• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (xD. Heb trouwens net met mijn vriendin gebeld en ze heeft me vreemd genoeg geholpen met mijn keuze. Aangezien ze echt Liam is in dit geval en heel goed luisterde is ze tot de conclusie gekomen dat ik het misschien nog wel zou kunnen halen met veel moeite. Want mijn ouders zeiden dat er meer dan 90 % kans was dat ik bleef zitten. En toen zei mijn vriendin: Maar dat is geen 100 %, dus je kan het nog halen! Dus dat heeft me overgehaald om op HAVO 3 te blijven, wat alle volwassenen ook zeggen... Let niet op het hele verhaal, ik hou jullie even up-to-date.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ze hadden niet ontbeten, nee. Je kan doen dat Liam te langzaam is en Niall niet meer kan wachten en gewoon gaat eten?xD Succes met koken.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Door voetstappen word ik langzaam wakker, maar echt veel zin om mijn ogen te openen heb ik nog niet aangezien ik net zo lekker lag te slapen. 'Niall of Liam..wie van de twee het ook is doe alsjeblieft een beetje zachtjes, want er zijn mensen die wel slaap nodig hebben' mompel ik en draai me dan om en probeer weer verder te slapen. Het was vakantie en daar hoort uitslapen ook bij. Als de rest dat nu niet doet is mijn probleem niet en daarbij komt ook nog eens hoe langer ik slaap, hoe minder ik last het van een ochtendhumeur.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ik ben der weer, maaar mijn quizlet is echt vaag en ik moet zo eten)

    [Ik kon ff tussen door naar boven.... Ik kom zo dadelijk weer, en mooi dat je je keuze hebt gemaakt.... Ik moet nog ff wat afbakken en ben dan klaar :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Mijn god, mijn pa is weer pislink omdat ik de karatepakken niet heb gestreken en nu minder strijk wtf!?! Ach ja.... Ik zal even met Elena reageren...[


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena

    Ahh, hij is echt heel lief als hij slaapt, totdat ie wakker wordt, ik hoop niet dat zijn ochtend humeur vreselijk zal zijn, maar nee, dat kan hij mij niet aan doen. Hoor ik dat nou goed? Denkt hij nou serieus dat ik Liam of Niall ben? Hij zal nog wel half slapen, laat ik maar even gaan kijken. Van binnen maak ik een "Evil-laugh-moment" lach. Ik loop stil naar hem toe, ik had hem toch niet echt wakker gemaakt of wel? Ik zit op mijn hurken en kijk naar Zayn, die nog steeds een soort van slaapt. 'Zou Niall of Liam dit doen?' fluister ik en druk een kus op zijn neus. Misschien merkt hij dat niet eens, het zou kunnen toch? Hem nog steeds aankijkend wacht ik op zijn reactie.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 19:09 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Niall James Horan

    'Jees, Liam doe niet zo traag, ik heb honger!' zeur ik. Ik stond al ruim tien minuten op Liam te wachten die nu nog steeds niet klaar is. Ik heb zo'n honger dus besluit ik maar om wat chocola van gister te eten. Ik loop er naar toe en steek het in mijn mond, binnen een zucht en een vloek is het op. 'Liam, wat moet je nu allemaal nog doen? Ik sta al bijna een kwartier op je te wachten! Ik zou nog naar Stephanie gaan, eer dat ik daar aankom is het 's avonds laat!' roep ik. Ik ga op mijn bed zitten en eet druk mijn chocola. 'Ik ga alvast hoor!' roep ik terwijl ik een sleutel en mijn telefoon pak en de kamer uit been. Ik sterf van de honger, ik moet echt snel wat eten! Ik hoor mijn buik rammelen als ik bij het ontbijt gedeelte kom. Waar was Stephanie haar huis ook al weer?


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    Ik hoor iets van een zacht gefluister en dan voel ik hoe iemand een kus op mijn neus drukt. Ondertussen had ik al lang door wie het was en ook doordat slapen niet meer zou lukken. 'Niall hou er nu een keer mee op en laat me slapen' mompel ik en draai me weer om. Zodra ik met mijn rug naar haar toe lig verschijnt er een glimlach rond mijn lippen. Dit was nog eens leuk wakker worden, maar had geen zin om het al zo snel op te geven. Dit zorgde er eigenlijk ook wel voor dat mijn ochtendhumeur was verdwijnen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ben naar karate...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( wow en toen was het stil en bijna iedereen offline)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Jep.xD Maar ik kan niks doen, dat is het probleem.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Dat vind ik nog steeds jammer. Zal ik binnenkort nadat Niall is geweest en Harry en Lou klaar zijn met alle plannen Louis ook weer een keer op Stephanie afsturen :P )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    De verbaasde blik in mijn ogen verdwijnt en maakt plaats voor een glimlach als Harry opstaat en op me af loopt. 'Jij bent echt ongelooflijk lief' zeg ik en mijn glimlach word alleen maar breder. Snel geef ik hem nog een knuffel voor hij me meeneemt naar het kleed. Als we zitten geef ik hem nog een kus en kijk dan van hem naar het eten dat er stond en weer terug. 'Ik heb hier gewoon echt geen woorden voor' antwoord ik en glimlach als hij me tegen zich aantrekt. Dit voelt gewoon zo goed en vertrouwd. 'Maar als ik he zou moeten proberen zou ik zeggen geweldig of eerder perfect, maar al allereerste dat het heel erg lief is, zoals net al betekent werd' vervolg ik. Heel even kijk ik rond en moet toegeven dat dit echt een mooie plek is. Daarna gaat mijn blik naar de dingen die ik naast me op het kleed neergelegd had en dan weer naar Harry. 'Je had dit echt niet allemaal hoeven doen' zeg ik zacht terwijl er nog steeds een glimlach rond mijn lippen speelt, maar ik weet zeker dat die niet heel snel verdwijnt. Niet veel later pak ik ook een croissantje en neem een hap ervan. 'Een beetje mag je wel weglaten, want dit is lekker' zeg ik lachend en druk een kus op zijn wang. 'Heel erg bedankt voor alles Hazz.'

    ( Hier trouwens nog een reactie van Lou..blijkbaar was die niet verstuurd de laatste keer)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer




    (Deze blijven leuk en ben een beetje verveeld)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer