• We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    StilesBatman
    Aria
    TeamSterek
    TeamStiles
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Little bad wolf van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:11 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    TeamStiles schreef:
    (...)

    Die laatste is toch die aflevering dat Derek zijn shirt uitdoet? (A) :9~


    Hoe heet die aflevering ook alweer? Ik ben er al een tijdje naar opzoek:Y)


    If we can't live together, we are going to die alone.

    Derek doet zijn shirt de aflevering daarna uit; dan loopt Stiles zijn eigen kamer in, gaat achter zijn laptop zitten, zijn vader komt eraan, hij draait zich om en hij ziet Derek achter de deur staan.
    Dat is aflevering 9 *heeft die aflevering net gezien*
    Diegene waarvan jullie dachten dat het daarvan was, was aflevering 8.
    Beide zijn van seizoen 1


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis



    In tegenstelling tot die andere heb ik deze echt in tien minuten of zo in elkaar geflanst, maar eigenlijk vind ik deze een stuk leuker, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    TeamStiles schreef:
    (...)

    Die laatste is toch die aflevering dat Derek zijn shirt uitdoet? (A) :9~

    Om eerlijk te zijn weet ik dat niet precies, want ik heb ze allemaal vlak achter elkaar gekeken, dus daar kan ik niet goed op antwoorden :W


    Dit is voorlopig even mijn laatste berichtje hierop, omdat ik nu verder ga schrijven aan Sterek (:

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:07 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat is sourwolf nou eigenlijk?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Wat is sourwolf nou eigenlijk?

    "Zure wolf" als je het letterlijk vertaald :W


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    PercyWood schreef:
    Wat is sourwolf nou eigenlijk?


    Dat zegt Stiles een keer tegen Derek. Het komt voor zover ik weet maar één keer echt voor in de serie, maar in fanon is het een soort bijnaam van Stiles voor Derek. :'D

    Edit: Google vertelt me dat het in aflevering zes van het eerste seizoen voorkomt. Dat heb je toch al gezien?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:35 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    TeamSterek schreef:
    (...)
    "Zure wolf" als je het letterlijk vertaald :W

    Haha, ik had het ingetypt bij Google translate maar die kende het niet x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Dat zegt Stiles een keer tegen Derek. Het komt voor zover ik weet maar één keer echt voor in de serie, maar in fanon is het een soort bijnaam van Stiles voor Derek. :'D

    Edit: Google vertelt me dat het in aflevering zes van het eerste seizoen voorkomt. Dat heb je toch al gezien?


    Jup, ik ga morgen aflevering 10 kijken (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Haha, ik had het ingetypt bij Google translate maar die kende het niet x'D

    Kuch -hier zal ik maar niet veel op zeggen- kuch.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Don't be such a Sour Wolf. Dit is de story waarin ik al mijn TW one-shot zal verzamelen. ^^

    Het eerste verhaal heet Shut up (Engelse versie, Nederlandse versie) en het is, uiteraard, Sterek. Ik moet jullie wel even waarschuwen dat het alleen uit conversatie bestaat. x')

          “All right, all right, fine. I’ll try to shut up now. I won’t say anything until we get back to your house and I can get in my car and go home and if you could stop trying to crush me between this tree and, well, you, that’d be really, greatly appreciated, thank you

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:18 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Don't be such a Sour Wolf. Dit is de story waarin ik al mijn TW one-shot zal verzamelen. ^^

    Het eerste verhaal heet Shut up (Engelse versie, Nederlandse versie) en het is, uiteraard, Sterek. Ik moet jullie wel even waarschuwen dat het alleen uit conversatie bestaat. x')

    (...)


    Abo ofcourse ^^, en maar eens even lezen zometeen (: .


    Derek and Meredith are soulmates.

    Omnomnom
    Ik ben zo idioot geweest om tijdens ECONOMIE een Sterek One-shot te schrijven. Hij is ongeveer 220 woorden en raar, maar toch... Nu alleen nog een goede titel voor het ding om mijn one shots in te verzamelen...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    TeamStiles schreef:
    (...)

    Abo ofcourse ^^, en maar eens even lezen zometeen (: .


    Dankje. ^^


    PercyWood schreef:
    Omnomnom
    Ik ben zo idioot geweest om tijdens ECONOMIE een Sterek One-shot te schrijven. Hij is ongeveer 220 woorden en raar, maar toch... Nu alleen nog een goede titel voor het ding om mijn one shots in te verzamelen...


    Ik durf op school nooit te schrijven, want ik zou liever niet hebben dat iemand over mijn schouder meekijkt terwijl ik iets neerklad over een tienerjongen die heftig aan het flirten is met een weerwolf. Ik denk dat ze me al raar genoeg vinden zonder te weten waar ik mijn vrije tijd aan besteed, haha. (krul)
    Maar ik ben benieuwd naar jouw one-shot. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik durf op school nooit te schrijven, want ik zou liever niet hebben dat iemand over mijn schouder meekijkt terwijl ik iets neerklad over een tienerjongen die heftig aan het flirten is met een weerwolf. Ik denk dat ze me al raar genoeg vinden zonder te weten waar ik mijn vrije tijd aan besteed, haha. (krul)
    Maar ik ben benieuwd naar jouw one-shot. ^^


    Dat heb ik dus ook haha, ze vinden me nu al raar genoeg met mijn obsessies.
    Tja, alleen mijn echte vrienden weten dat ik schrijf ook (: .


    Derek and Meredith are soulmates.