• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ben er weer kzal ff met Elena reageren Niall was kort omdat ik weg moest...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (xD. Ik verveel me ook... En ik krijg nu al medelijden met Stephanie dat ze Louis onder ogen moet komen...xD Of moet ik medelijden met Louis krijgen?(duivel))


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik zou het eigenlijk niet weten en dat word afwachten, maar kan wel leuk worden als ze elkaar weer onder ogen komen...dat kan namelijk nooit goed gaan)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oh my goshh ik ben gesmolten hier danzij die foto's....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Als dat goed gaat is één van de twee dronken, denk ik.xD En je bent niet van suiker of karamel!:P Dus niet smelten!!:O En ik heb medelijden met die man die een afspraak had met Louis voor de verrassing van Stephanie, aangezien die nu pech heeft.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Mhm nee dat kan ook nog steeds niet goed gaan en met suiker en karamel ben ik met je eens :P oh ja die verassing voor Stepahnie..uh oeps en nu een hele andere verassing dan dat Lou in gedachten had)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    Hij heeft het echt wel door, ik wed dat hij stiekem aan het lachen is zo op zijn zij. 'Je hebt het wel door hoor' zeg ik zacht maar plagend. 'Ik weet dat je het weet' zeg ik en kruip het bed op en sla een been over hem heen waardoor ik een soort van boven hem hang. 'Hoe durf je me Niall te noemen!?' zeg ik verontwaardigd. 'Dit zou Niall niet zomaar doen toch?' zeg ik terwijl ik hem een kus op zijn wang geef. Die jongen kan gemeen zijn zeg! Hij weet het best en dan gaat hij me nog zo treiteren!? Naja ach, ik doe het zelfde, ik ben blijkbaar uit het zelfde hout gesneden. Ik ga met mijn vinger langs zijn kaak naar beneden en kietel hem in zijn buik. Tja, wie zijn billen brand moet op de blaren zitten, dan had hij maar niet zo moeten doen. 'Ik ben al aangekleed, moet je nog douchen of iets dergelijks? Ik moet toch nog wat laatste dingetjes doen'.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Okeey hoe kom ik aan een 6 voor mijn wiskunde ??? want dat klopt dus echt niet aangezien het een voldoende is. Ik moet trouwens weg en reageer waarschijnlijk morgen voor school nog wel)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (We hebben wel een klein probleem, aangezien Niall maar wat staat nu.xD En goed zo, met je wiskut!(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    (ben er weer, waar mort ik opbreageren, doe ik het even gauw)

    Niall James Horan

    Het voedsel is echt heel lekker, ik ben echt al zeven keer heen en weer gelopen en nog heb ik honger. Hé, ik laat lekker verse pannenkoekjes maken en doe er dan warme chocolade saus overheen. Wanneer het water me al bijna in de mond staat loop ik naar de plaat. Ik voel me echt aangestaard door mensen die me volgens mij voor gek verklaren, maar ja, ik heb honger dus nou en, wat maakt het mij uit. 'Twee pannenkoeken alstublieft' zeg ik braaf. De kokkin -ja het is een kokkin- geeft mij de pannenkoekjes en ik doe er zelf wat saus op. Ik loop weer terug naar mijn tafel en schuif aan. Mensen kijken is best plezierig als je alleen eet. Lang duurt het niet dat ik mijn eten op heb en zet mijn vieze bordje weg in de kar. Wacht, misschien is geld wel handig, kan ik misschien een vermomming nemen. Om nu herkend te worden? Ja, daar heb ik nu dus geen zin in. Ik ren naar de lift als ik een ping hoor en stap in bij de andere mensen. Gelukkig, ze moeten naar de zelfde verdieping. Eenmaal weer boven steek ik de sleutel in het slot en zie dat Liam nog steeds bezig is. Jeetje die is sloom zeg. 'Zo, nog bezig Liam' zeg ik lichtelijk verbaasd. Ik let niet echt op zijn antwoord, ik had het meer bedoelt als een opmerking. 'Lee, ik ga nu naar Stephanie, dus kijk waar wat je gaat doen vandaag' vertel ik Liam terwijl ik geld pak en weer de deur uit ga.
    Na een wandeling van twintig minuten kom ik aan bij het huis van Stephanie en bel aan. Zou ik te vroeg zijn? Ik geloof niet dat ze mijn komst op prijs zal stellen maar ik wil haar verhaal ook weten.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [eughm, ja nou... Niall is net weg naar Stephanie....... dus eughmm..... ja.......... 0_0]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (op Louis nog?)

    [Ja volgens mij daar wel op ja....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik hoor de deurbel en een beetje verbaasd kijk ik op van mijn eten. Nou ja, eten? Het broodje dat nu inmiddels compleet uit elkaar getrokken op de grond ligt. Ik sta op en loop naar de voordeur, ook al zie ik er totaal niet uit. Als ik de deur open glijdt er een klein glimlachje over mijn gezicht heen.
    "Oh, hey Niall." mompel ik zacht, waarna ik hem vragend aankijk. "Wat kom je hier doen?"
    Ik ril eventjes aangezien ik maar een willekeurig topje uit de kast heb gepakt en een joggingbroek. Mijn haar zat ook voor geen ene meter en ik had geen make-up op, waardoor ik mezelf een beetje schaamde.
    "Let niet op mij en vooral niet op de rommel." zeg ik verontschuldigend.
    Ik merk nu pas dat mijn stem doffig en schor klinkt van het vele huilen.


    Reading a good book is like taking a journey.