^

    Whaha, ik geloof niet dat ik ooit eerder in iemands dromen ben voorgekomen. Wat een eer. :'D
    Dat Sterek boek lijkt me overigens wel een goed idee. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet zo'n Hobrien shipper ben, omdat ik me bij ships van echte personen altijd een beetje ongemakkelijk voel (en ik weet dat relaties shippers nooit stoppen, maar Dylan ziet er heel schattig uit mijn zijn vriendin ^^), maar ik zou niets tegen een Hobrien/Sterek kus hebben. :9~

    Ik zal zo trouwens even bij je one-shots gaan kijken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan